עיצוב מותג,
הוא לא רק תוצר ויזאלי יפה או מעודכן.

מטרתו לשדר את העסק נכון
ולכן חשוב לדייק אותו בתהליך אסטרטגי.

חשוב בעיקר להבין את הNDA –
אותו המותג צריך לשדר עם כריזמה
.

עם מה תצאו מתהליך אסטרטגיית המותג?

אסטרטגיית המותג - אייקון קליעה למטרה

תכנון אסטרטגי ראשוני

מה הDNA שלך?  ו מה הסיבה שיקנו דוקא ממך?
ננווט את הדרך בה נפעל כדי שהמותג יבנה בצורה הטובה ביותר

אסטרטגיית המותג - אייקון מצפן

מפת דרכים ברורה

נכיר את המותג שלך
מול כל המתחרים מולו בשוק,
ונבין כיצד מותג שלך
ימשוך וימגנט אליו לקוחות
עם הרבה כריזמה.

אסטרטגיית המותג - אייקון סטופר

חסכון זמן,
ניסוי ותעיה

בהתאם לתוכנית
האישית שלך,
איזו השקעה
תקדם אותך ביעילות
ותקצר לך תהליכים.

מוכר לך?

המרדף המתיש אחרי הלקוחות,
בניסיון “לדחוף” להם את המוצרים שלך
הפרסום שלא ממש עובד…
ההתמקחות על כל שקל והפשרה בסוף על המחיר רק בשביל לסגור.
החלום להיות מותג כזה שממגנט אליו את הלקוחות שלו
והרעב להצלחה למרות שהעסק תקוע באותו מקום
מיתוג זה התרופה הכי טובה לעסק שלך!

ההבדל בין עסק שדוחף מוצרים לבין עסק שמושך לקוחות,
הוא ההבדל בין עסק רגיל, לבין עסק מותג.
שורה תחתונה: הכנסות ראויות, יותר לקוחות,
פרסומות בולטות שעובדות, אפשר לנשום לרווחה!

איך אנחנו עושים את זה?
אנחנו לוקחים אותך, בעל העסק,
ומלמדים אותך איך מותגים נבנים,
חושבים, מתנהלים, ונראים.
את הסודות האלה לא מלמדים בשום מקום!

אבל רגע לפני השיקול אם להתחיל תהליך מורכב ומשמעותי שכזה או לא,
אני מזמין אותך לעבור אתנו רק את השלב הראשון בתהליך.
השלב הראשון בכל תהליך הוא בניית אסטרטגיית מיתוג.

מהו העסק ומהי הייחודיות שלו,
הגדרת קהל יעד ברורה ומדויקת
הגדרה של ערכי המותג
בחינת אפיקי השיווק המגוונים
וקבלת המלצות ויסודות לקראת תהליך
הוצאת הקמפיין אל הפועל בע”ה.

גם אם לא נמשיך יחד את התהליך משם והלאה,
היו בידיך יסודות חזקים ואיכותיים
לקדם תהליך בניית מותג איכותי
עם כל בעל מקצוע שיתאים לך.

הבנתי. איך זה קורה בפועל?

אסטרטגיית המותג - מספור - 1

הדרכה על תהליך אסטרטגיה המותג – כולל:
קובץ MP4 כ-10 דק׳ – הסבר על מתודולוגיית המותג.
(בחירה) קובץ  MP4 הרצאה לחידוד ההבדל בין למשוך ולדחוף

אסטרטגיית המותג - מספור - 2

שאלון אסטרטגיית המותג 
בו תתן את כל המידע על העסק, במבנה באורגן מקיף וממפה
בכדי לקבל את התמונה הברורה והמודיקת לפני תחילת תהליך מיתוג


+ תוספת לתהליך המלא

אסטרטגיית המותג - מספור - 3

פגישה בת שעה
בו נדון על החומרים ששלחתם כשנתמקד במקומות הרלוונטים המצריכים דיוק. נגבש את ה DNA שלך. תוך ליווי משותף והדרכה לתהליך בניית המותג שלך.

אסטרטגיית המותג - מספור - 4

דו״ח אסטרטגיית המותג שלך
דו”ח וסיכום מפורט שנמלא יחד עם המלצות.
שישמש אותך בהמשך העבודה, איתנו או עם כל אחד אחר, בס”ד.

מחיר מיוחד לתקופת הקורונה

במקום 2200  ש״ח

במקרה שידרש תוספת זמן פגישה,
יחושב לפי 500 ש״ח לשעה +מע״מ

DIY - עשה זאת בעצמך

חשוב לציין, אנו לא נעבור על התשובות, התהליך הוא עצמאי לגמרי. 
עצם הכרת התהליך ומילוי השאלון, יתן לך תמונה בהירה על מפת המותג שלך. כדי שיהיה לך מותג עם כריזמה

המוצר נמכר לאחר המלצות איכותיות של בעלי עסקים וחברות שעברו את התהליך וחוו אותו בעסק שלהם! 

במקרה שבהמשך תרצו שנעבור על התשובות, תמיד תוכלו לרכוש את אסטרטגיית המותג, בתהליך המלא…. 🙂

מה אומרים אלו שעברו את התהליך הזה:
חבל שלא התחלתי את העמוד הזה,
ואולי סיפור ההצלחה הבא יהיה שלך? 🙂

אני חייב לציין שהשאלון שלכם נתן לי פשוט הבנה מי אני ומה הבידול שלי ובעז”ה אני ימליץ עליכם לכמה שיותר אנשים שיפנו אליכם זה משהו גאוני.
ד.כ.

_____

המיני קורס הזה מאוד עזר לי להבין מה הסיבה שאני תקועה, זה קורס קצר, אך מדויק. והבנתי שלא פניתי לקהל היעד שלי, ואפילו הרחקתי אותם, וכעת ממש ברור לי מה אני צריכה לעשות, בעז״ה אחרי החגים אוכל להתקדם עם בניית המותג.
ח. ש.

_______

לפני יותר משנה (לפני הקורונה…) הגענו למסקנה שמה שמפריע לעליה במכירות זה שהחנות שלנו לא ממותגת נכון בעיני הציבור . אחרי הרבה בירורים דיבורים ופגישות עם כמה בעלי מקצוע הגענו לכיוון. ואז הרגשנו שאנחנו בכיוון הנכון, המחקר המעמיק על החנות ועלינו גילה לנו דברים שלא ידענו או לא הרגשנו ובטח לא ידענו לומר. 

ומה שיפה בחלק הזה שכאן עשינו הפסקה – בעיקר בגלל גל הקורונה הגדול שגרם לנו לעצור ולבדוק איפה אנחנו עומדים ואם העולם ימשיך להתנהל כמו פעם. וכאן היה לנו בעצם הזמן להעמיק ולהפנים את תוצאות המחקר ולראות שהוא אכן מדויק יותר ממה שהיינו חושבים – ואם כן ברור שיש צורך להתקדם ולהמשיך עם המיתוג שיביע אותנו נכון.

תודה פייגי קרישבסקי

____

עשיתי את התהליך הזה לפני 5 שנים, ממש בתחילת דרכי המקצועית, וכמו כל עסק, העסק שלי עבר תהפוכות, ושינויים, שאני ממש לא ציפיתי אותם קודם, והוא המשיך וגדל ולבש צורה עוד ועוד. ומה שמדהים הוא ש״כיוון״ כביבול ידעו הכל מראש, כי המסקנות מהתהליך הזה, ומכך כל המיתוג שנבה עבורי, מדוקים לי לאורך כל הדרך,  אני מודה לה׳ על ההחלטה האמיצה שלי (כי בשעתו ללכת על הגדול היה אמיץ בהחלט.)

עדינה לסטובסקי – לגור בבית מפנק

____

 
שלום פערי יקרה,
אמנם אמרתי לך שאתן לך המלצה ורק בשביל זה אני אמורה לכתוב,
אבל ביננו שאני ממש מרגישה חייבת לשתף אותך 🙂
 
השיחה שעשינו אחרי השאלון הוציאה אותי פשוט שמחה עם הרגשה נקיה ורעננה עד עכשיו.
זו הייתה מעין שיחת חיטוי, ממש ניקית לי את כל ים הספקות שהיו לי, מיקדת אותי על דרך אחת ברורה,
פתאום הכל נהיה כל כך ברור ובהיר, כל הדרך העסקית שאני אמורה לצעוד בה, וזה פשוט ממלא אותי במוטיבציה אנדרנלין וחשק לממש כבר את כל המסקנות.
בנוגע למיתוג והDNA זה כל כך נכון, כי אני ממש מרגישה שאני כבר לא צריכה לחפש את המילים המפוצצות כדי לשכנע את הלקוחות במה שיש לי לתת להם, אני פשוט נותנת את מה שאני אלופה בו וכל הלחץ מהשיווק שלי נרגע.
בכלל בהערת אגב – השיחה הזו הייתה יעילה ומקדמת יותר מהרבה שיחות עם יועצים עסקיים אחרים שזה התפקיד שלהם! ממש קיבלתי עיצות פרקטיות מהשטח, שיטות עבודה והתייעלות, 
אני מאד מאד מודה לך על כל המידע שפרגנת לי כל כך בנדיבות, תבורכי, אין לי ספק שכל מילה מהתהליך המרתק הזה תבוא לי לתועלת.
 
אלף תודות, תצליחי ושנצליח כולנו בעז”ה בכל!
דיני פיטרקובסקי
גרפולוגית מוסמכת
 
 


ולסיום

בניית מותג הוא תהליך משמעותי,
לא עושים אותו בכל יום, וגם לא תעשו אותו שוב בשנים הקרובות.
ולכן קבלת ההחלטה בהחלט מורכבת ומשמעותית.
חשוב לשים לב שההמותג שיעוצב בסופו של דבר,
יספק את מטרת החברה והיעדים שלו ושתיהיה לו את הכריזמה שמתאימה לכם.

תוכלו לפנות אלי בכל שאלה, שאהיה בטוחה שכל התהליך ברור לכם וכל מה שאתם מקבלים ממני 

pery@kivun1.co.il
shmuel@kivun1.co.il

רוצים עוד פרטים כדי להיות מותג עם כריזמה?

אשדוד

מותג עם כריזמה, איפה מוצאים אותנו?

052-7634039 |

רוצים לשמוע מה עוד צריך כדי להיות מותג עם כריזמה?