כיוון מותג בתקשורת - יש לנו מה לומר!

מה אפשר לעשות כשאין השראה והראש יבש?

יבש, יבש, יבששש…

איך מגיעים להשראה כשהראש יבש? יבש, יבש, יבש… מבקשים ממני להביא רעיון גאוני,רעיון קריאייטיבי –הכל יבש.אין אין אין כלום.זה מרגיש כאילו פותחים ברז,ובמקום מים –

המשיכו לקרוא בפנים »
כיוון מציגה: מותג בכל תחום

מותגים אז והיום

ממשיכים הצלחה של 40 שנה בשנים האחרונות עדים אנחנו לשינויים רבים העוברים בכל המערכת השיווקית והקמעונית, חנויות משדרגים חזות, מתחדשים ומתרעננים, רוב החנויות אותם הכרנו

המשיכו לקרוא בפנים »
כיוון מגישה מאמר מרתק איך הפרסום שלך יזכר

פרסום בולט

גשם של פרסום.   כולם יחפשו את הפרסום?!   החלום של כל מפרסם הוא, שכולם ייחשפו לפרסומת שלו כולם יראו יזכרו, והמיליון דולר הינו שכולם

המשיכו לקרוא בפנים »
מיתוג עסקי מבית כיוון פרסום ובניית מותגי יוקרה

ככה נפרדים?

ושוב שנה חדשה בפתח ושוב אנו נפרדים מהשנה הקודמת.   כולנו תפילה ותקווה שנזכה לשנה הבאה  טובה יותר, רווחית יותר, עם המון עושר בריאות ונחת.

המשיכו לקרוא בפנים »

מבית המלוכה

מלכות סמל הכבוד והיוקרה   כיום אנו חיים על סיפורי המלכים והשליטים מעוצמתם ומעושרם הרב מתפעלים לראות את פאר הארמונות מבית ומחוץ נהנים   לפעמים

המשיכו לקרוא בפנים »
כיוון מגישה: מיתוג מיקוד

טסים?

מוזמנים לטיסה עסקית   אני אישית אוהב לטוס לעיתים לשנות אווירה להתנתק מחיי היום יום להגיע למקום רחוק ושונה לראות עולם ודברים חדשים לנצל את

המשיכו לקרוא בפנים »

מי צודק

אשתף אותך בשיחה מענינת, לה הייתי עד בעת המתנה למעלית. קבוצת ילדים עליזה בני 6 שוחחו בקול והתווכחו על איות המכשיר החדשני סגווי אחד הילדים,

המשיכו לקרוא בפנים »
מותגים - הפרויקטים שהופקו אצלנו - כיוון פרסום ובניית מותגי יוקרה

גדול עלי

גדול עלי!     הפחד לגדול   רבים מהעסקים היו רוצים לגדול להתפתח, להתעצם, לצאת ולפרוץ בגדול   אך בפנים יש איזה פחד גבהים אני

המשיכו לקרוא בפנים »

ליצ׳י או אננס

גם בעסקים הטעם קובע.   יש אנשים שהם חלקים (ליצ’י) יש כאלו קוצניים מבחוץ אבל מבפנים מדהימים (אננס) יש אנשים מתוקים אבל נתקעים בין השיניים

המשיכו לקרוא בפנים »

הסוד

מהו סוד ההצלחה נתון מצער מאוד ישנו במדינת ישראל 42,000 עסקים נסגרים מדי שנה רוב העסקים נסגרים תוך 5 שנים מפתיחת העסק במקביל לסגירת העסקים

המשיכו לקרוא בפנים »

החופש שלי

1232 יש אנשים שעובדים בשביל החופש ויש אנשים שחופשים בגלל העבודה   יש אנשים שמתפרנסים מהחופש ויש אנשים שמשלמים על החופש   יש אנשים שעובדים

המשיכו לקרוא בפנים »

זכיה מה טוב

זכיה מה טוב יש זכויות ויש זכיות הזכויות בין אדם למקום ובין אדם לחבירו הם הינם עיקר הזכויות אבל אותם אנו משאירים בינינו לעשות רצון

המשיכו לקרוא בפנים »

פססס שניה

שואפים ושואבים החלטות נופלות בשנייה החלטות גורליות, עסקיות ומדיניות  החלטה לקנייה ומכירה לוותר או להיכנס למריבה ההחלטה האם להתחיל לקרוא את המאמר הזה גם הוכרע בשנייה כמובן

המשיכו לקרוא בפנים »

שואפים ושואבים

שואפים ושואבים ערב פסח כולם מנקים אמת שבניקיון מנקים יותר ממה שצריך בגלל שנכון לפחות פעם אחת בשנה  להגיע לכל מקום בבית לנקות ולאוורר לזרוק את מה

המשיכו לקרוא בפנים »

יש לי שאלה

ביקור טראמפ ואנחנו 27 שעות בלבד הקדיש נשיא ארה”ב לביקורו הממלכתי בארץ שבמהלכם הצליח לרכז המון עוצמה וכח בנסיון להביא בשורה.   האם יצליח? ימים

המשיכו לקרוא בפנים »

הגשר מזהב

ביקור טראמפ ואנחנו 27 שעות בלבד הקדיש נשיא ארה”ב לביקורו הממלכתי בארץ שבמהלכם הצליח לרכז המון עוצמה וכח בנסיון להביא בשורה.   האם יצליח? ימים

המשיכו לקרוא בפנים »

18,000

רווח 18,000 ₪ לחודש סביבת העבודה בבית הכשרה מקצועית הורות השכלה תורני + השו”ע החמישי, נסיון בגידול ילדים וחיי משפחה. שעות 24/7 סגנון העבודה, קניות ואספקה, התנהלות מול ספקים, התנהלות מול

המשיכו לקרוא בפנים »

עיצוב קטלוג

עיצוב קטלוג אנו נמצאים בעידן שבו הכל צריך להיראות טוב. החל מהבגדים, דרך המכונית ועד הכוס בה אנו שותים את הקפה שלנו… אין זה בהכרח

המשיכו לקרוא בפנים »

הצלחתי

הצלחתי הצלחה? איך מצליחים ויותר מזה מה זה הצלחה?   כל אחד רוצה להצליח התינוק – שואף לזחול וללכת הילדים – בלימודים במבחנים ובמשחקים ומי

המשיכו לקרוא בפנים »

שש וחצי מליון

העתיד הכלכלי כבר כאן נתון מדהים שפורסם בעיתונות (המודיע יום ד’, י״ד כסלו תשע״ז) שגרם לי לחשוב ולשתף אתכם 6,500,000 חבילות הגיעו לארץ החודש עם

המשיכו לקרוא בפנים »

נשיאות חן

מה יותר טוב מכסף טראמפ כמשל אנשים בעולם מפרסמים את העסקים ואת השירותים שלהם בכדי להרוויח כסף, להביא לקוחות, לעניין אנשים ולהרוויח המון אנשים שיש

המשיכו לקרוא בפנים »

מה יש לנו כאן?

המון חומר איכותי ומרתק.

מתחילים לקרוא, אי אפשר להפסיק…

על מה?

על מיומנות מרתקת של פרסום ותקשורת.

על תופעות מעניינות בעולם התקשורת.

על קריאייטיב חכם.

על מיומנויות חשיבה.

כיוון – מותג בתקשורת מגישים מגוון רחב ומרתק של מאמרים בנושא.

…יצא לי משהו מזה?

למה לא?

דבר ראשון, זו העשרה מרתקת.

דבר שני, אפשר ללמוד המון מקריאה בפוסטים האלו.

ודבר שלישי, יש המון רעיונות לתרגול מתחת לפני השטח. נסו, קראו ותווכחו לראות שאפשר לדלות מכאן ים של חומר.

לא מספיק מה שלמדתי?

מה, אתה לא רוצה להשתדרג? להיות קצת יותר? להיות מעודכן?

כשעוסקים במקצוע מסויים, ולא משנה איזה,

תמיד טוב להשתפשף באנשי מקצוע נוספים.

להכיר דרכי תקשורת נוספות.

ללמוד כיווני חשיבה.

להכיר דרכים נוספות.

אולי גם לך יהיה דבר חדש ללמוד וללמד?

אל תשארו עם הידע שלכם בלבד,

אם תגנו עליו ולא תסכימו לפתוח את עצמכם לספוג ידע ומיומנויות מאנשים נוספים –

תמצאו את עצמכם לכודים בתוך המעגל האישי שלכם,

חוזרים על עצמכם שוב ושוב ושוב, ולא מצליחים לפרוץ את עצמכם לשום מקום.

אף אחד לא עומד לגנוב אתכם.

וגם אם כן, תמיד תהיו אתם המקור לחיקוי, הבסיס, בעלי הידע שאתכם אפשר לחקות.

האם אין חקייני מותגים בשוק החופשי?

ברור שכן…

נו, ואז?

העוילם אינו גוילם, והוא יודע היטב מי המקור ומי החיקוי.

אבל תמיד יש סכנה שהמותג יעלה על המקור?

אוההה… ברור!

ולכן צריך תמיד לכוון את עצמכם כמותג שמתחדש, שמתרענן, שיודע מה הצרכן דורש ומספק את צרכיו.

ואם החקיין ימשיך להיות מוצלח?

נו, אז מה?

אם עשיתם את כל ההשתדלות בפרנסה, אין כמעט אפשרות שהמתחרה ילחם בדיוק על אותה משבצת.

אולי הוא מדבר על צורך שונה?

אולי הוא מדבר לקהל יעד קצת שונה?

כששוקטים על השמרים, ברור שמותגים שמתוקשרים טוב, מצליחים לשרוד ולצוף היטב,

ומותג ששוקט על שמריו – נע בכיוון הטביעה.

אז מה הלאה?

דבר ראשון, תפילה.

ודבר שני, השקעה, השקעה, השקעה. לימוד השוק, הבנת כיווני תקשורת, והתעדכנות תמידית.

אנחנו בכיוון ממששים את השוק ובודקים את הצרכים, הלקוחות, המגמות.

אתם מוזמנים לפנות אלינו!