פאה בקוד אישי

לקוח

חני בנדה

תחום

סלון פאות

הפרויקט שלנו

מיתוג מחדש

חני בנדה, מותג שמיתגנו לפני כעשור וחצי.
עם השנים הנראות המותגית התבלתה, התישנה, וכבר לא תואמת לסטנדרטים של היום,

המטרה של חני במיתוג מחדש, היה בעיקר שיהיה לה חויה לראות את המיתוג היום, להנות מנראות תואמת לערכים ולמקום שלה, בפרסומות לדוגמא, אין לה מטרה לעשות פרסומת צועקת ובז חזק, הפוך היא רוצה שיהיה עדין, אלגנטי, פשוט להציע את השירות האיכותי שלה באופן מכובד.

כשיצאנו לדרך במיתוג מחדש, שקלנו את נושא שמירת ההיסטוריה, והבנו שהלקוחות של חני, אלו שמכירים אותה בנראות המסוימת, קל מאוד לספר להם על המיתוג מחדש, כך שחבל להתאמץ ולהשאיר אלמנטים פחות נכונים בשביל שמירת היסטוריה

הלוגו הקודם

תקציר הבריף:

USP מיקום נוח, פרטיות ונסיון

DNA פניות, רוגע, נינוחות, אישי, מאירת פנים

וירדתי לשטח, עם עפרון, עט ועכבר, כבר נראה לאן הגענו. אגב, התמונה לא מוקאפ, פשוט צילום משולחן העבודה.

כשניתחנו מה עומד מאחורי החלטות הישנות, של הצבע, והסמל, הדבר רק חידד לי כמה צריך לשנות, כי לפני עשור וחצי, המטרה במיתוג היתה לשדר פאות, נשיות, ולכן הצבע הסגול, גל השיער וכד׳, האלמנטים והשדר הזה לא קיימים כעת. זאת אומרת, ברור שהם קיימים, אך לא אותם צריך לשדר, כי אז נהיה עוד פאנית, עדיף לשדר את הערך המוסף היחודי שחני מוסיפה.   מה שהחלטתי הוא להשאר עם מבנה שאותיות שת CB, ולהביא אותו במבנה מעודכן שמעביר את החויה של חני,

המסקנות מהסבב הראשון מהסקיצה כאן הוא רק תקציר להרבה סקיצות שנעשו תוך כדי חשיבה ושיקול למבנה הסמל,  הבנתי שכשאני מדגישה את הCB וגם צורך הגל, אני מקבלת תוצאה לעוססססה, וחיפשתי תפנית.

כמה מילים על הלוגו מעבר למה שמבינים לבד, במקרה כאן היות שהCB לא מאוד חד וברור,

היה לי חשוב להשאיר את השם חני בנדה באנגלית, שימי לב, משקל הפונט, ׳חני׳, בקו דק, כמו בחצי השמאלי של הלוגו ו׳בנדה׳ עבה, כמו החצי הימני המלא.


הקונספט

קונספט קוד משלב בין היתרון התחרותי לבין הערך הרגשי

קוד במשמעות של פרטי ואישי

וקוד במשמעות של הבנת הניואנסים – לכל אחת יש את הסגנון, הדרישות, המבנה שלה, וחני תתאים לכל אחת  בקוד אישי

וכמה מילים ממני על התהליך עם מחני

האמת שתחילה היה לחני קשה עם הקונספט בפרסומת

אהבה את המיתוג הצבעים והרעיון, אך כשראתה את הפרסום, חשבה שזה סקיצה או טיוטה, לא באמת… 

חני החליטה להתגמש ולסמוך עלי ולהתקדם

האמת שפחות אהבתי את ההחלטה הזאת, והכנתי לה עוד אפשרות פחות מתוחכמת

רק שבשלב זה, חני כבר היתה אחרי ההחלטה ללכת על זה, ולבדוק מה התגובות בשטח.

ב״ה התגובות היו מחממות, אהבו את החדשנות, אמרו שהמיתוג תואם את חני, העדינות והנעימות של חני מורגשת במיתוג

ב״ה, שמחנו לשמוע

לפצח את הקוד בפעם השניה

האתגר:

לאחר תקופת הרצת המותג, חני רצתה פרסומת חדשה, מרעננת, במטרה למכור פאות. והאתגר היה להביא את הבשורה, מזוית חדשה מרעננת, ושרעיון הקוד. שישחק משחק חדש ויותר נגיש. 

לפצח את הקוד בפעם השניה

האתגר:

לאחר תקופת הרצת המותג, חני רצתה פרסומת חדשה, מרעננת, במטרה למכור פאות. והאתגר היה להביא את הבשורה, מזוית חדשה מרעננת, ושרעיון הקוד. שישחק משחק חדש ויותר נגיש. 

גלילה לראש העמוד

צור קשר

מצאת כריזמה? לא להיסחף פשוט
להתקשר או לשלוח מייל

בסטודיו 08-8676039
בנייד 052-7634039

דילוג לתוכן