כיוון מותג בתקשורת - יש לנו מה לומר!

ממוריל

ממוריל – לזכור לחבר ולהשפיע תחום עריכת ווידאוי הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג, בניית מותג כאן בונים זכרונות שלום, הפעם נשתף בתהליך המיתוג של ׳שרה צימט׳

המשיכו לקרוא בפנים »

נעימות

נעימות – דרכיה דרכי נועם תחום טיפולים רגשיים והרצאות הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג, בניית מותג   האתגר שמואל יהודה אויש, בעלי היקר, ששנים עבדנו יחד

המשיכו לקרוא בפנים »

סיפור מותג

מכירים את העוצמה של סיפור מותג צמד החמד של ׳הסטורי טלינג׳ לחבר את הקהל דרך סיפור אישי כי סיפורים מרתקים הסיפור פותח את האוזניים משאיר

המשיכו לקרוא בפנים »

אמתרו

אמתרו – החלום חי מתמיד תחום הדמיות אדרכליות הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג, בניית מותג שם המותג אמתרו – זה שם המותג שנבחר משלב את המילה

המשיכו לקרוא בפנים »

מה שלמדתי מהסוס

אינסטנקט טבעי לפני כמה שנים השתתפתי בסדנא למנהלות הביאו אותנו לחוות סוסים במטרה, לתת לנו שיעור חי ב- הובלה והשפעה. ואין כמו לבחון את האינסטינקטים

המשיכו לקרוא בפנים »

אפקט המותג

אפקט המותג הם הגיעו לפגישה בחשש כבד לחוצים כלכלית, עד מחנקקק האמת, אמרו לי לאחר שהגענו להצלחה, והם עלו על דרך המלך ב״ה היינו בשלב

המשיכו לקרוא בפנים »

ריקיקה

ריקיקה – הצלחה בשכבות תחום כיתות אומן קולנריות הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג, בניית מותג ופיתוח תוצרי פרסום ושיווק. מאמינה בהצלחה שלך, זה המוטו הטעם לשכבות

המשיכו לקרוא בפנים »

בלינק

לקוח בלינק – בהערכה למי שאת תחום רשת אופנה לנערות ונשים צעירות הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג, בניית מותג ופיתוח תוצרי פרסום ושיווק. האתגר: בלינק נולדה

המשיכו לקרוא בפנים »

דיוטיפרי

לקוח דיוטיפרי – נגיעה של שלווה תחום רשת קוסמטיקה, איפור וטיפוח הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג, בניית מותג ופיתוח תוצרי פרסום ושיווק. האתגר: אסתי, בעלת המותג

המשיכו לקרוא בפנים »

יסכה יוחנן

פערי, דמות השראה במלוא מובן המילה! מנהלת את המועדון במסירות, ענוה וביד רמה מהווה סמל ודוגמא ברוח ובגשם אחת לחודש מוסרת הרצאות מלאות תוכן –

המשיכו לקרוא בפנים »

נחמי פישר

מועדון HD זה אחד הדברים הטובים שהכרתי אי פעם!   הקבוצה – חמה ועוטפת, מעצבות מדהימות שמייעצות, עוזרות, מפרגנות ומדרבנות באכפתיות אמיתית! ובראשן פערי המיוחדת,

המשיכו לקרוא בפנים »

אסתי ביניק

שלום קוראים לי אסתי ביניק יש לי סטודיו לפרסום ודפי נחיתה מכירתיים.   מאז שנחשפתי להרצאות של פערי  כל השיווק שלי והתנהלות מול לקוח עלו

המשיכו לקרוא בפנים »

שילת ועקנין

מועדון HD זה חובה לכל מעצבת!!! קבוצה מדהימה נתנה לי המון ביטחון בדרך במי שאני ולאן שאני שואפת ובכלל קיבלתי כאן קהילה מדהימה תומכת מחזקת

המשיכו לקרוא בפנים »

נחמי שלנגר

זו קבוצה שנותנת כח ידע  ביטחון חברה איכותית והרבה כח לעשות שינויים, להתקדם, להתייעל גם מקצועית וגם אישיותית. אני לא אותו דבר כמו שהייתי לפני

המשיכו לקרוא בפנים »

צביה דייטש

המועדון של פערי זו קבוצה תומכת ומפרגנת שמגדילה ומעצימה בענקקקקק   הידע המקצועי הבמה להתייעצות חברה מקצועית ואיכותית כל הטוב שצריך ובגדול עם עוצמות לפרוץ קדימה

המשיכו לקרוא בפנים »

עטרה בורשטיין

אני עטרה בורשטיין, ויש לי סטודיו אי שם בצפת לעיצוב ומיתוג. את פערי והמועדון הכרתי בדיוק בזמן הנכון, חיפשתי פלטפורמה של מעצבות, שהיא בית. שיהיה

המשיכו לקרוא בפנים »

שוש אופנהיים

לקוח שוש אופנהיים תחום סטודיו לפילאטיס מכשירים הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג, בניית מותג ופיתוח תוצרי פרסום ושיווק. האתגר: שושי אופנהיים, הגיעה אלי, עם עסק מצליח

המשיכו לקרוא בפנים »

מקט ט״ז – מי שאמר

נפלאות – גלרית אומנות לחיזוק שרירי האמונה אמונה, זה לא משהו שקונים אותווהוא נשאר שלנו לכל החיים.אמונה, היא עבודת חיים יומיומית,רוכשים אותו בעמל תמידיוהתוצאות –

המשיכו לקרוא בפנים »

אכסוף

לקוח אכסוף, צפת של כיסופים תחום רשת בתי נופש בצפת הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג, בניית מותג ופיתוח תוצרי פרסום ושיווק. האתגר: כשקבילנו את הפרויקט למתג

המשיכו לקרוא בפנים »

לורדון

לקוח לורדון, משתקף לך טוב תחום מותג אופנה לתנוקות, נערות וכלות הפרויקט שלנו מיתוג מחדש קצת רקע: הלורד הקטן, זכיתי להכיר אותם וללוות אותם מעל

המשיכו לקרוא בפנים »

#4 מאחורי הקלעים

#4 מאחורי הקלעים אני מזמינה אתכן לביקור אישי לצפותבבניה של בתהליכי פרויקטים מרתקים,משלב האסטרטגיהואיך תרגמנו אותו למותג כריזמטי,כולל תהליך העבודה מול הלקוח.שלב הסקיצות והטיוטות שלא התקבלו.

המשיכו לקרוא בפנים »

#3 תמחור

#3 תמחור · מה המחיר שנכון לי? שיהיה הוגן ללקוח וגם לי?· להעלות מחיר? אולי לא?·  תמחור לפי שעה או לפי פרויקט?· איך מתמחרים פרויקט מורכב?   תמחור –

המשיכו לקרוא בפנים »

קנגרו

קנגרו, את אמא לקוח שרי גרינבוים תחום מומחית ברצפת אגן, סימפיזיוליזיס והתעמלות מחזקת הפרויקט שלנו מיתוג מחדש מי ומה? שרי גרינבוים מומחית ברצפת אגן, סימפיזיוליזיס

המשיכו לקרוא בפנים »

דיאלוג על קטלוג

דיאלוג על קטלוג עולם הדיגיטל פתח אפשרויות חדשות להנגשת הסחורה, להגיע לקהל גדול בקלות רבה יותר ובחוויה איכותית קטלוג הוא לא מוצר חדש הקטלוגים משמשים

המשיכו לקרוא בפנים »

חני בנדה

פאה בקוד אישי לקוח חני בנדה תחום סלון פאות הפרויקט שלנו מיתוג מחדש חני בנדה, מותג שמיתגנו לפני כעשור וחצי.עם השנים הנראות המותגית התבלתה, התישנה,

המשיכו לקרוא בפנים »

קולאז'

ריכוז של חוויות לקוח קולאז' תחום השכרת שמלות ערב הפרויקט שלנו מיתוג מחדש זוכרות את הסיפור שלא הצליח, דאשתקד (כאן ניתן לראות אותו) אז יש

המשיכו לקרוא בפנים »

חיה וויס

עד חצי המלכות לקוח חיה וויס תחום השכרת שמלות ערב הפרויקט שלנו מיתוג מחדש הפעם אני רוצה לשתף אתכם בתהליך מיתוג שלא הצליח, תהליך מיתוג מיוחד שעשינו, עם

המשיכו לקרוא בפנים »

המיטב שבמיטב

בשבילך עם מה שטוב לך לקוח במיטבך תחום אופנת נשים ונערות הפרויקט שלנו חידוש המותג, כולל דיוק האסטרטגיה, חידוד הערכים וה DNA בניית שפה עיצובית

המשיכו לקרוא בפנים »

קדום או מתקדם?

קדמא לקוח כיוונים תחום תרבות ופנאי הפרויקט שלנו בניית זהות מותג, כולל שם המותג, ופיתוח שפה מורחב קדמא – היכל התרבות התורנית חברת כיוונים יצאה

המשיכו לקרוא בפנים »

מיתוג עם חיוך

תנו לה מפרי ידיה לקוח תמך תחום קידום תעסוקה לנשים במגזר החרדי בישראל הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג, עיצוב המותג את תמך כולכם מכירים וגם אני

המשיכו לקרוא בפנים »

מותגים אולפיים

מותגים אולימפיים לקוח skiider תחום שיווק והפצה של מוצרי נקיון וטיפוח הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג, עיצוב המותג​ סקידר, חברה המשווקת מוצרי נקיון וטיפוח, בנקודות מכירה

המשיכו לקרוא בפנים »

מה יש לנו כאן?

המון חומר איכותי ומרתק.

מתחילים לקרוא, אי אפשר להפסיק…

על מה?

על מיומנות מרתקת של פרסום ותקשורת.

על תופעות מעניינות בעולם התקשורת.

על קריאייטיב חכם.

על מיומנויות חשיבה.

כיוון – מותג בתקשורת מגישים מגוון רחב ומרתק של מאמרים בנושא.

…יצא לי משהו מזה?

למה לא?

דבר ראשון, זו העשרה מרתקת.

דבר שני, אפשר ללמוד המון מקריאה בפוסטים האלו.

ודבר שלישי, יש המון רעיונות לתרגול מתחת לפני השטח. נסו, קראו ותווכחו לראות שאפשר לדלות מכאן ים של חומר.

לא מספיק מה שלמדתי?

מה, אתה לא רוצה להשתדרג? להיות קצת יותר? להיות מעודכן?

כשעוסקים במקצוע מסויים, ולא משנה איזה,

תמיד טוב להשתפשף באנשי מקצוע נוספים.

להכיר דרכי תקשורת נוספות.

ללמוד כיווני חשיבה.

להכיר דרכים נוספות.

אולי גם לך יהיה דבר חדש ללמוד וללמד?

אל תשארו עם הידע שלכם בלבד,

אם תגנו עליו ולא תסכימו לפתוח את עצמכם לספוג ידע ומיומנויות מאנשים נוספים –

תמצאו את עצמכם לכודים בתוך המעגל האישי שלכם,

חוזרים על עצמכם שוב ושוב ושוב, ולא מצליחים לפרוץ את עצמכם לשום מקום.

אף אחד לא עומד לגנוב אתכם.

וגם אם כן, תמיד תהיו אתם המקור לחיקוי, הבסיס, בעלי הידע שאתכם אפשר לחקות.

האם אין חקייני מותגים בשוק החופשי?

ברור שכן…

נו, ואז?

העוילם אינו גוילם, והוא יודע היטב מי המקור ומי החיקוי.

אבל תמיד יש סכנה שהמותג יעלה על המקור?

אוההה… ברור!

ולכן צריך תמיד לכוון את עצמכם כמותג שמתחדש, שמתרענן, שיודע מה הצרכן דורש ומספק את צרכיו.

ואם החקיין ימשיך להיות מוצלח?

נו, אז מה?

אם עשיתם את כל ההשתדלות בפרנסה, אין כמעט אפשרות שהמתחרה ילחם בדיוק על אותה משבצת.

אולי הוא מדבר על צורך שונה?

אולי הוא מדבר לקהל יעד קצת שונה?

כששוקטים על השמרים, ברור שמותגים שמתוקשרים טוב, מצליחים לשרוד ולצוף היטב,

ומותג ששוקט על שמריו – נע בכיוון הטביעה.

אז מה הלאה?

דבר ראשון, תפילה.

ודבר שני, השקעה, השקעה, השקעה. לימוד השוק, הבנת כיווני תקשורת, והתעדכנות תמידית.

אנחנו בכיוון ממששים את השוק ובודקים את הצרכים, הלקוחות, המגמות.

אתם מוזמנים לפנות אלינו!