מארז
כל ההרצאות
את הרצאה
#1 בניית סמכות ואמון מול לקוח
#2 איך מנהלים פרוייקט בכריזמה
#3 תמחור בלי סנוור
#4 מאחורי הקלעים
#5לשווק בשפע בדור השפע
#6 מיקוד – מה הנישה שלי
#7איך מוצאים את ה – DNA
#8 אל תוותרי על המתחרים
#9 עושים סדר בסקר
#10 חזון – איך לממש חלום
#11 עובדת עצות
#12 מותג מוביל
#13 פרסונה
#14 אני והעסק
#15 שימור לקוח
#16 עיצוב לוגו
(לא כולל הרצאות אורח)
במקום להתלבט על הרצאה אחת, שתיים או שלוש הרצאות.
לחוש את הוויתור, ולהפסיד ידע.
תוכלי לרכוש את כל ההרצאות במחיר חסכוני.
כדי לגדול ולהתקדם בפסיעות גדולות. בהצלחה.
16*180 סה״כ ₪2880
המחיר לאריזת חיסכון ₪1900 בלבד כולל מע״מ
וב- 10 תשלומים
סה״כ 190 ש״ח לחודש
#1 בניית סמכות
ואמון מול לקוח
מעבר לעיצוב וקריאטיב, חשוב לנו להוביל את הלקוח ולגרום לו להאמין בנו, ויש לנו הרבה איך להשפיע שהדבר הזה יקרה.
הלקוח רוצה אינסוף סקיצות?
הלקוחה מתיעצת עם השכנה מתילדה ועם סבתא אביגיל, אך את דעתך פוסלת?
הלקוחה מתעקשת על שינויים שהורסים את העבודה, אולי פשוט להוריד קרדיט?
אני סבלתי מכל הטרטורים, התיעצתי עם אנשי מקצוע, שהביאו פתרונות לא רלוונטים, או כאלו שרק למפרע הבנתי שהבסיס בפתרון נכון אך הוא לא מותאם ולא מתאים לנו הממתגות. שילמתי אלפי שקלים לחיפוש פתרונות, בדרך איבדתי כמה לקוחות שמנים, שעצרו את התהליך כי בסוף…
בואי לשמוע איך להוביל את הלקוח, שהוא יראה בך סמכות מקצועית ויתן אמון גבוה בידע המקצועי שלך, איך להגיע למצב שלקוח לא עוזב אותך באמצע הפרויקט כי בסוף התחרט. הכל בלי להתפשר על עיצוב עדכני, קריאטייב אמיץ וכמובן לא על הקרדיט.
ההרצאה שברה שיאים מכמות הצפיות שלו, מעצבות ספרו שהצלתי להם פרויקטים גדולים שעלו על שרטון, שפתאום הלקוחה רוצה לקבל רק שהיא מה שאני אומרת לה, אפילו שמשהי נסתה לבלבלה בבלה לה לה
המחיר הוא ₪180 כולל מע״מ
#2 איך מנהלים
פרויקט בכריזמה
הפרויקטים נסחבים לך כמה חודשים? סתם?
הלקוח מתעכב, מעכב, את שוכחת נתקעת, ומתערבבת
די, איך הפרויקט הזה עדיין על השולחן? הוא כבר לגמרי לא ריווחי.
אני מכירה את התסכולים הללו מהשטח, כולל פרויקט שלא סיימתי כי הלקוח פתאום לא היה פנוי, ואחרי 4 שנים התעורר, ובוקר טוב שילמתי על תהליך אני רוצה לסיים כעת, מה? המחירים התעדכנו מאז, חצי ממה שעשינו אז כבר לא רלוונטי, אין לי בכלל עצבים לפרויקט, אבל לא סגרנו אותו:(
תשמעי איך אני מנהלת את הפרויקטים שלי, כדי שתעבדי ביעילות ממקסמת, מנקודת הפתיחה השלבים באמצע ועד לסיום.
מנסיון אישי על פרויקטים שלי ומול מעצבות שעבדתי איתם, הריווחיות של הפרויקטים שלך יעלו ב 70%! זה לא גוזמה, זה מציאות
המחיר הוא ₪180 כולל מע״מ
#3 תמחור בלי סינוור
תמחור בלי סינוור
מה המחיר שנכון לי?
שיהיה הוגן ללקוח וגם לי?
להעלות מחיר, כי מגיע לי, או שזה יבריח את הלקוח?
איך מתמחרים פרויקט מורכב?
כמה זמן הלקוח אמור להמתין להצעת מחיר?
חבל שאי אפשר להגיע לפרויקט אחרי שלב התמחור, או יותר נכון חבל שהלקוח לא מתמחר את את הפרויקט, וגבוה.
תמחור זה עבודה בפני עצמה, זה שילוב של מקצועיות, תודעה והמון פסיכולוגיה.
בואי לקבל כלים מקצועייים כדי שהתמחור יהיה מדויק לך וללקוח,
ההרצאה המבוקשת ביותר, כי כאן הברז של המעצבת, מכאן נשפכים המטבעות והשטרות, בעז״ה אל כל אחת ואחת. מברכת אתכם בשיטפון. (צריך אינסטלטור?)
תשמעי על משולש המניעים, הכלי המתאים לקבוע את המחיר האולטימטיבי עבורך, תכירי את מודל סת׳ גודין כדי לדעת כמה שווה הערך שלך. ועוד כלים להעצמת התודעה כדי שתתמחרי בלי להסתנוור
המחיר הוא ₪180 כולל מע״מ
#4 מאחורי הקלעים
אני מזמינה אתכן לביקור אישי בשולחן העבודה שלי, (סדרתי לכבודכם)
לצפות בבניה של תהליכי פרויקטים מרתקים, משלב האסטרטגיה, איך ולמה תרגמנו אותו למותג כריזמטי, כולל התהליך מול הלקוח, הסקיצות, האתגר בדרך, (תמיד יש) הטיוטות שלא התקבלו.
תצאי עם חווית למידה מזוית מהשטח, כדי להבין איך התאוריות והמתודולגויות לובשות צורה ויצירה, מסתנכרנות עם המציאות המאתגרת, ומקבלות מימד ממשי עם תוצאות מזניקות!
המחיר הוא ₪180 כולל מע״מ
#5 לשווק בשפע
בדור השפע
השיווק היום הוא אתגר מתסכל
בסוף מה שעובד הוא רק פרסום מפה לאוזן, רק שאיך אני מניעה את הפיות האלו שידברו לאוזניים הרצויות?
ברור לי שיש מליון אנשים שהשירות שלי יעזור להם פצצה, אבל איך אגיע אליהם? ואיך הם ישמעו עלי וירצו אותי?
תכלס, אנו לא אנשי מכירות, תחום השיווק הוא לא העבודה שבחרנו, אנו מעצבות ורוצות סה״כ להתפרנס ולהביא לחם הביתה ועדיף עם הרבה חמאה וסוכריות קופצות.
בהרצאה נדבר על תכל׳ס מהשטח איך עובד עולם השיווק, איך תעשי את זה בקלות, תשמעי ותכירי על קצה המזלג הרבה אסטרטגיות שיווק, ובעיקר את הבסיס מה עומד מאחורי כדי שתוכלי לעשות את זה לבד. תמצאי את הדרך שנעימה לך לשווק כדי לקבל בס״ד שפע.
המחיר הוא ₪180 כולל מע״מ
#6 מיקוד -
מה הנישה שלי
גם את מחפשת את המיקוד שלך?
מחפשת את הנישה שלך?
את טובה בהרבה דברים, על מה להתמקד? לא חבל לוותר?
רוצה לדעת איך אפשר להיות רב תחומית אבל ממוקדת וממותגת
העולם העסקי דינמי, ותהליכי, רק שיש כאלו שמהר מאוד יודעות במה הן טובות ממש, הן ממוקדות מטרה יש להן נישה מומחית. ויש כאלו ששנים נמצאות באותה המשבצת
בהרצאה תקבלי כלים וכח להבין את הנישה שלך,
איך מזהים אותו ובעיקר תקבלי כח להתמקד בו, ומה לעשות עם הרצון להיות רב תחומית
תשמעי על אפקט הפפיון, הוא מעורר מהפך בכל מה שחשבת עד היום על מיקוד ונישה
וזה לא הפפיון של הליצן זה יותר קרוב לפפיון של איש העסקים המעונב עם הכיסים השמנים.
המחיר הוא ₪180 כולל מע״מ
#7 איך מוצאים
את ה DNA?
מה היחודיות שלי?
למה שיבואו דוקא אלי?
יש לי הרבה ערכים חזקים, במה להתמקד?
מה יותר חשוב, שהלקוח יבין מה אני מוכרת או שיתחבר לערך היחודי שלי.
מה ההבדל בין מה ללמה, ואיך הוא הבסיס למיתוג כריזמטי, כזה שהלקוח נמשך ממתמגט ואת לא צריכה לדחוף ולהתחנן.
בהרצאה נדבר על ההבדלים בין USP ל DNA
נבין למה האותטניות וה-DNA שלך זה מה שהופך אותך למותג – יחודי.
תקבלי כלים איך למתג את העסק שלך, וגם את העסקים של הלקוחות
ידע שחשבתי שמלמדים בכל בתי הספר למיתוג, ונוכחתי שיש הרבה בלבול, וחוסר דיוק, ו —
ואת המודל של עולם המיתוג האחרון שמבוסס על DNA לא כולם מלמדים. בטח לא בטוטליות ובבהירות כזאת.
אספר לכם איך אני עושה את זה עם הלקוחות שלי, מה צריך לקחת בחשבון, איפה ואיך זה בא לידי ביטוי בשטח בתכלס. כל הסודות שתוכלי לעשות את זה לבד על העסק שלך ושל הלקוחות שלך
המחיר הוא ₪180 כולל מע״מ
#8 אל תוותרי
על המתחרים
לא נעים לי לפגוש מתחרה, זה מלחיץ ו…
איך המתחרים הצליחו?
למה להם זה הולך בקלות ולי – – 🙁
המתחרים מעתיקים אותי 🙁 🙁
אחרי שנים שעבדתי לבד, התקדמתי תוך השקעה מרובה להפוך להיות אוטריטה
את המהפך עשיתי כשהבנתי שהאוצר נמצא מתחת לתנור, או נכון יותר מתחת ליד, לחיוך לפרגון לקשרים
לאמון
במתחרים.
בהרצאה תביני איך עובד עולם העסקים היום
איך לצאת מהאוקינוס האדום מלא הדם, לזה הכחול המאפשר הרגוע.
נלמד למה לא לוותר על המתחרים ואיך להנות מהם ולגדול ביחד.
את מתחרה שלי? אני מזמינה אותך לא לוותר אלי 🙂
המחיר הוא ₪180 כולל מע״מ
#9 עושים סדר בסקר
האם עשית בעבר סקר?
גם את מתלבטת האם בכל פרויקט מיתוג או פרסום צריך לעשות סקר מקצועי כדי להצליח
או שזה עניין לפנסיונרים שיש להם זמן מיותר כמו טרה או מרצדס, מצד שני, אני רוצה לעשות את הדבר הנכון, והמדויק ללקוח
גם לך יש את הדילמה הזאת?
בואי לפתור אותו, תביני מתי עושים סקרים, ומתי זה מיותר
איך עושים סקרים, כאלו שיתנו לי את התשובות המדויקות
תקבלי מודל סקרים עדכני, כדי שתוכלי לעשות אותו לבד,
ובעיקר איך מנתחים את הסקרים ומקבלים ממנו חומרים איכותיים לאפות עוגה טעימה ומרשימה כזו שהלקוח יתכבד ויטעם שוב ושוב.
המחיר הוא ₪180 כולל מע״מ
#10 חזון -
איך לממש חלום
האם יש לך חזון לעסק? לא כזה שכתוב על הנייר, כזה שאת חולמת להיות בו.
מה החלום שלך?
האם את מרגישה שאת באותו המקום שנים, בלי תנועה, חייבת להתקדם?
אין סיכוי? יש סיכוי? איך?
אספר לכם מה היה נקודת המפנה שלי, מה הביא אותי לבנות חזון לבנות תהליך ולהתמיד בו
נלמד על מודל וולט-דיסני, המודל מס׳ 1 למימוש חלום בעולם העסקים,
כדי שהחלום שלך לא יהיה חלום באספמיה אלא כזה שתגיעי אליו.
ממליצה לך לבנות את החלום שלך, כי אם לא, משהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את שלו 🙁
המחיר הוא ₪180 כולל מע״מ
#11 עובדת עצות
חוששת להכניס עובדים לעסק? (יש סיבה)
לעשות הכל לבד? סיוט
רצית לעבוד עם פרלינסרית, רק שאת חוששת מהדברים שיקרו בדרך?
הכנסת עובדת, ומצאת את עצמך עובדת כפול גם את החלק שלך וגם שלה?
כל מה שצריך לדעת כדי לעבוד נכון עם עובדים עם פרילנסרים או בשת״פ,
למה כן לעבוד ביחד, מתי לא,
על מה צריך לשים לב.
כי אם תרוצי לבד תגיעי מהר, אבל ביחד תגיע רחוק.
כל מה שלמדתי על העסק שלי, משלב שבו היו לי 6 עובדות, שהייתי צריכה ללמוד איך להאציל סמכויות איך לגרום להן לקחת אחריות ולהוציא מעצמן את המירב, עד לשלב שלי היום שבו אני עובדת עם מגוון רחב של פרלנסריות. ונהנת מהרחבת אופקים ושחרור.
לא עושה מה שאני לא אוהבת, מגייסת את המשתפות פעולה, לעמוד ביעדים להגיע לתוצרים מדהימים. כי לעבוד ביחד זו חוויה. זה עובד עובד.
המחיר הוא ₪180 כולל מע״מ
#12 מותג מוביל
כך תעצבי מותג על
האם יצא לך לעצב משהו קראייטיבי – אך הלקוחה לא אשרה?
האם מתחשק לך לעצב מותג על – אל בדיוק הלקוחות שלך הם כאלו שרוצים תוצאה נמוכה?
הלקוח ביקש בהתחלה עיצוב חדשני, עדכני טרנדי, בסוף, בחר בקלאסה
ב״ה זכיתי ללוות הרבה מותגים, וככול שהמקצועיות שלי עלתה, נוכחתי לראות שיש משהו אחר, שאני לא מצליחה לתפוס אותו
וזה. שהלקוח צריך להסכים למקצועיות הזאת, ושהלקוח רוצה שנוביל אותו, אך בחכמה ובטעם
המטרה שלי מההרצאה הזאת שתבינו את הנקודה המשמעותית של להובי את הלקוח, וגם תלמדו איך לעשות את זה
המחיר הוא ₪180 כולל מע״מ
#13 פרסונה
למה צריך להכיר את קהל היעד שלנו? למה לצמצם לקהל אחד? מי שבא ברוך הבא
מכירה את קהל היעד שלך? (דמייני אותה, דברי בשמה)
מה קורה כשרוצים להרחיב קהל יעד, או יותר נכון להגיע לקהל אחר? (לורדון, לעלות לאט לאט, להכיר את הקהל החדש מבפנים)
מה נעשה כשמותג שלנו פונה לכמה קהלי יעד? (תמך)
מתי שוחחתם עם לקוחות שלכם על החוויה שלהם, לפני אחרי באמצע?
המטרה: שנבין את התמונה
למה צריך לדייק בקהל יעד
מתי צריך וחייבים להתאים למגוון גדול של קהל יעד,
מתי צריך להתאים לקהל מאוד ספציפי ונוותר על הקהלים האחרים,
מה לעשות כשלא רוצים לוותר על קהלים אחרים.
איך נגיע לקהל יעד אחר נכון יותר עבורינו איך נכיר את קהל היעד שלנו:
מיתוג זה עבודה פנימית, מתי ואיך נקשיב לעצמינו ומתי לקהל היעד?
המחיר הוא ₪180 כולל מע״מ
#14 אני והעסק
איך אני עושה תהליכי אסטרטגיית המותג
מה החלק הכי משמעותי בתהליך?
אני והעסק –
למה חשוב להעמיק בו?
מה ההיסטוריה שלך?
מה ההיסטוריה של העסק?
אני והעסק -עבודה פנימית
המטרה מההרצאה שלי כאן הוא לתת לכם מבט מלא, איך אני עושה אסטרטגיה בבניית מותג,
מה הסעיפים שלה, והרחבה על הסעיף של האני והעסק
עד כמה משמעותי, האני בעסק. מתי צריך להתמקד באופן נפרד ל״אני״ ומתי ״לעסק״. למה חשוב כל כך להעמיק בחלק הזה, מה, ולאיזה עומק ניתן להגיע, איך נכיר את ״האני״ טוב יותר. מיתוג זה עבודה פנימית, שוב אנו בסעיף הזה. החלק המשמעותי בפיתוח העסק- פיתוח ה״אני״
המחיר הוא ₪180 כולל מע״מ
#15 שימור לקוח
מחפשת לשפר את שיעורי שימור הלקוחות של העסק שלך ולבנות בסיס לקוחות נאמן? בהרצאה כאן נדבר על שימור לקוחות, מזוית של מעצבת ויוצרת. בהרצאה נסקור שימור לקוחות אפקטיבי, החל מהחשיבות של שימור לקוחות ועד לטיפים מעשיים לשיפור שיעורי השימור שלך.
תקבלי כלים מעשיים לשיפור שיעורי שימור הלקוחות של העסק שלך והגדלת ההכנסות שלך לאורך זמן. בין אם את רק מתחילה בעסק ובין אם את מחפשת לקחת את אסטרטגיות שימור הלקוחות שלך לשלב הבא, בהצלחה.
המחיר הוא ₪180 כולל מע״מ
#16 לוגו גבוה
לוגו – הפנים של העסק, מצד אחד הוא קטן כל כך, מצד שני צריך להכיל בתוכו כל כך הרבה, – את כל סיפור המותג.
אם את מחפשת לשפר את כישורי עיצוב הלוגו שלך וליצור לוגואים באיכות טובה יותר, ההרצאה הזאת תעזור לך. בהרצאה מקיפה זו נתעמק בעולם עיצוב הלוגו. נסקור את סוגי הלוגו השונים ואת המאפיינים הייחודיים שלהם, כדי לתת לך הבנה טובה יותר כיצד לעצב סגנונות שהם גם איכותיים וגם בולטים מבחינה ויזואלית.
תקבלי גישה לידע רב גבוה וטיפים לשיפור כישורי עיצוב הלוגו שלך לקחת את העבודה שלך לשלב הבא. בין אם את מעצבת ותיקה או רק מתחילה בתחום, ההרצאה תעזור לך להקפיץ את התוצרים העיצוביים שלך ושל הלוגו בפרט.
המחיר הוא ₪180 כולל מע״מ
#17 סגנונות עיצוב
תמר גולדשטיין, – מרצה אורחת, עם מסע בעקבות ההתפתחות המרתקת של האמנות מבריאת העולם ועד היום, במטרה להבין ולהכיר את כל סגנונות העיצוב, וההטמעה שלהם, ואיזה נכס עיצובי הוא נותן לנו כיום, עם התייחסות פותחת אפיקים לזמן הנוכחי, דור בינה מלאכותית. ההרצאה כולל כלים מעשיים ודוגמאות מהשטח
תצאי עם חשיבה חדשה להתנהלות העיצובית שלך, עם השראה מתוך הכרות מעמיקה בכל סגנונות העיצוב והאפשרויות שהם מביאים לנו המעצבות, כדי שתוצרי העיצוב שלך יזנקו ויעופו גבוה
המחיר הוא ₪180 כולל מע״מ
למי ההרצאות מתאימות?
ההרצאות נבנו עבור מעצבות, ממתגות וקופירייטריות. הדוגמאות והניסיון בשטח שלי משם.
אך הם מתאימים לכל מי שמוכרת שירות בתהליך אישי וחשוב לה להיות אוטוריטה ולכוון גבוהה.
עד היום שמעו את ההרצאות גם: מתכנתות, מעצבות פנים, אדריכליות. צלמות, מאיירות, מעמדות תוכן.
והן מאוד נתרמו, ספרו על התהליכים והידע שהעברו שעזר להם מאוד בעסק מול הרפרוקיטים ומול הלקוח, אני מקבלת כל הזמן משובים על עסקאות שניצלו, על פרויקטים שהפכו להיות ריווחים, על בהירות בעסק, ובעיקר, שהשורה התחתונה גבוהה ב״ה הרבה יותר.
נעים להכיר, פערי אויש, בונה מותגים ומנטור למעצבות. למדתי הרבה בביה״ס של החיים, וכמנטורית למעצבות, הבנתי שכולנו כנותני שירות וכמעצבות בכלל, מתמודדות עם אותם דילמות וחוזרות על אותם טעויות, הגורמות לנו לבזבז זמן, לאכול את הלב, וחבל הוא לא טעים ולא משביע.
דוגמא טריה מהשטח. 2 מעצבות, קבלו את אותו פרויקט, בקשו את אותו תעריף אחת הרוויחה 150 ש״ח לשעה והשניה הרוויחה פחות מ-30 ש״ח לשעה!!! איך? פשוט, התנהלות שונה. כואב, למדת מקצוע, השקעת, לא בשביל להפסיד.
הבנתי שכל מה שכל כך ברור לי היום, יכול לעזור מאוד לאחרות, וחיפשתי דרך להעביר את הידע למקסימום מעצבות. סדרת ההרצאות היא התשובה שלי.
מעצבת/ממתגת יקרה, אני אשמח להכיר אותך
ולשמוע על איזה שאלה בדיוק תרצי לקבל ממני תשובה.
מלאי את השאלון ואולי תזכי ביעוץ אישי במתנה
פרטים טכניים חשובים
–הרצאות בקובץ מוקלט MP4 (לנשים בלבד).
תקבלי את הקובץ בסיום התשלום באופן אוטומטי, במקרה שחסום או כל בעיה אחרת, אני כאן לשרותכם באופן אישי.
-לחסומות, או למי שמעדיפה לשלם בעברה בנקאית פועלים בנק 12 סניף 766 , מספר חשבון 156267 ולשלוח אסמכתא.
למייל: kivun.il@gmail.com
מה שאתן אמרתם:
והראשונה, הקלטה של מעצבת מתוקה, שהחליטה לפנק אותי עם משוב מוקלט ומרגש.
תודה שחלקת איתנו את הידע המדהים שלך ביחד עם הרגישות והאנושיות זה שיעור ממש לא רק למעצבות! תצאי איתו לעוד קהלים
השתתפתי בוובינר שמסרת, ורוצה לספר לך שעכשיו קבלתי עבודה ופשוט הרגשתי שזה עובד!! תמיד כשהלקוחה הביאה ביקורת מכל מיני חברות שלה השתדלתי הכי שאפשר כמו שאמרת להקשיב לה, מה שניתן לשנות, לשנות ומנגד לעמוד על דעתי ופשוט ראיתי מול העינים איך האמון הולך ונבנה,עד כדי שבסוף היא אומרת לי 'אולי זה היה טעות שפרסמתי את זה שם, אני סומכת עליך' פשוט היה כיף לעבוד ככה!!! תודה ענקית!!!!
רציתי לומר לך תודה על ההרצאה, ענה לי על הרבה שאלות וזה הוסיף לי הרבה. לפני ששמעתי את ההקלטה ציפיתי שאני אקבל בסה"כ עוד הרצאה בנושא לקוחות בכלל לא חשבתי שזה יהיה הרבה יותר, מה יש כבר לדבר בנושא של לקוחות, טוב אני יודעת איך לעבוד… אבל ברגע ששמעתי את ההרצאה אמרתי לעצמי טוב אני לא יודעת כלום…..
הרגשתי בהרצאה שקיבלתי את הכלים להתמודדות מול לקוחות איך לעבוד נכון בכל מצב, עם כל בן אדם…. ולהיכנס לראש של השני שזה דבר ממש חשוב, לשמוע אותו ולהבין אותו ואח"כ להסביר מה כדאי לעשות שכולם יהיו מרוצים.. בעצם זה מה אנחנו רוצים…
שמעתי אליך והנושא היה מאד רלוונטי, המחיר לא מדי גבוה, אז נרשמתי.. 🙂 הכל היה מאד לענין, היה כיף להרגיש חלק של קבוצה שלכולנו יש אותו נסיונות ולהרגיש שמבינים אותך. מה הכי מדבר אלי, שאני צריכה את הנקודות האלה היה: להיות המנהלת של העבודה, לקחת הפרויקט בידיים שלי, להגיד ללקוח מה יהיה ומה יקרא… ואני מרגישה שהפסיבות שלי, זה מה שהיה חוסר לי שללקוחות שלי לא היו מספיק אימון.
אני רוצה לספר לך, שמיד לאחר ההרצאה, התקשרה אלי לקוחה, צעקה עלי בבדציבלים לא הגיוניים, ובזכות ההרצאה הצלחתי להתאפס ולהגיב כמו שצריך…
קיבלתי הרבה תובנות ח ד ש ו ת שיעזרו לי בעבודה הלאה (ולא, אני לא חדשה בתחום!)
את לא יודעת כמה ההרצאה שלך היתה במקום, למרות שלא שמעתי את כולה, הגיע לי פתאום סיפור, שרק לאחר שסיימתי את שיחת הטלפון, קלטתי, בזכותך, שיש פה מוקש. תכלס שאלולי ההרצאה שלך, לא בטוח שהייתי בכלל שמה לב שיש פה בעיה ומרוב הצורך שלי לסגור דחוף את המינוס בבנק, הייתי נשכבת על הרצפה בשביל לעשות לו מה שהוא רוצה,
אני חייבת להגיד לך הסדנא הייתה פשוט מדהימה וכמה שחשבתי שאני יודעת הכל על תקשורת בינאישית, גיליתי שלנסיון של שנים יש המון מה לומר. ממש כמה דקות אחרי שנגמרה הסדנא, קבלתי מייל מלקוחה' היא כתבה שהיא קבלה כמה תגובות
שהמודעה מעט אפרורית ונכון שהיא יודעת שזה הסטייל והאוירה החורפית. אבל…
בהשראת הזום, כתבתי לה להתקשר אלי, ודברנו היה מדהים! היא כל כך התחברה למה שאמרתי, ואמרה תודה מליון פעם והיא כל כך מסכימה איתי, זה פשוט נתן לה אמון מטורף בי ובערך שאני מביאה לה, חויה – גם שתינו הכי מרוצות ועוד בלי ששיניתי כלום!
קיבלתי הרבה תובנות ח ד ש ו ת שיעזרו לי בעבודה הלאה (ולא, אני לא חדשה בתחום!)
תודה רבה רבה!! ההרצאה היתה מעולה!!! ממש התקשרתי להכל!! זה היה כל כך בענינים
היה מדהים מרתק ומחכים, כל כך עמוק – לגלות את קצה הקרחון מה שעומד מאחורי הבקשות של הלקוחות
היה מיוחד.
אני גרפיקאית – באמצע מיתוג לעצמי (וואו כמה שזה קשה…)
כמעט הלכתי על נקודת בידול של שירות אישי,
אבל בזכות התרגיל שלך הגעתי למסקנה שה DNA שלי הוא …
תודה פערי, נתת לי המון! עושה חשק להתחיל ליישם, בס״ד
ההרצאה היתה נהדרת! למרות שהכרתי את כל הפרויקטים (אני מבקרת הרבה באתר שלך…)
היה מרתק לשמוע את התהליך והדרך שעברת עם הלקוחות.
הדבר המדהים בעיני היה לראות תוצרים מושלמים, מהוקצעים, איכותיים כלכך ומתוך הדברים נשמע החיפוש, הניסיונות, שלא ברגע אחד הגיעה ההברקה והכל רץ.
זה מחזק את הביטחון שגם אנחנו ננסה ננסה וננסה ובעז"ה נגיע לתוצרים משובחים.