לקוח
שוש אופנהיים
תחום
סטודיו לפילאטיס מכשירים
הפרויקט שלנו
אסטרטגיית המותג, בניית מותג ופיתוח תוצרי פרסום ושיווק.
האתגר:
שושי אופנהיים, הגיעה אלי, עם עסק מצליח ועם מנוע מעולה.
לשוש אופנהיים, סטודיו לפילאטיס מכשירים, המציע אימון חוויתי, בריאותי ומחטב ע״י תרגול הדרגתי עם ליווי מותאם.
הסטודיו מתנהל מעולה, יש לקוחות נאמנים מדריכות מקצועיות והכל תחת הניהול והבקרה המיוחד של שושי. וזה בדיוק הסיבה שושי הרגישה שהסטודיו והייחודיות שלה, לא ממשים את הפוטנציאל, היא יכולה להתקדם הרבה יותר. רק מה, הכל בתהליך איטי, הפרסום שהיא עושה, לא באמת מגיב, הלקוחות מגיעים מפה לאוזן, שזה קצב איטי יותר, ובכלל חסר מדריכות פילאטיס מכשירים מקצועיות בקהילה שלנו ובב״ב בפרט, ושושי הבינה שהיא רוצה להתפתח גם לתחום ההכשרה. וכדי לעשות את זה שושי צריכה סופסוף לדאוג למיתוג הנכון עבורה, לראות שיש לה תוצרים שמדברי אותה נכון, שהפרסומת תעבוד, שהלוגו ישקף את ההצלחה שלה, וכך תוכל להתקדם.
הפתרון
יצאנו לדרך עם תהליך אסטרטגיית המותג
זיהינו, שהשם העסקי שהיא קראה לעצמה – אופן, שאגב, הוא בחירה מקצועית, מילה קצרה, מתוך שם המשפחה שלה, בשטח זה לא תפס.
היו לכך סיבות אסטרטגיות שבמבט לארוך ניתוח נתח, שורה תחתונה, נראה שהבחירה של השם ״אופן״ לא נכון עבורה.
שושי יצאה עם סקר קצר, ושאלה את הלקוחות שלה באותו השבוע, מי יודעת איך קוראים לסטודיו שלנו, 99% אמרו – שושי אופנהיים, אחת אמרה, שזכור לה שיש שם עסקי, ואז מישהי אחרת ״נזכרה״ אכן בשם אופן.
מה שיוצא, שושי מפרסמת, ואפס תגובה, הלקוחות שלה, או כאלו שהתלבטו, לא מקשרות את המודעה את המבצע או התזכורת בעיתון לשושי אופנהיים ולסטדיו שלה.
למדנו מכך, שאין לנו כעת סיבה להסתתר תחת שם עסקי, נצא בגדול ובגאון בשם המותג – שושי אופנהיים. ועם בעיית העיצוב והנראות, שמדובר בשם ארוך, נתמודד. כמו שלל האתגרים, ונהפוך אותו אף ליתרון.
רקע ל - DNA: מותג מבטיח ערך!
ה- D.N.A הוא ההבטחה הערכית ללקוח, משהו שלא קשור למוצר מסוים דווקא, אלא לייחודיות שלו ולאישיות שלו.
כמובן שהוא לא מבטל את שאר הערכים החשובים כמו איכות, שירות, אמינות וכד'. אם הוא מותג, זה במאסט.
חשוב לשים לב ב D.N.A להגיע לזיקוק של ערך אחד חזק וייחודי, שיהיה כמו חץ מחודד .ערך = אחד וחד.
שימו לב! הערך שתבחרו הוא ההבטחה שלכם ללקוח, ה'אני מתחייב ש …."
ה- DNA של שוש אופנהיים הוא: הקשבה לעצמי
לשושי יכולת חזקה של הקשבה לעצמי, אם זה במצבי מתח או לחץ, שושי עוצרת, בודקת מה נכון מתוך הקשבה לעצמי, מתוך מיקוד בנקודת האיזון הפנימית, ומתוך כך פעולת. וזה בדיוק הערך שהיא מעבירה ללקוחות, להיות מודעות להקשיב לגוף לעצור כשצריך, לבדוק מה מניע אותם בבחירות, ומה יתן להן כח להמשיך ולהתמיד. בסטודיו ובחיים בכלל.
ונעבור לפרסומות:
מה מניע אותך?
כולנו מבינות שתוצאות מצריכות התמדה
אבל טובות בתרוצים וסיבות להמנע
אצל שוש, תמצאי בתוך את הכוח המניע
ותקבלי את הכלים להתמיד, להתניע!
שוש אופנהיים \\\. המנוע הפנימיי
סטודיו בוטיק לפילאטיס מכשירים
לשעת ניסיון ללא התחיבות, חייגי והתניעי >>> 053.2410.634 בני ברק
היה לי חוויה לחוות עם שוש את התהליך, ההקשבה לעצמה, ההקשבה לתהליך המיקוד למטרה הובלנו אותנו בס״ד למנוע חזק.
ממליצה לך להקשיב לעצמך ולבדוק מה המנוע שלך? מה יתן לך כח לבנות מותג כריזמטי.
אשמח לשמוע את ההתרשמות שלך. (כאן למטה בתגובות)
איתך בהצלחה שלך פערי.
פערי יקרה- רציתי להודות לך על התהליך המופלא שעשנו יחד. אחד התהליכים אם לא התהליך היחידי שתרם לי רבות גם בפן האישי וגם בפן העסקי ולהתפתחות האישית שלי ושל הסטודיו, למרות שחשבתי שעשיתי הכל
גליתי יחד איתך עם עבודה סבלנית ובנויה הגענו לנקודות מדיוקות שהבילו לעשיה מדויקת מבדלת ומה שבנה אותי כמותג איכותי ומוביל בתחומו עם תדמית יחודית שמספרת את הערכים שלי ובעיקר עובדת ומדברת ומביאה את הקהל המדיוק לי ברוך ד'. שושי
לאחר כשנה מתהליך המיתוג
קיבלתי מלקוחה
הודעה:
הזוי, מישהי שלחה לי ד״ש מלונדון,
ראתה שם פרסום חוצות ענק,
מותג שדומה מאוד למותג שלי..
???
מרגש להבין שחשיבה מדויקת ומכוונת
מביאה תוצרים טובים ובדיוק כמו שעשינו
בצבעים קווים אמירות וכד׳, ישר כח.
יש כאן חשיבה דומה ומסרים של מרכז,אנרגיה תנועה
בלונדון מדובר על מרכז מסחרי גדול ליד תחנת רכבת פעילה,
כל האזור גורדי שחקים
והיתה להם מטרה למתג שונה וחזק מסביב לכל העומס בסביבה שלו
רוצים שהמותג שלכם יהיה מותג בינלאומי?
או לפחות יראה מקצועי כמו מותג בינלאומי?
נשמח לעזור לכם בעניין. 🙂
פערי זה פשוט מדהים!
ראיתי את זה בעיתון ואהבתי מהרגע הראשון
ובאמת ברגע שהלוגו הוא עם השם שלה אין אחת שלא מבינה למי הכוונה
באמת לא זכור לי שהיא פירסמה עד היום…
תודה, מרגש השיתוף שלך
וואו מדהים!
האמת ראיתי כבר בעיתון ומיד חיפשתי לראות שזאת את… מרגישים!
יש משהו בלוגו שנתן לי הרגשה גם של בטריה… בהטענה 🙂
מיתוג מושלם! נהניתי לקרוא על התהליך המרתק!
תודה, גם אנו הרגשנו בלוגו בטריה, והטענה.
תודה על המחמאות, שמחה שראית בעיתון, ושזה בולט לך שם. זה המטרה 🙂
יאוו חשבתי שהלוגו הרספונסיבי חוץ ממה שהוא תואם לערכים הוא גם נראה האות ש' ו-ה' של ראשי תיבות של השם שלה…
התכוונת לזה ?
תודה, ואני מעריכה שעלית על זה.
כן מכאן נולד הלוגו, תקראו טוב את כל התיאורים בתהליך, כתוב שם במילה אחת על זה..
תודה על המחמאות
מאד יפה!! אהבתי את הצבעים, והקונספט העיצובי.
מיתוג ושפה מקסימה.
תודה,
פערי השראה.
הדיוקים בלוגו
השפה עיצובית העשירה.
הפינישים המוקפדים
חגיגה לעיניים
ואחרי המפגש של המועדון ששמענו לעומק על התהליך
זה באמת מדהים ואני מחוברת לפרויקט כבר לגמרי 🙂
AMAZING!
חנה, כיף לשמוע אותך!
תהליך מדהים
מחכים לגמרי
המודעה בסוף ממש עצרה אותי!
אהבתי!
כאלה דברים לא רואים!
וסתם משהו – עוד לא זכיתי לצערי הרב לראות את זה בעיתון. מחכה…..!
תודה חני
ולגבי הפרסום בעיתון – איפה את גרה? זה פורסם בבני ברק
מדהיםםםם!
מלמד ומחכים
שכנעת אותי:)
תודה, אז את יוצאת לפילטיס?
אני במודיעין עילית
אבל זה לא יהיה בלבית, בקהילה, בתוך המשפחה?
וואו אחד ענק!!!
אוהבת כל כך את היצירתיות וחשיבה אחרת ממה שכל הזמן רואים!
נקי כל כך ומרשים!
פשוט כל הכבוד!
תודה רבה, כבוד לי המחמאה שלך
וואו תודה פערי על השיתוף!! מאד מעניין ויש המון ללמוד!!!
תהליך מדהים ומעורר השראה!
תודה על השיתוף!!
תודה אפרת
מדהים!
תהליך מרתק במיוחד
כיף לקרוא מה עומד מאחורי
ולראות כמה האסטרטגיה קולעת בווווול
תודה על השיתוף, מחכה לשיתוף הבא…
רחלי, מעריכה את התגובה שלך, ניכר שהתעמקת, תודה רבה
גאונות של לוגו!
כמה רעיונות בתוך סמל אחד פשוט!
הקונספט והעיצוב מושלם!
אהבתי נורא
מדהים
מיתוג גאוני מדויק ומדליק.
סוף סוף זכיתי לפגוש את המודעה המדהימה בעיתון!(שכנה חמודה העבירה לי בתוך המשפחה משבועות קודמים…)
פערי את אלווווווופה!!!!!
מודעה מושכתתתת
אחד הדברים
תמשיכי להצליח בענק 🙂
תודה חני, כיף לשמוע, וגם לך מלא הצלחה
העבודות שלך ממש יפות. אבל מצליחים לראות . את אלופה במיתוג . ואנשים נהנים להסתכל על העבודה .
העבודות שלך ממש יפות. אבל מצליחים לראות . האתר של לא מתאים לכל הרזולוציות . הוא לא רספונספי בפלאפון וחבל. את אלופה במיתוג . ואנשים לא נהנים להסתכל על העבודה .
תנסי לעשות אותו רספונספי. עם כונטיינר בהצלחה.
צודקת, צריכה לטפל בעניין.
איזה כייף לקבל כזאת השראה!
מיתוג מהמם מלא ערך!!
והמודעה כל כך שונה בנוף ישר שמים לב אליה ומבינים את המסר שהיא באה להעביר!!
תודה על השיתוףףף!