אומנות
של מותג

לקוח

צביה קוריץ

תחום

גילוף אומנותי בפרי

הפרויקט שלנו

אסטרטגיית המותג וזהות חזותית

פריגרפיה

הכרתם את קליגרפיה, תכירו את פריגרפיה

מקצוענות בפיסול פירות.

פריגרפיה 

צביה הגיע עלי בתסכול עמוק, היא יודעת שהיא מומחית מאוד, לא מצליחה להבין איך זה מתורגם אצלה לרווחים בהתאם. והקושי לוחץ וכואב שבעתיים.

איך אמרה לי: אני אחרי לילה שלם, פיסלתי אבטיח – יצירה מיוחדת, במקום להנות מהתוצאה, אני מתוסכלת מהמחיר שבקשתי. כי גם כך היה קשה למכור, ואני צריכה כעת את המזומן.

והיא המשיכה, קראתי את הספר שלך – אני יודעת ממש מה הנישה, שלי, אבל בתחום שלי זה לא מתאים. בסביבה שלי משלמים על גילוף אבטיח מחיר נמוך מאוד, ולא מוכנים בשום אופן לעליה.

תכלס, לא אכנס לכל עומק האסטרטגיה, שורה תחתונה, צביה בנתה לעצמה את הנישה, היא עובדת במה שהיא מומחית, העלתה מחירים בפי 4 , ורואה פירות במעשי ידיה.

כיום צביה היא מאסטרית בפיסול פירות, מגלפת ומפסלת מבוקשת עבור קהל רחב של מעצבות ומפיקי אירועים.

האתגר:

שוק המעצבים רחב מאוד, השוק רווי עם המון ידיים טובות, בחרנו להתמקד בנישה, אך, איך ניתן לחדור לתודעה, ועוד, שדווקא המתחרים יהיו הלקוחות הישירים.

ההחלטה:

לוקחים את הפיסול צעד קדימה, היות וזיהנו את היחודיות והמקצוענות בפיסול הפירות, הבנו שזהו זה, כאן אנחנו שמים את הפוקוס ומרחיבים את הנישה הספציפית.

 

השם:

פריגרפיה

הוספנו מקצוע חדש ללקסיקון, מהיום יש פריגרפיה, פיסול וגילוף מקצועי בפירות, השאיפה של כל מותג הוא להמציא את המילה שעדיין אינה (עיין ערך במבה פלאפון וכו') בשימוש, הצלחנו בס"ד לאתר ולהמציא את המילה והמקצוע בכבוד.

 

האתגרים של הלוגו:

הסמל שנבנה היה כל כך תואם את הסיפור, משדר את הגילוף האומנות והזרימה, אך הוא חייב שיתאים לכל דבר, מסמל קטן, שיופיע על הפרי עצמו, סמל בניירת ובכל שימוש עתידי.

 

הסלוגן:

פשוט מאוד, ראשית, הפיסול והגילוף הוא נותן את החותם לאירוע, (מאחורי הקלעים) וכן היות שצביה מבינה שחלק גדול מקהל היעד שלה יקנו רק את האבטיח המסולסל, או התפוח המגולף (מוצר חדש שיכנס בקרוב לחניות בוטיק)  הרעיון: ליצור חתימה על כל פרי

אז מה שנכון נכון, צביה מתעסקת עם הפרי והקליפה שלו… וחתומה אישית עליו, משרה את החותם למוצר ייחודי ומושלם.

 

למה דוקא הצבעים הללו

כשבחרנו את הצבעים היה חשוב לנו כמובן לשדר את היוקרה והמקצועיות, וחיפשנו צבעים שישתלבו בצורה הומוגנית עם צבעי הפירות

זה פשוט עובד יפה ביחד (תבדקו)

 אלו תמונות שהלקוחה צלמה בהמשך, לפי התוכנית שהבאנו לה, תמונות טון על טון כשמוטיב הגילוף והעבודה בשטח נוכחים בצילום, כדי שלא יחשבו שמדובר בתמונות קנויות (וכמובן כדי לא להגיע לתמונות קלאסיות רוויות, כמו תמונות על רקע לבן או שחור.. נמאס, לא?

 

למה דוקא הצבעים הללו

כשבחרנו את הצבעים היה חשוב לנו כמובן לשדר את היוקרה והמקצועיות, וחיפשנו צבעים שישתלבו בצורה הומוגנית עם צבעי הפירות

זה פשוט עובד יפה ביחד (תבדקו)

וכעת ציטוט ממייל שצביה שלחה:

כשהגיעו התוצרים מהדפוס, נדהמתי מעצמי…
אני זו שחתומה שם?(כן, על כל קליפה….)
זה יותר חזק מכל מה שדיברנו עד היום, ודיברנו המון…
תודה פערי, על מיתוג פורץ דרך, שמקפיץ אותי למקום אחר, על תמיכה, עצה, יעוץ
על שנתת לי – כיוון וכריזמה, כל מילה נוספת מיותרת.

בקיצור,

אם חיפשתם גילוף פירות מקצועי, סגנון תילאנדי מדויק, אין הרבה בארץ, דברו עם צביה

לפני המיתוג 
2 תגובות
  1. אסתי הגב

    אמאלה
    מדהים
    תהליך מיוחד
    תוצאות מאלפותתתתתתת

השארת תגובה