חני בנדה, מותג שמיתגנו לפני כעשור וחצי.
עם השנים הנראות המותגית התבלתה, התישנה, וכבר לא תואמת לסטנדרטים של היום,
המטרה של חני במיתוג מחדש, היה בעיקר שיהיה לה חויה לראות את המיתוג היום, להנות מנראות תואמת לערכים ולמקום שלה, בפרסומות לדוגמא, אין לה מטרה לעשות פרסומת צועקת ובז חזק, הפוך היא רוצה שיהיה עדין, אלגנטי, פשוט להציע את השירות האיכותי שלה באופן מכובד.
כשיצאנו לדרך במיתוג מחדש, שקלנו את נושא שמירת ההיסטוריה, והבנו שהלקוחות של חני, אלו שמכירים אותה בנראות המסוימת, קל מאוד לספר להם על המיתוג מחדש, כך שחבל להתאמץ ולהשאיר אלמנטים פחות נכונים בשביל שמירת היסטוריה