באנר-צדדי-צר-2

#1
בניית סמכות ואמון מול לקוח

· הלקוח רוצה אין סוף סקיצות?
· הלקוחה מתייעצת עם… ולא מקבלים את דעתך?
· מתוסכלת מפרויקט שחשבת שהוא כבד, וגילית שהוא מכביד?

 

עם מה תצאי מהרצאה בע״ה?
· תמכרי ללקוח את העיצוב שעשית לו, בלי להזיע
· תדעי איך להוביל את הלקוח שהוא יראה בך סמכות מקצועית ויתן אמון גבוה בידע המקצועי שלך והכל בעבודה משותפת וחוותית עם הלקוח בלי להתפשר על שום עיצוב או קריאטיב
 
איך זה בשבילך? 🙂

מה ההשקעה שלך?

תחשבי על זה, רק לקוח אחד שתצילי את העסקה שלו, שווה לך הרבה מאוד. וכשהלקוח יהיה מולהב מאוד?

המחיר הנחה עד לכ״ד שבט

סה״כ  90 ש״ח במקום  120 ש״ח

 

#2
איך מנהלים פרויקט בכריזמה

· הפרויקטים נסחבים לך כמה חודשים סתם?
· הלקוח מעכב את סיום עבודה כי…
· רוצה לשלוט על התנהלות הפרויקט כדי להרוויח הרבה יותר?ֿ

 

עם מה תצאי מהרצאה בע״ה?
תשמעי איך אני מנהלת את הפרויקטים שלי, כדי שתעבדי בצורה יעילה וממקסמת.
תדעי איך מנהלים פרויקט מנקודת 0 עד לנקודת הסגירה, כולל הנקודות באמצע, כדי שגם הלקוח יצא מרוצה ומולהב ובעיקר את תצאי מרוצה, והרווח שלך מהפרויקט יעלה בעשרות אחוזים (לא יתבזבז לך זמן לשוא)

מה ההשקעה שלך?

בינינו, רק פרויקט אחד שיצא לך ריווחי הרבה יותר – שווה לך המון, מהידע כאן תצליחי לכווץ את שעות העבודה ב70%.

המחיר הנחה עד לכ״ד שבט

סה״כ  90 ש״ח במקום  120 ש״ח

 

למי ההרצאות מתאימות?

ההרצאות נבנו עבור מעצבות, ממתגות וקופירייטריות. הדוגמאות והניסיון בשטח שלי משם.
אך הם מתאימים לכל מי שמוכרת שירות בתהליך אישי וחשוב לה להיות אוטוריטה ולכוון גבוהה.

עד היום שמעו את ההרצאות גם: מתכנתות, מעצבות פנים, אדריכליות. צלמות, מאיירות, מעמדות תוכן.

והן מאוד נתרמו, ספרו על התהליכים והידע שהעברו שעזר להם מאוד בעסק מול הרפרוקיטים ומול הלקוח, אני מקבלת כל הזמן משובים על עסקאות שניצלו, על פרויקטים שהפכו להיות ריווחים, על בהירות בעסק, ובעיקר, שהשורה התחתונה גבוהה ב״ה הרבה יותר.

נעים להכיר, פערי אויש, בונה מותגים ומנטור למעצבות. למדתי הרבה בביה״ס של החיים, וכמנטורית למעצבות, הבנתי שכולנו כנותני שירות וכמעצבות בכלל, מתמודדות עם אותם דילמות וחוזרות על אותם טעויות, הגורמות לנו לבזבז זמן, לאכול את הלב, וחבל הוא לא טעים ולא משביע.

דוגמא טריה מהשטח. 2 מעצבות, קבלו את אותו פרויקט, בקשו את אותו תעריף אחת הרוויחה 150 ש״ח לשעה והשניה הרוויחה פחות מ-30 ש״ח לשעה!!! איך? פשוט, התנהלות שונה. כואב, למדת מקצוע, השקעת, לא בשביל להפסיד.

הבנתי שכל מה שכל כך ברור לי היום, יכול לעזור מאוד לאחרות, וחיפשתי דרך להעביר את הידע למקסימום מעצבות. סדרת ההרצאות היא התשובה שלי.

מעצבת/ממתגת יקרה, אני אשמח להכיר אותך
ולשמוע על איזה שאלה בדיוק תרצי לקבל ממני תשובה.
מלאי את השאלון ואולי תזכי ביעוץ אישי במתנה

פרטים טכניים חשובים
הרצאה מס׳ 1 הועבר בזום, וכעת בקובץ מוקלט MP4 (לנשים בלבד).
תקבלי את הקובץ בסיום התשלום באופן אוטומטי, במקרה שחסום או כל בעיה אחרת, אני כאן לשרותכם.

-הרצאה #2 אונליין ותועבר בזום, בדקי שהתוכנה מותקנת אצלך.הלינק לאירוע יישלח אל תיבת המייל שלך לאחר סיום ההרשמה, אם התאריך לא פנוי, ואת לא רוצה לפספס, תוכלי להרשם, לשלם מראש ולשלוח לי במייל בקשה מיוחדת לקבל את ההרצאה המוקלטת. לאחר ההרצאה בזום, יהיה אפשר לרכוש אותו במחיר של 120 ₪ (נכון, יש לכם הנחה משמעותית, לקהל הראשון ששומע את ההרצאה)

-לחסומים, או למי שמעדיפה לשלם בעברה בנקאית פועלים בנק 12 סניף 766 , מספר חשבון 156267 ולשלוח אסמכתא.

חלק מהתגובות שקבלתי בסיום ההרצאה

 

השתתפתי בוובינר שמסרת,  ורוצה לספר לך שעכשיו קבלתי עבודה ופשוט הרגשתי שזה עובד!! תמיד כשהלקוחה הביאה ביקורת מכל מיני חברות שלה השתדלתי הכי שאפשר כמו שאמרת להקשיב לה, מה שניתן לשנות, לשנות ומנגד לעמוד על דעתי ופשוט ראיתי מול העינים איך האמון הולך ונבנה,עד כדי שבסוף היא אומרת לי 'אולי זה היה טעות שפרסמתי את זה שם, אני סומכת עליך' פשוט היה כיף לעבוד ככה!!! תודה ענקית!!!!
_
 

רציתי לומר לך תודה על ההרצאה, ענה לי על הרבה שאלות וזה הוסיף לי הרבה. לפני ששמעתי את ההקלטה ציפיתי שאני אקבל בסה"כ עוד הרצאה בנושא לקוחות בכלל לא חשבתי שזה יהיה הרבה יותר, מה יש כבר לדבר בנושא של לקוחות, טוב אני יודעת איך לעבוד… אבל ברגע ששמעתי את ההרצאה אמרתי לעצמי טוב אני לא יודעת כלום…..

הרגשתי בהרצאה שקיבלתי את הכלים להתמודדות מול לקוחות איך לעבוד נכון בכל מצב, עם כל בן אדם…. ולהיכנס לראש של השני שזה דבר ממש חשוב, לשמוע אותו ולהבין אותו ואח"כ להסביר מה כדאי לעשות שכולם יהיו מרוצים.. בעצם זה מה אנחנו רוצים…

_

שמעתי אליך והנושא היה מאד רלוונטי, המחיר לא מדי גבוה, אז נרשמתי.. 🙂 הכל היה מאד לענין, היה כיף להרגיש חלק של קבוצה שלכולנו יש אותו נסיונות ולהרגיש שמבינים אותך. מה הכי מדבר אלי, שאני צריכה את הנקודות האלה היה: להיות המנהלת של העבודה, לקחת הפרויקט בידיים שלי, להגיד ללקוח מה יהיה ומה יקרא… ואני מרגישה שהפסיבות שלי, זה מה שהיה חוסר לי שללקוחות שלי לא היו מספיק אימון.

_

את לא יודעת כמה ההרצאה שלך היתה במקום, למרות שלא שמעתי את כולה, הגיע לי פתאום סיפור, שרק לאחר שסיימתי את שיחת הטלפון, קלטתי, בזכותך, שיש פה מוקש.  תכלס שאלולי ההרצאה שלך, לא בטוח שהייתי בכלל שמה לב שיש פה בעיה ומרוב הצורך שלי לסגור דחוף את המינוס בבנק, הייתי נשכבת על הרצפה בשביל לעשות לו מה שהוא רוצה,

_

 

אני חייבת להגיד לך שהסדנא הייתה פשוט מדהימה וכמה שחשבתי שאני יודעת הכל על תקשורת בינאישית, גיליתי שלנסיון של שנים יש המון מה לומר. ממש כמה דקות אחרי שנגמרה הסדנא, קבלתי מייל מלקוחה' היא כתבה שהיא קבלה כמה תגובות
שהמודעה מעט אפרורית ונכון שהיא יודעת שזה הסטייל והאוירה החורפית. אבל…
בהשראת הזום, כתבתי לה להתקשר אלי, ודברנו היה מדהים! היא כל כך התחברה למה שאמרתי, ואמרה תודה מליון פעם והיא כל כך מסכימה איתי, זה פשוט נתן לה אמון מטורף בי ובערך שאני מביאה לה, חויה – גם שתינו הכי מרוצות ועוד בלי ששיניתי כלום!

___

קיבלתי הרבה תובנות ח ד ש ו ת שיעזרו לי בעבודה הלאה (ולא, אני לא חדשה בתחום!)

__

תודה רבה רבה!! ההרצאה היתה מעולה!!! ממש התקשרתי להכל!! זה היה כל כך בענינים

__ 

היה מדהים מרתק ומחכים, כל כך עמוק – לגלות את קצה הקרחון מה שעומד מאחורי הבקשות של הלקוחות

__

אני רוצה לספר לך, שמיד לאחר ההרצאה, התקשרה אלי לקוחה, צעקה עלי בבדציבלים לא הגיוניים, ובזכות ההרצאה הצלחתי להתאפס ולהגיב כמו שצריך… 

_

תודה, זה מדהים, ושניה לאחר ההרצאה כשהלקוחה התקשרה על פרויקט שתקוע, היה שיחה חדשה שפתחה לנו דלת להמשך,

_

תודה פערי, נתת לי המון! עושה חשק להתחיל ליישם, בס״ד

_

תודה רבה המון ידע חדש ויעיל 

_

תודה שחלקת איתנו את הידע המדהים שלך ביחד עם הרגישות והאנושיות זה שיעור ממש לא רק למעצבות! תצאי איתו לעוד קהלים

 
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן