אסטרטגיית המותג, ליווי ובקרה על בניית עיצוב המותג כולל בניית מערכת השיווק
חברת אפשרי, הוא חברה מובילה בתחום מימוש זכויות רפואיות לילדים במגזר החרדי, היה לי העונג ללוות ולמתג את החברה האיכותית הזאת. כשאנו מלווים את הפרויקט ונותנים את הקו והטון, ובשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע ממגוון תחומים, מעצבות, מאיירות, כותבות תוכן, סופרות, מתכנתים אנשי שיווק ועוד.
הנקודה שאותו הדגישה ׳אפשרי׳ לאורך כל הדרך היה אכפתיות, וקשר אישי עם הלקוחות, דבר שהיה קשה לעמוד במבחן המציאות כשיש לאפשרי מעל 2000 תיקים.
הכיוון הראשוני שלהם כעת במיתוג מחדש היה שההבטחה צריכה לדבר על המקצועיות והנסיון שרכשו.
כאן נכנסנו לתמונה, הבנו שנקודת ה DNA הוא לא ׳מקצועיות׳, נכון שעצם זה שהלקוח פונה ל׳אפשרי׳ הוא מצפה לקבל מענה מקצועי, אך זה לא ההבטחה הפנימית הערכית שלהם, ה DNA הייחודי שלהם? הנקודה והסיבה שבשלו הם מצליחים, ובגללו הם קמים כל בוקר מחדש? בגללו הם יעשו את המקסימום ומעבר לו שההורים יקבלו בסופו של דבר את הזכאות המלאה המגיעה לו?
אפיזודה מעניינת, כשהצגנו את התוצאה לצוות המורחב של אפשרי (וזה כלל בכמה שלבים ובכמה דרגות) והתחלנו בהסבר ולימוד מהו DNA ואיך מגיעים אליו, וזרקו שאלה? אם כך – מה DNA של אפשרי? התשובה המהירה הספונטנית היתה מפתיעה – כולם פה אחד אמרו: נתינה
הכירו את אפי: ואת תפקידו, אפי נוצר במטרה להעביר מסרים בחוויה, חשוב לשים לב, אפי הוא לא דמות חלולה, הוא בעל תעודת זהות ואישיות בהירה לגמרי.
המותג עדיין בשלבי התהוות במחינת בניית התוצרים השיווקים, כך שיתכן שנמשיך לעדכן אותכם בעתיד עם השידרוגים…