מה היה בפרוייקט מיתוג ופרסום הגלריה, המרכז ללימודי מקצוע?

בפרוייקט מיתוג ופרסום הגלריה, התבקשנו לפרסם את מיטב המסלולים שנפתחים לקראת השנה החדשה:
מסלול צילום, עימוד, תכנות מתקדם ועוד.
המסלולים נפתחים בפריסה ארצית והביקוש להם גבוה,
כעת הפרסום ביקש להביא לידיעת הקורא את המסלולים החדשים בחוויה ויזואלית ומפתה.

הנהלת הגלריה בקשה ליידע את הציבור שמבקש ללמוד ולהחכים,
כי בקורס מרצות מיטב המורות שבשוק והמוסד מכשיר כל שנה עשרות תלמידות –
שיוצאות לשוק עם תעודה מקצועית וידע רב, ויכולת להשתלב בקלות בשוק העבודה.

אחד הקורסים המובילים בתחום, תחום מבוקש במיוחד שגם אותו מלמדים בגלריה –
הוא קורס ייעוץ תעסוקתי.
הקורס בתחום זה מבוקש ביותר, מה גם, שהלמידה נעשית בשיתוף אוניברסיטת אריאל וצומת –
כך שהתעודה מטעמם, מוכרת בעולם התעסוקתי ונחשבת כתעודה עם 'אחריות'.

כיצד הדגשנו בקמפיין את היתרונות האלו?

בקמפיין פרסום חוויתי שמותג ע"י כיוון
נפרשו בפני הקורא הפונציאלי כל מסלולי הלימוד בצורה חוויתית וכובשת.
הפרסומות משכו אחריהם הדים רבים ולקוחות מתעניינים.

במסגרת מיתוג ופרסום הגלריה, הושם דגש על המקצועיות אליה מגיעים לאחר הלימודים.
הסלוגן שליווה את הקמפיין – ת… (פעולה) לעצמך משכורת – חדדה את ההבנה 
שלאחר הלימודים – האפשרויות כולן פרושות בפני התלמידה, בלי מעצורים.

תחומי הלימודים אף הם מבוקשים, יצירתיים וקריאייטיבים להפליא.

מזה שנים מוכרת כיוון בפרסומות קריאייטיביות וחווייתיות.
אחד הקמפיינים האהובים – כאן לפניכם! 

אתם מוזמנים לצפות, להנות ולקבל השראה! 

מעוניינים לקבל את סדרת "24 טיפים למותג כריזמטי במתנה"? הרשמו פה!

רוצים לקבל פרק מתנה מהספר החדש "עיניים לעסק – הנוסחה הסודית לבניית מותג כריזמטי"? הכנסו פה!

הכנסו לכאן כדי לראות מותגים נוספים שבנינו!