כיוון מגישה מאמר מרתק איך הפרסום שלך יזכר

גשם של פרסום.

 

כולם יחפשו את הפרסום?!

 

החלום של כל מפרסם הוא,

שכולם ייחשפו לפרסומת שלו כולם יראו יזכרו,

והמיליון דולר הינו שכולם יחפשו את הפרסום שלו, יתעניינו בו וידברו עליו בכל העולם.

 

ובכן יש כזה דבר, בכל יום בשלהי העיתון או בסיום מהדורות החדשות,

מתפרסם בקביעות, תחזית מזג האוויר, כל אחד בתורו מתעניין בו שם לב אליו, ומשנה תוכניות על פיו,

ומה עוד כשיש מכירת חיסול או שינוי דרסטי הוא מקבל כתבות יח”צ וכתבות שלמות בכל העיתונות.

 

כמובן שאף אחד אינו מזג אוויר, ואינו יכול להשפיע על החיים כמוהו, אך ללמוד צריך ואפשר.

 

יש כמה סיבות לעניין,

א, הוא משפיע על מהלך החיים

ב, רואים אותו ומרגישים אותו כל היום

(את החום קור גשם שלג)

ג, הפרסום עקבי באותו מקום ובאותו סגנון בסוף המהדורה.

 

ולכן כשאתה מפרסם, אתה חייב להבטיח משהוא, להשפיע על מהלך החיים,

להקל לחדש להפתיע, כשהמודעה תשדר עוצמה וחידוש,

החשיפה תגבר וההנעה לפעולה והשכנוע לקנייה קלה וטובה יותר,

המודעה חייבת לרגש, חייבים להרגיש את המסר, לנשום אותו ולהבין אותו.

וכמובן עקביות בפרסום, לא לשנות סגנון ומסר בכל כמה ימים,

עקביות המסרים ורצף הפרסום יגרום לקהל היעד לזכור את המותג

ולחפש את הפרסום ולהגיע לקנייה חכמה ונבונה.

בקיצור אל תתכרבלו מתחת לפוך תצאו לאוויר ותצליחו בענק.

 

 

כותב המאמר

שמואל יהודה אויש-כיוון

 

 

 

השארת תגובה

השארת תגובה