כיוון מגישה-24 טיפים לשיווק חוויתי

בס”ד

 

פרסום חוויתי = פרסום שיזכרו

 

בזמן שעשרות פרסומות ומסרים מנסים לתפוס את תשומת הלב של כולנו, מעל גבי העיתון ברחוב ברדיו ולא תמיד מצליחים, הפרסום החוויתי תמיד יצליח להעביר את  המסר ללקוחות,

 

הפרסום החוויתי מגרה את החושים בצורה חווייתית ומעניינת שחודר לתודעה ולמוח שיזכור את המסר ואת המוצר/ חברה, ובזמן האמת, ברגע של קניה הוא לא יחשוב פעמיים,

מה זה?

שיווק חוויתי הוא משהוא שונה, מעניין ולא שגרתי, משהוא שידרש ממך פעולה מסויימת, בכיף ובלי להתעצבן על הפלייר התורן שרובץ בתיבת הדואר, די מעניין להתעורר בבוקר ולראות את כל הרחוב עם בלונים או לראות את מעבר החצייה בכל צבעי הטמבור, (אל תספרו לטמבור על הרעיון)

אז כשתרדו לרחוב ותהנו מהקמפיין, תסתכלו טוב אם זה לא הקמפיין שלכם.

 

דוגמא ממשרד פרסום כיוון, אחרי קמפיין מוצלח לחנות תכשיטים שכל הקונספט התבסס על נוצה, שלחנו בערב פסח בדיוור ישיר לאלפי כתובות גלויה עם נוצה (לקיום המנהג של בדיקת חמץ עם נוצה)  

אכן חוויה של פרסום

 

לעוד רעיונות לשיווק ופרסום חוויתי 

הרשם עכשיו וקבל את הסדרה החוויתית של 24 טיפים למותג שממגנט לקוחות 

 

השארת תגובה

השארת תגובה