האמת שזה היה קל וברור כל כך, מי שמכירה את יעל, היא נמרצת, שופעת ואנרגטית, תמיד תשלוף עוד סיפור מיוחד על עוד לקוח מרוצה במיוחד, אנו מאמינים שלכל בעל עסק יש סיפורי הצלחה, אבל כאן זה היה מעבר, הגישה והחוויה של סיפורי ההצלחה, נתן עוצמה שהיה ברור: זה הקונספט,
אז לפני שנמשיך קבלו סיפור אחד: הסיפור דוקא מתחיל רע, אבל עם הפיאנד הלפריני, אז מדובר בלקוח שהאמת הרהיט שהזמין, היה מורכב במיוחד, והיצור היה מורכב, הנגר בנה את הרהיט לפי התוכנית, אך את התוצאה לא השביע את הלפרין שלא רצו להעביר את הרהיט ללקוח, אלא בקשו מהנגר, לתקן, להתחיל שוב וכך רהיט שחשבו שיקח חודש וחצי לבנות אותו לקח כפול ואולי יותר זמן, כמובן שכל הזמן הלקוח עודכן בנעשה, ובהתקדמות, אך הלקוח, כמו כל לקוח, התעצבן. לא הבין את הסחבת, עד – – שהרהיט הגיע סוף סוף, כאן הלקוח שלח מכתב, שבו כתב: עד לזמן שרהיט הגיע, אני כעסתי עליכם יום יום, אבל מהיום שזה כאן, אני מברך אתכם כל יום מחדש…