רואים שאת
ספיישל

לקוח

ספיישל

תחום

בגדי בית

הפרויקט שלנו

אסטרטגיית המותג וזהות חזותית לכבוד פתיחת סניף חדש

ספיישל, בגדי בית נעים במיוחד שנעים איתם

הצצה על מאחורי הקלעים, ותהליך העבודה המתחיל עם מחקר, להבין את העולם של העסק, הDNA שלו. ועוד

DNA שלנו: הבטחת המותג של ספיישל, שעם בגדי הבית שלנו, יהיה לך נעים ונוח, תרגישי במיטבך בכל מקום, 

ומכאן השפה העיצובית, לתחושה של טיפוח ונעימות בבית. פרחים, רקמה הכי נעים בבית.

כשיצאנו לדרך, הדד ליין שלנו היה, פתיחת הסניף החדש, עיצוב המותג, יחד עם עיצוב החנות היה בסינכרון מלא. שהכל יהיה ספיישל.

יום הפתיחה קרב, המיתוג מושלם, החנות כמעט מוכנה לקליטת הקונים, וקמפיין הפרסום מיד יוצא לדרך

אף אחד לא הכין אותנו – – –  ל-ס-ג-י-ר-ה    – – –  ק-ו-ר-ו-נ-ה

בשבוע המתוכנן לפתיחה, קניון רב שפע סוגר את שעריו, עד להודעה החדשה, רק כדי להבין את ההלם, נזכור שמדובר בערב פסח…

אחרי השוק הראשון, הושק הקטלוג עם מיטב המוצרים, בכדי להנגיש את הקולקציה ללקוחות,

אם לא בחנות מפוארת, אז עם קטלוג מפואר, מוזמנת לבחור את הקולקציה שלך,

לצפיה בקטלוג:  מייל m5002989@gmail.com   ווצאפ 058-7729477    טל 053-3112990

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן