בשבילך עם מה שטוב לך

לקוח

במיטבך

תחום

אופנת נשים ונערות

הפרויקט שלנו

חידוש המותג, כולל דיוק האסטרטגיה, חידוד הערכים וה DNA בניית שפה עיצובית וספר מותג

קווי הצניעות פופולריים לאחרונה, ביחד עם סיפורי הישועות וב״ה רואים את הרצון של כל אחת ואחת מאיתנו להתחזק ולהיות כל יום טובה יותר מאתמול.

כך שקל להבין שבמהלך אסטרטגיית המותג עם פייגי קרישבסקי, התחברתי לעוצמה של החנות המיוחדת הזאת, אך בד בבד, הבנתי את גודל האתגר, כי עדיין גם בהתחזקות היפה ב״ה של קווי הצניעות, כשבחורה או גברת מתוקה רוצה לרכוש בגד, היא רוצה לדעת שהבגד מעודכן, יפה, שהוא מחמיא לה, צעיר, ואופנתי, ובחנות שמבטיחה בגדים צנועים, ישר עולה החשש שימכרו לי קולקציה מיושנת, סבתאית ובמקרה הגרוע אפילו שאלים. וכיסויים מוגזמים.
 
ובנקודה הזאת הבינה גב׳ קרישבסקי, שהיא צריכה לצאת עם מיתוג מחדש, היות שהיופי והעוצמה של ׳במיטבך׳ היא  בכך שהיא מביאה בגדים אופנתיים ועדכניים מבלי לוותר על קוצו של צניעות, ויותר מכך,  החנות עומדת תחת פיקוח מלא של ׳משמר ההלכה׳, וכל בגד שנמצא שם עבר את הפיקוח וקיבל חותמת
אז נכון שהציבור היום ב״ה התחזק והמילה צניעות, כבר לא מרתיעה, אך עדיין השאלה, האם הציבור בשל לרצות מותג שזה ההבטחה שלו?

לי היה ברור, שלגמרי לא נכון להצניע את ההבטחה הזאת ובטח שלא להתעלם ממנו, זה המוקד שלו, זאת הסיבה למה שהיא נפתחה, זה האישו של החנות,
עלו כל מיני כיוונים במהלך אסטרטגיית המותג,  אולי לשים את הפוקוס על התאמה או על קשר חם עם הלקוחות- אלו נקודות נכונות של החנות, אך אם נשדר רק את זה, זה לא יעבוד, כשמהעיקר נתבייש ואותו נצניע

ההחלטה שלנו היתה ללכת בגאון עם ההבטחה, וללטש את נראות המותג שישדר את ההבטחה ויעביר את המסר הגאה של מעודכן וצנוע, זה לא שבגד אופנתי אמור להיות לא צנוע, להפך, היופי זה כשהלבוש מעודכן ומהודר וגם צנוע ומהודר
כמה מילים על הקונספט
 
כמו יהלום שהוא יקר ונחשק, כך בת ישראל ששומרת על כל דקדוקי ההלכה מבטאת בכך את איכותה הפנימית והטהורה.
מעבר לכך, יהלום הוא החומר החזק ביותר בטבע – מקביל לעוצמה הפנימית של אשה המקפידה על כל קוצו של יוד ולא נסחפת אחרי רוחות אופנה חולפות.
 
כל יהלום לפני שיוצא אל השוק, עובר בדיקה ומקבל ׳תעודת זהות׳ עם הפרטים המדויקים שלו: משקל בקראטים, רמת הזיקוק שלו ודרגת הליטוש. זוהי ההבטחה של ׳במיטבך׳  – בגדים נבדקים תחת ההנחיות של בי״ד משמר התורה. רק בגד שעבר את האישור נמכר בחנות

מה עומד מאחורי הלוגו האות ׳ט׳ מבוטאת כיהלום, הקוים חלקים ונקיים , משדרים נעימות, זרימה ועדכניות

בהמשך שפת המותג היה חשוב לנו ליצור שפה שיהיה אפשר לשחק עם המותג באין סוף אפשרויות וחויות, שיעבירו את המסרים והחוויה של במיטבך לאורך השנים הבאות, 

 כמה מילים מהלקוחה בסיום התהליך:

לפני יותר משנה (לפני הקורונה…) הגענו למסקנה שמה שמפריע לעליה במכירות זה שהחנות שלנו לא ממותגת נכון בעיני הציבור – 

ישנה הרתעה כלשהי מהביקורת ההלכתית שיש לנו על הסחורה, גם למי שמצידה לובשת בדיוק לפי ההלכה אבל בכל זאת לא רוצה להרגיש מיושנת או מדי 'יאכנע'…

אחרי הרבה בירורים, דיבורים ופגישות עם כמה בעלי מקצוע הגענו לכיוון. ואז הרגשנו שאנחנו בכיוון הנכון!

המחקר המעמיק על החנות ועלינו גילה לנו דברים שלא ידענו או לא הרגשנו ובטח לא ידענו לומר. 

ומה שיפה בחלק הזה שכאן עשינו הפסקה – בעיקר בגלל גל הקורונה הגדול שגרם לנו לעצור ולבדוק איפה אנחנו עומדים ואם העולם ימשיך להתנהל כמו פעם. – 

וכאן היה לנו בעצם הזמן להעמיק ולהפנים את תוצאות המחקר ולראות שהוא אכן מדויק יותר ממה שהיינו חושבים – ואם כן ברור שיש צורך להתקדם ולהמשיך עם המיתוג שיביע אותנו נכון.

וגם היה מאד מיוחד לראות את האומנות שבדיוק והליטוש – זה לא בא בקלות – פערי והצוות – בסבלנות ובהתמדה ובהרבה מחשבה עמוקה ומתוחכמת הגיעו למוצר היפה הזה שעוד לפני שהוא מודפס אני כבר מרגישה שעלי זה עשה את העבודה ואני עצמי יותר גאה ומעריכה את החנות הזו ושמחה להיות חלק ממנה. 

וזה המקום להדגיש שההרגשה שכל הזמן ליוותה אותי היתה שעד שלא נגיע לדיוק המושלם ולנקודה הנכונה אותה אנחנו רוצים וצריכים להביע אנחנו לא נעצור. 

ואף אחד בכיוון לא נבהל מעבודה קשה כי האמון עומד מעל, והמחויבות לספק את הדבר הנכון ביותר. 

זה לא מה שנשלף מהשרוול – ממש לא. זה משהו מושקע . 

וכל מי שכבר ראה את התוצאה ראה את זה מיד- יש פה משהו מושקע שמשדר שחדיש ויפה זה בעצם לא סותר את ההלכה.

וכמו שכבר אמרתי לכן בעל פה- יש לכן כאן גם זכות גדולה בהרמת קרן הצניעות מהצד היפה שלה!

תודה על הכל

פיגי

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן