בפרוייקט מיתוג תיווך רבי עקיבא, ניתן לקבל את כל המידע על בני ברק – בירת הסחר החרדית.
כיצד אפשר לספר לבעלי עסקים מחוץ לבני ברק,
שאם הם צריכים עזרה ותיווך מבנים כדי לפתוח עסק בבני ברק,
העסק הכי מתאים להם הוא תיווך רבי עקיבא?

עולם עסקאות נדל”ן משדרות עולם עסקי קר, תכליתי, ונטול אמוציות.
בעל משרד התיווך “תיווך רבי עקיבא” מנסה לנפץ את המיתוסים האלו.

מיתוג תיווך רבי עקיבא מנפץ מיתוסים!

בפרוייקט מיתוג תיווך רבי עקיבא בנינו מותג שיענה בדיוק על השאלה הזאת,
כיצד מנגישים עולמות למי שנמצא מחוץ להם.

הפרוייקט מנגיש את העיר בני ברק לאלו שלא מכירים אותה. 
בפרוייקט המיתוג הפקנו חוברת עם מידע עשיר ומגוון על בני ברק.
המידע מוגש בצורה מושכת עין, מרתקת וסוחפת.
החוברת מדברת על בני ברק במספרים, בכוח קניה, בצרכנות, בהסעים.
אפילו לנושא השמחות קיימת התייחסות מיוחדת…

צבעי המותג, אפור וצהוב, משדרים את הניגוד וההשלמה
בין השכלתנות, העסקיות, התכליתיות – לאכפתיות ולרגש החם לעיר בני ברק.

המיתוג המדוייק אותו בנינו מאפס,
התגלה כמיתוג מבריק, שמדבר בשפה נכונה למי שזקוק לו.
הצבע האפור הקר והרשמי מכוון לעולם העסקים.
מנגד, עולם הרגש והאהבה לעיר בני ברק – מורגש היטב בנגיעות הצבע הצהוב.

בנוסף, תוכלו להתרשם מהאתר של תיווך רבי עקיבא: https://w-nadlan.co.il/

מעוניינים לקבל את סדרת “24 טיפים למותג כריזמטי במתנה”? הרשמו פה!

רוצים לקבל פרק מתנה מהספר החדש “עיניים לעסק – הנוסחה הסודית לבניית מותג כריזמטי”? הכנסו פה!

הכנסו לכאן כדי לראות מותגים נוספים שבנינו!