לחיים
עם כריזמה

לקוח

מרדכי וולקוביץ

תחום

ייצור ושיוק ליקרים לאניני טעם

הפרויקט שלנו

עיצוב אריזות לליקרים

מאחורי הקלעים של עיצוב תויות לחיים ומיתוג התויות לבקבוקי הליקר היוקרתיים:
האתגר היה נשמע בתחילה לא אפשרי לביצוע, אך זה בדיוק הסיבה להצלחה.

מה היו האתגרים שליוו את הפרוייקט?
הנה, לפניכם חלק משמעותי מהם:

1. המטרה הראשונה היא, שהתויות ישדרו יוקרה ויהיו שונים מהרגיל, משהו שובר שיגרה.

 

2. שישתלבו בטבעיות, עם כל עיצוב של מתנה/משלוח מנות מבחינת הצבעים והסגנון.

 

3. והאתגר הגדול מכולם:
היות והיחודיות של המותג, הוא מגוון של בקבוקים בעיצובים שונים, ויקר מאוד להדפיס כל כך הרבה תויות בגדלים שונים (ועוד עם השבחות דפוס),
היינו חייבים לבנות תוית אחת או שתיים (לשני הטעמים השונים) שתתאים לכל סוגי הבקבוקים. (גבוהים, נמוכים, שמנים רזים ו…)

והרי התוצאה:
תוית הליקר עוצבה כעניבה לבקבוק, שכולל בתוכו קיפולים והטבעת זהב יוקרתיות. היות  שמדובר בשטנץ אחד לכל הבקבוקים הדבר מתאפשר ואף חסכוני.

התוית מתלבשת בצורה מיוחדת, עוטפת את הבקבוקים ביוקרה, ומכבדת את כל מי שמקבל אותם. צבע התוית נגזר מצבע הליקר; צבע חום לליקר שוקולד, וצבע קפה לליקר קפה. בנוסף, ‘חתמנו’ את התוית בעיטור זהב עגול בצורת חותמת, שמוסיפה את תרומה המרשימה לתוית.

ובשורה התחתונה זה מה שהלקוח מספר….
”כשבאתי לכיוון לשדרג את האריזות, ידעתי שיש לי מוצר איכותי ומבוקש. רציתי לפרוץ לקהלים חדשים ולגדול, כיוון הובילו אותי ובנו לי מותג יוקרתי מעבר לדמיון. הלקוחות יצאו מגדרם וב”ה המכירות עלו בעשרות אחוזים”

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן