עד חצי המלכות

לקוח

חיה וויס

תחום

השכרת שמלות ערב

הפרויקט שלנו

מיתוג מחדש

הפעם אני רוצה לשתף אתכם בתהליך מיתוג שלא הצליח, תהליך מיתוג מיוחד שעשינו, עם קונספט יצירתי, עיצוב מפתיע, הוצאנו תוצרים מיוחדים, אך – – –

לא! נתקענו באמצע הדרך.

 

היום אני מבינה, שלא התנהלתי בצורה הנכונה, מה שהביא לכך שהפרויקט לקח זמן ועוד זמן ועוד זמן. ובנתיים קרו דברים וקרו דברים… עד שסוף סוף הבנתי, שהלקוחה לא איתי בתהליך. ובהחלטה משותפת עצרנו את הפרויקט, סיכמנו שנחזור אליו כשתתפנה, כעת, מעל שנתיים אחרי ב״ה חזרנו לנקודת ההתחלה, וכל מה שעשינו עד היום, לפח!! אנו עושים לה מיתוג מחדש לגמרי. 

אך לפני שאני זורקת לפח השקעה של שבועות, (ויותר!) יצירה שאני ממש אוהבת
החלטתי לשתף אותכם בתהליך ועל מה שלמדתי מהמסע

ההתחלה היתה מרנינה. חיה וויס, סלון בוטיק יוקרתי וחוויתי להשכרת שמלות ערב. כשביררנו על השכרת שמלות לחתונה של הבן שלי, השם שלה כיכב בגדול, מה שבהחלט הלהיב אותי למתג אותה.

 

התחלנו כמו תמיד, עם אסטרטגיית המותג, עם מחקר מעמיק על המותג ומי שבנתה אותו.  כשחיה פנתה לתחום התפירה, אף אחד לא האמין לה, חיה, היא טיפוס תזוזתי, קפיצי, אוהבת שינויים וחידושים. לא משתלבת בכלל ליד מכונת התפירה, אך לחיה היה חלום, ומכיתה ג׳, היא תפרה בגדים קסומים לבובות, היא אהבה את החדשנות היצירה, איך בובה פשוטה הופכת לבובה מהאגדות.

עד כאן הרקע למיתוג, כעת נצלול לתהליך

שם המותג: חיה וויס

הקונספט: עד חצי המלכות. כמו שאמרנו בבריף, המטרה שהלקוחות ירגישו נסיכות ומלכות, לאורך כל התהליך, מבחירת השמלה עד ללבישה בחתונה, חויה בעוצמות ריגוש גבוהות.

הסמל: שילוב של אלמנט מעולם המלוכה ביחד עם סמל של שמלה פורחת.

עיצוב הפונט האמת שבגלל שהשם שלה, הוא סתמי וגם האותיות כביכול סתמיים, ללא איזה אות כמו פ, או צ או מילה ארוכה, כך שיצא לנו לשחק אותיות דלילות יחסית כך שהייתי צריכה לייצר לבד את הפונט, כדי לוודא שיש כאן בשר ואלמנט מיוחד בדרך

 

 

בסופו של דבר, היו הרבה מאוד סקיצות, וגרסאות, הצגתי רק חלק מהתהליך והוא היה ארוך ומייגע כי לא ניהלתי אותו נכון, וזה גם הסיבה שהוא לא הגיע לקו גמר.

נכון כל מה שעשינו ומוצג כאן, לא ישמש אף אחד!

תכלס, אני מתחילים כעת מנקודת אפססס, כולל שם חדש, ושום דבר מכאן לא יבוא לשימוש , יהיה לה בסוף מותג מדהים, ואנו עובדת על כך במלוא המרץ והחוויה. רק שזה הכל מהתחלה, כאילו לא עבדנו לפני שנתיים וחצי… 

 

אני רוצה להתייחס לתהליך של פרויקט ולסיום העצוב שלו. כי יש לו כעת סוף שמח. וגדלתי בדרך, כי מה שאני מבינה היום, הוא שפרויקט לא רק צריך לעצב נכון, לא רק צריך להגיע לקריאייטב מפתיע, מדויק או מסעיר, פרויקט צריך לנהל, פרויקט צריך להוביל, בפרויקט צריך לשים דגש על התהליך, כחלק אינטגרלי מאיכות התוצרים, יש את איכות הנסיעה.

את הפרויקט הזה לא ניהלתי, הוא ניהל אותי, ובנתים קרו דברים שהביא לכך שללקוחה כבר לא היה פניות להמשיך עם בניית המותג, (זה נקודת זכות שלי, שזיהיתי זאת כעת) ואז הקפאנו את המשך התהליך למתי שהלקוחה תתפנה.

כעת זה קרה. רק שהיות וחלפו שנתים +, שם העסק השתנה בנתיים. (מה שמביא לכך שהלוגואים הללו כבר לא מתאימים) ונכון, כספית אני לא מתוגמלת כפול. אך לקוחה השקיעה, ולא קיבלה מענה. והחלטתי (כמו כל דבד, יש מורכבויות) להתחיל מחדש בחוויה, כמו שסיכמנו בשעתו בהקפת העסקה.

בקיצור, מה שאני רוצה להגיד, שפרויקט צריך לנהל, ואת זה בדיוק אני אלמד בהרצאה הקרובה.

הרצאה הקרובה תהיה בנושא: איך נכון לנהל פרויקט בכריזמה, כדי שנגיע ליעד בקלות ובחיסכון משמעותי של זמן, כך שגם התוצרים יהיה הרבה יותר טובים וגם הפרויקט יהיה הרבה יותר רווחי, מבדיקה שלי, ניתן לחסוך 75% מכמות שעות העבודה, כשמנהלים את זה נכון! 

 

כאן ניתן להתרשם ולהרשם להרצאה (הרצאה # 2 בסדרה) – איך מנהלים פרויקט בכריזמה

נ.ב. חיה וויס כמובן אשרה את פרסום המאמר הזה
ומי שרוצה לשכור שמלות לחתונה, בסטייל מהאגדות
מוזמנת ליצור קשר עם חיה 0504181662
ולחכות למיתוג מחדש שבעז״ה יופיע בעוד חודש בעז״ה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן