שלום, נעים מאוד אני פערי אויש, את ״כיוון״ פתחתי לפני כ20+ שנה, לא שהבנתי את הכיוון, רק שהכל מכוון מלמעלה. תכלס, צעדתי בכיוון, חקרתי את עולם המותגים, התנסתי, בניתי מותגים מוצלחים וגם התמודדתי עם אכזבות מתסכלות. ב״ה התכוונתי. איך מושכים בלי לדחוף, איך ממגנטים, איך עובד ה״מפה לאוזן״ הקסום. ממה מורכב הכריזמה. ואיך זה יעבוד גם בעסק שלך.

אז מה נעשה ביחד?

נחקור, נתלהב, נתאמץ נתמודד ונגלה את המותג שלך.
כי מותג כריזמטי דורש עבודת עומק אמיתית כנה. כשמכירים את הכיוון, זה ממגנט.

מי יכול להנות מהכיוון שלנו:

האם הרגשת שנראות המסרים של המותג שלך יצאו מהקשרם עם השנים והתפתחות העסק?

האם התחרות העזה בשוק מהווה אתגר לעסק שלך?

האם שאפת להגיע לגבהים גבוהים יותר ולהשיג מטרות שאפתניות?

אם ענית בחיוב, אז הגיע הזמן לכוון לרמה יוצאת דופן של כריזמה ולשפוך קסם על המותג שלך.