בסופו של דבר, היו הרבה מאוד סקיצות, וגרסאות, הצגתי רק חלק מהתהליך והוא היה ארוך ומייגע כי לא ניהלתי אותו נכון, וזה גם הסיבה שהוא לא הגיע לקו גמר.
נכון כל מה שעשינו ומוצג כאן, לא ישמש אף אחד!
תכלס, אני מתחילים כעת מנקודת אפססס, כולל שם חדש, ושום דבר מכאן לא יבוא לשימוש , יהיה לה בסוף מותג מדהים, ואנו עובדת על כך במלוא המרץ והחוויה. רק שזה הכל מהתחלה, כאילו לא עבדנו לפני שנתיים וחצי…
אני רוצה להתייחס לתהליך של פרויקט ולסיום העצוב שלו. כי יש לו כעת סוף שמח. וגדלתי בדרך, כי מה שאני מבינה היום, הוא שפרויקט לא רק צריך לעצב נכון, לא רק צריך להגיע לקריאייטב מפתיע, מדויק או מסעיר, פרויקט צריך לנהל, פרויקט צריך להוביל, בפרויקט צריך לשים דגש על התהליך, כחלק אינטגרלי מאיכות התוצרים, יש את איכות הנסיעה.
את הפרויקט הזה לא ניהלתי, הוא ניהל אותי, ובנתים קרו דברים שהביא לכך שללקוחה כבר לא היה פניות להמשיך עם בניית המותג, (זה נקודת זכות שלי, שזיהיתי זאת כעת) ואז הקפאנו את המשך התהליך למתי שהלקוחה תתפנה.
כעת זה קרה. רק שהיות וחלפו שנתים +, שם העסק השתנה בנתיים. (מה שמביא לכך שהלוגואים הללו כבר לא מתאימים) ונכון, כספית אני לא מתוגמלת כפול. אך לקוחה השקיעה, ולא קיבלה מענה. והחלטתי (כמו כל דבד, יש מורכבויות) להתחיל מחדש בחוויה, כמו שסיכמנו בשעתו בהקפת העסקה.
בקיצור, מה שאני רוצה להגיד, שפרויקט צריך לנהל, ואת זה בדיוק אני אלמד בהרצאה הקרובה.
הרצאה הקרובה תהיה בנושא: איך נכון לנהל פרויקט בכריזמה, כדי שנגיע ליעד בקלות ובחיסכון משמעותי של זמן, כך שגם התוצרים יהיה הרבה יותר טובים וגם הפרויקט יהיה הרבה יותר רווחי, מבדיקה שלי, ניתן לחסוך 75% מכמות שעות העבודה, כשמנהלים את זה נכון!
כאן ניתן להתרשם ולהרשם להרצאה (הרצאה # 2 בסדרה) – איך מנהלים פרויקט בכריזמה