הבידול והפתרון המעניינים הגיעו מכיוון תיווך רבי עקיבא עצמו.
פתרון שהוא לחלוטין אסטרטגיה של מיתוג: תיווך רבי עקיבא, ואנחנו, במשרד, הפקנו לו אותו והוצאנו מן הכוח אל הפועל.
הכנו חוברת מידע מעוצבת, מסודרת ומושכת, בהפקת תיווך רבי עקיבא,
עם נתונים סטטיסטיים מקיפים על בני ברק. 'הכר את בני-ברק במספרים', הוא מגדיר אותה.
מובן שבסופה ישנה קריאה לפעולה ללקוח, לפנות דווקא לתיווך רבי עקיבא,
לאחרי שהוא נחשף באמצעות מנת ריכוך הגונה לידע המקיף והמקצועי.
המידע כולו מוגש בצורה ברורה ומאירת עיניים, הכל משוכתב בצורה מרתקת, הנתונים היבשים מסודרים בטבלאות ברורות. כל נושאי המידע הרלוונטיים נמצאים בחוברת,
ומתוך ים של מידע – קל לקל לקוח פוטנציאלי לשלוף את מה שידבר אל ליבו. סיננו את הפרטים הרלוונטיים, המעניינים והמעשיים – ואותם שיבצנו בתוכן.
לקוח שמעיין בחוברת כזאת – לא יכול שלא להתרשם מהאוירה המוקפדת, ומהעיצוב הנקי והמקצועי.
המכלול כולו משדר לו –
אנחנו יודעים על מה אנחנו מדברים. אנחנו שוחים בחומר.
ניתן לסמוך עלינו בלב שקט, ואפשר לסגור איתנו עסקים ברוגע נפשי.
רוצים גם אתם להציץ בחוברת?
הכנסו פה, ותתרשמו.
רוצים לפתוח עסק או סניף של עסק בבני ברק?
תוכלו להכנס לאתר תיווך רבי עקיבא, וליצור עימו קשר.