בדרך כלל פונים אלינו, כאלו שכבר מיתגו בעבר, רק שמכל סיבה שהוא, התוצאות כעת מצדיקות שינוי, לפעמים זה השנים שעברו, והמותג שנבנה לפי שנים רבות לא תואם את המקום שהעסק נמצא היום. ולפעמים עיצבו את המותג לא ממש מזמן, אבל התוצאות להם ציפו לא הגיעו…
וזה בדיוק הסיבה שאנו מציעים את הקורס הזה כחלק מתהליך בניית מותג, אם רצית שהעסק שלך יהיה מותג כרימטי, כזה שלקוחות מבינים את היחודיות שלו, את הסיבה למה לקנות דוקא אותו.
רק שהעסק לא מאפשר לך כעת להשקיע בכך אלפי שקלים… בדיוק בשביל זה עשינו את הקורס. תלמד שם את מה שאנו עושים עם הלקוחות שלנו (שמשקיעים מעל ה-15,000 אלף ש״ח, ) כולל הדרכות מפורטות איך לבדוק האם הגרפקאי/ת עיצב לך מותג נכון ועוד.