המרוץ למותג

קורס דיגיטלי מעשי
לבניית מותג כריזמטי
בדרך חסכונית.
כל הידע שצריך לדעת לפני בניית המותג, ובמהלכו.
ליישום עם כל מעצב/ת שתבחרו.

מחיר קורונה

למי מתאים המרוץ ?

לעסק שחייב להיות מותג
חייב למשוך לקוחות 
לא רוצה לאבד בין שלל המתחרים
רוצה שהלקוחות ירצו אותו ולא בגלל שהוא הכי זול
בקיצור, רוצה וצריך  מאוד להיות מותג
אבל—
בניית מותג מנצח, הוא תהליך גדול ומשמעותי הוא כולל חבילה רחבה ועלות ממש לא מבוטלת ולכן תהליך כזה לא מתאים לכולם


הקורס הדיגטלי נולד בדיוק למקרים כאלו לעסק שלא יכול לאפשר לעצמו להשקיע כספים רבים בבנית המותג אך, רוצה שהעסק שלו יהיה מותג, שהלקוחות יבינו את הבשורה הייחודית שלו ויירצו לשלום לו (כן, גם אם הוא יקר יותר)


לתשומת לב,
הקורס דורש ממך לקשיב, להשקיע וליישם
יש משימות, יש תהליכים

בקיצור, זה דורש ממך זמן והשקעה 

 

מה נעשה במרוץ

כמו שאמרתי תהליך בניית מותג גדול
וכדי להצליח ושהמותג ידבר בעד עצמו ויכניס לך כסף
חשוב לא לעקוף על תהליכים
במרוץ למותג, נעבור שלב שלב
משלב המחקר, היעדים, הלקוחות, ועד לדיוק הDNA
בהמשך תקבלו כלים מה ואיך לעבוד עם מעצב/ת
כדי שתבנו מותג כריזמטי, בחיסכון כספי גדול

 

עם מה תצאו מהתהליך?

55

תכנון אסטרטגי למותג

למי אנו פונים, איך אנו נשיג ממנו את התוצאות הכי טובות ומה הדרך בא נפעל, כדי שהמותג יבנה בצורה הטובה ביותר.

ידע מעשי וממוקד

כדי שיהיה לך ברור איך לעצב המותג ומה לבקש מהמעצב/ת הגרפי/ת כדי שהמותג שנבנה ימלא את יעודו בהצלחה, בס״ד.

חסכון זמן, ניסוי ותעייה,

במקום לבנוג מותג ואח״כ לגלות שהוא לא תואם אותך ולא משיג את מטרתו השקעת עוד טיפה, ושלטת על התהליך

הבנתי, איך זה קורה בפועל?

שיעור

תוכן

01

שלב בסיס המותג

איך סמל קטן מספר סיפור גדול
נבין את כללי הבסיסי איך המותגים ממגנטים

02

שלב המחקר

נחקור את ה׳אני׳ שלך ולמה הוא כל כך משמעותי
ונדייק את המוצר היחודי שלך וההבטחת הUSP שלו

03

המשך שלב המחקר

נדייק מי הם הלקוחות המעודפים שלך
ואיך צריך להתמודד מול המתחרים והדילמות שהשוק מייצר

04

שלב הDNA- השיעור הכי משמעותי!!

נלמד להבדיל בין הבטחה בסיסית וגנרית
לערך אותנטי שיהפוך אותך למותג

05

שלב הטקטיקה

נקבל את הידע הרגשי והמעשי (+הטעויות שצריך להזהר מהם)
כדי לעצב את המותג אצל מעצב/ת גם במחיר לא יקר

06

שלב ישום והפקה

נלמד על החוקים הלא כתובים שיבנו לך גשר ללקוח
אל מה אסור לך לוותר, ואיך לייצר שיווק מפה לאוזן

07

שלב הספירלה - (והוא לא ממש האחרון)

נבין עד כמה קריטי למדוד תוצאות
ואיך מעלים את עצמינו שוב ליעדים הבאים

+ מתנה

עיניים לעסק – פורמט דיגיטלי

בספר עיניים לעסק תמצאו את העקרונות המהותיים

המהווים את הנוסחה המדוייקת

לפרטים על הספר, לחצו כאן

קורס המרוץ למותג

    × 12 חודשים = ₪960

במקום 1600 ₪ 40% הנחה!!!

לחץ כאן להתנסות בחווית שיעור דיגיטלית >

לקורס המרוץ למותג

יש לך שאלות? כאן תוכל לקרוא על כל סודות המותג...
את הסחורה שלך אתה מחדש לפי התקדמות העולם.
גם בעולם השיווק – הלקוחות רוצים לראות אותך במקום אחר. הם ישקיעו מליון דולר, במי שנראה מליון דולר.

אחרי נסיון רב, אנו אף פעם לא מתחילים עיצוב מותג ללא אסטרטגיית מותג מעמיק ומדויק, כאן תלמדו איך לעשות את אסטרטגיה לבד, תקבלו את הנוסחה שאנחנו משתמשים בה, כל הידע שצריך כדי שהמותג שלך יהיה כריזמטי!!!

אם תפנה כעת לעיצוב המותג (שהוא אגב, השלב השלישי בתהליך של הקורס), ללא שברור ומזוקק היחודיות, הסיבה שיקנו דוקא ממך. אני בטוח שלא תיהיה מרוצה מהתוצאה, ולא בגלל שהעבודה של הגרפקאי/ית לא טובה, אלא כי לא היתה תוכנית טובה.. וגם בהמשך הדרך, תקבלו הדרכה והסבר, איך בוחנים את העבודה שהגרפקאי/ת עשתה לכם. איך המותגים מתנהלים חושבים ועושים לאורך כל הדרך..

זאת שאלה נהדרת! חשבת שאני אשאיר אותך בלי ליווי? ממש לא, אמנם, במחיר הנוכחי (80 ש״ח לחודש) לא הייתה לי האפשרות לספק גם ליווי כחלק מהחבילה. אבל למי שירצה ליווי ועבודה פרטנית, יש תמיד אפשרות ללכת על מסלול פרטני, שמתחיל באסטרטגיית המותג. והיות שקנית אותו אחרי הקורס, נדבר, ונתאים לך את הבונוס ביחד, כדי שתגיע ליעד בביטחון.

לפרטים על אסטרטגיית המותג, לחצו כאן

בדרך כלל פונים אלינו, כאלו שכבר מיתגו בעבר, רק שמכל סיבה שהוא, התוצאות כעת מצדיקות שינוי, לפעמים זה השנים שעברו, והמותג שנבנה לפי שנים רבות לא תואם את המקום שהעסק נמצא היום. ולפעמים עיצבו את המותג לא ממש מזמן, אבל התוצאות להם ציפו לא הגיעו…

וזה בדיוק הסיבה שאנו מציעים את הקורס הזה כחלק מתהליך בניית מותג, אם רצית שהעסק שלך יהיה מותג כרימטי, כזה שלקוחות מבינים את היחודיות שלו, את הסיבה למה לקנות דוקא אותו.

רק שהעסק לא מאפשר לך כעת להשקיע בכך אלפי שקלים… בדיוק בשביל זה עשינו את הקורס. תלמד שם את מה שאנו עושים עם הלקוחות שלנו (שמשקיעים מעל ה-15,000 אלף ש״ח, ) כולל הדרכות מפורטות איך לבדוק האם הגרפקאי/ת עיצב לך מותג נכון ועוד.

אני יכולה לספר לך שגרפקאיים שקנו את הקורס מאוד נהנו.

הם הרוויחו דאבל, גם העסק שלהם התחדש והתמתג בצורה מוכרת ונכונה. וגם קבלו כלים שעוזרים להם לעבוד עם הלקוחות שלהם שהם ממתגים אותם.

עם הצלחות אי אפשר להתווכח, הקורס נבנה אחרי נסיון של 20 שנה בתחום, עם עשרות מותגים מובילים שבנינו בס״ד, 
מוזמנים להכנס לעמוד הפרויקטים באתר שלנו, ותופתעו כמה מותגים שאהבתם היו אצלינו על שולחן העבודה.

לצפיה בעמוד הפרויקטים לחצו כאן
credit_cards-01

יש לך עוד שאלה ?

רוצה לקנות את הקורס במזומן או בהעברה בנקאית?

אשמח לדבר איתך: 052-7634039 | pery@kivun1.co.il | לאתר של כיוון

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן