בפרוייקט מיתוג הלורד הקטן, עמדנו בפני אתגר מרתק:
המותג מדבר על נראות מושלמת של בגדים,,
ביגוד שגורם לילדים להראות כמו נסיכים,
ומנגד – לדבר גם על איכות הבגדים והאחריות שניתנת עליהם.

למעשה, יש פה עולמות תוכן שונים בתכלית במהותם זה מזה.
עולם קדום של נסיכים, אבקת קסמים, מלכותיות,
ומנגד – אחריות, חותמת של איכות, מותג חזק עם אבא.

אתגר נוסף שעמד בפנינו – היה אפיון כל סוג בגדים בפני עצמו.
קהל היעד הסופי של פרוייקט מיתוג הלורד הקטן אמור להיות:
מיתוג לבנים, מיתוג לילדות, מיתוג לתינוקות, ומיתוג מחלקת נערות.

הלורד הקטן – מיתוג מקורי!

הגענו לפתרון בצורה מקורית ומעניינת.
הלוגו העיקרי של המותג, איתו רצנו לאורך כל הדרך, הוא כתר מפושט מאד.
הכתר משדר מלכותיות ויוקרה.
את הכתר שילבנו במסגרת של חותמת, במסגרת של תו איכות –
וזה מה שמשדר את האחריות, הבטחון במותג, האיכות.

וכדי לבדל כל מחלקה בפני עצמה – בנינו מיתוג משני, וצבענו אותם בצבעים מתאימים למחלקה שלשמה הם נועדו:
בנים – תכלת. בנות – ורוד. תינוקות – ורוד בייבי בהיר. ונערות, שזקוקות לצבע יותר רציני – קבלו צבע זהוב.

גלגלו למטה, והתרשמו מהמיתוג המרענן.

מעוניינים לקבל את סדרת “24 טיפים למותג כריזמטי במתנה”? הרשמו פה!

רוצים לקבל פרק מתנה מהספר החדש “עיניים לעסק – הנוסחה הסודית לבניית מותג כריזמטי”? הכנסו פה!

הכנסו לכאן כדי לראות מותגים נוספים שבנינו!