כיוון מותג בתקשורת - יש לנו מה לומר!

פריגרפיה

אומנות של מותג לקוח צביה קוריץ תחום גילוף אומנותי בפרי הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג וזהות חזותית צביה קוריץ אמנית בפיסול פירות ובשונה מכל מי שמתעסק

המשיכו לקרוא בפנים »

estee and co. coa

חווית מיתוגעם כריזמה לקוח אסתי קנובליך תחום קונדיטורית הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג והקמת זהות חזותית כולל שם המותג, עיצוב ארגז כלים מורחב וקמפיין פרסום. פרוייקט מיתוג

המשיכו לקרוא בפנים »
מיתוג שימעלה טרקלין יהודי

שימעלה

המותגשל שימעלה לקוח שימעלה תחום תשמישי קדושה ומתנות הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג וזהות חזותית בפרוייקט המיתוג שימעלה טרקלין יהודי, עמדנו בפני אתגר של מיתוג מחדש.בפרוייקט

המשיכו לקרוא בפנים »
דסמנית ממליצה על מיתוג של כיוון

דסמנית

חדשנות עם כריזמה לקוח ריקי קפלן תחום קידום אתרים ולא רק… הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג זהות חזותית כולל שם המותג מיתוג דסמנית היה פרוייקט מרתק

המשיכו לקרוא בפנים »

B ART

כריזמה בניחוח צרפתי לקוח בתיה וואכמן תחום ציירת, בתחום הזמנות לאירועים הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג זהות חזותית כולל: שם המותג ארגז כלים, ופרסומת למדיה הבינלאומית

המשיכו לקרוא בפנים »

פרויקט הספסל

לכריזמה של הספסל לקוח חסידה רוזנברג תחום אמנית הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג זהות חזותית כולל שם המותג האתגר שהיה בפרויקט של חסידה רוזנברג מבוסס על

המשיכו לקרוא בפנים »

מיקוד

מיתוג עם כריזמה לקוח מיקוד תחום דפוס דיגטלי ואופסט הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג זהות חזותית כולל מעטפת נרחבת של מוצרים ופרסום האתגר: ענף הדפוס עמוס-עמוס-עמוס,

המשיכו לקרוא בפנים »
פרסום בולט, מותג שווה, איך ולמה? תמונת כותרת

פרסום בולט

יש פרסום בולט? תראו איזה גשם של פרסום יש בעולם. איך אפשר לגרום, שכולם יחפשו את הפרסום שלי דווקא?! העולם הזה צפוף לחלוטין. ההרגשה היא,

המשיכו לקרוא בפנים »
מותג שווה - תמונת כותרת

מותג שווה!

האם מותג שווה יכול להרשות לעצמו למכור את המוצר – ב70% הנחה, ועדיין להשאר רווחי, קריאייטיבי וכריזמטי? האם הורדת מחירים – זה מה שמניב רווחים

המשיכו לקרוא בפנים »
מיתוג מרענן - תמונת כותרת

מיתוג מרענן

מיתוג – מרענן? או – לצאת מהחופשה הנעימה… למה מיתוג מרענן קשור לחופש? ולמה צריך לצאת מהחופשה העצלה והנעימה, כדי לבצע מיתוג מרענן לעסק? אנחנו

המשיכו לקרוא בפנים »
בניית מותג יוקרה - ליקר לחיים - תמונת כותרת

לחיים! לאניני הטעם

לחיים עם כריזמה לקוח מרדכי וולקוביץ תחום ייצור ושיוק ליקרים לאניני טעם הפרויקט שלנו עיצוב אריזות לליקרים מאחורי הקלעים של עיצוב תויות לחיים ומיתוג התויות

המשיכו לקרוא בפנים »
כיוון מגישים: פרסום נכון בשלושה שלבים

עצור, אל תפרסם!

עצור, אל תפרסם! המדריך: פרסום נכון בשלושה שלבים  אני נגד פרסום! אני נגד עסק שרוצה למצוא את הלקוחות שלורק דרך העיתון, המגזין או החינמון,ולא מצליח

המשיכו לקרוא בפנים »
מה אפשר לעשות כשאין השראה והראש יבש?

יבש, יבש, יבששש…

איך מגיעים להשראה כשהראש יבש? יבש, יבש, יבש… מבקשים ממני להביא רעיון גאוני,רעיון קריאייטיבי –הכל יבש.אין אין אין כלום.זה מרגיש כאילו פותחים ברז,ובמקום מים –

המשיכו לקרוא בפנים »
מותגים אז והיום - מה השתנה? תמונת כותרת

מותגים אז והיום

ממשיכים הצלחה של ארבעים שנה מה ההבדל בין מותגים אז והיום? בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים רבים העוברים בכל המערכת השיווקית והקמעונית. חנויות משדרגות נראות

המשיכו לקרוא בפנים »

מה יש לנו כאן?

המון חומר איכותי ומרתק.

מתחילים לקרוא, אי אפשר להפסיק…

על מה?

על מיומנות מרתקת של פרסום ותקשורת.

על תופעות מעניינות בעולם התקשורת.

על קריאייטיב חכם.

על מיומנויות חשיבה.

כיוון – מותג בתקשורת מגישים מגוון רחב ומרתק של מאמרים בנושא.

…יצא לי משהו מזה?

למה לא?

דבר ראשון, זו העשרה מרתקת.

דבר שני, אפשר ללמוד המון מקריאה בפוסטים האלו.

ודבר שלישי, יש המון רעיונות לתרגול מתחת לפני השטח. נסו, קראו ותווכחו לראות שאפשר לדלות מכאן ים של חומר.

לא מספיק מה שלמדתי?

מה, אתה לא רוצה להשתדרג? להיות קצת יותר? להיות מעודכן?

כשעוסקים במקצוע מסויים, ולא משנה איזה,

תמיד טוב להשתפשף באנשי מקצוע נוספים.

להכיר דרכי תקשורת נוספות.

ללמוד כיווני חשיבה.

להכיר דרכים נוספות.

אולי גם לך יהיה דבר חדש ללמוד וללמד?

אל תשארו עם הידע שלכם בלבד,

אם תגנו עליו ולא תסכימו לפתוח את עצמכם לספוג ידע ומיומנויות מאנשים נוספים –

תמצאו את עצמכם לכודים בתוך המעגל האישי שלכם,

חוזרים על עצמכם שוב ושוב ושוב, ולא מצליחים לפרוץ את עצמכם לשום מקום.

אף אחד לא עומד לגנוב אתכם.

וגם אם כן, תמיד תהיו אתם המקור לחיקוי, הבסיס, בעלי הידע שאתכם אפשר לחקות.

האם אין חקייני מותגים בשוק החופשי?

ברור שכן…

נו, ואז?

העוילם אינו גוילם, והוא יודע היטב מי המקור ומי החיקוי.

אבל תמיד יש סכנה שהמותג יעלה על המקור?

אוההה… ברור!

ולכן צריך תמיד לכוון את עצמכם כמותג שמתחדש, שמתרענן, שיודע מה הצרכן דורש ומספק את צרכיו.

ואם החקיין ימשיך להיות מוצלח?

נו, אז מה?

אם עשיתם את כל ההשתדלות בפרנסה, אין כמעט אפשרות שהמתחרה ילחם בדיוק על אותה משבצת.

אולי הוא מדבר על צורך שונה?

אולי הוא מדבר לקהל יעד קצת שונה?

כששוקטים על השמרים, ברור שמותגים שמתוקשרים טוב, מצליחים לשרוד ולצוף היטב,

ומותג ששוקט על שמריו – נע בכיוון הטביעה.

אז מה הלאה?

דבר ראשון, תפילה.

ודבר שני, השקעה, השקעה, השקעה. לימוד השוק, הבנת כיווני תקשורת, והתעדכנות תמידית.

אנחנו בכיוון ממששים את השוק ובודקים את הצרכים, הלקוחות, המגמות.

אתם מוזמנים לפנות אלינו!