באנר-צדדי-צר-2

#1
בניית סמכות ואמון מול לקוח

· הלקוח רוצה אין סוף סקיצות?
· הלקוחה מתייעצת עם… ולא מקבלים את דעתך?
· מתוסכלת מפרויקט שחשבת שהוא כבד, וגילית שהוא מכביד?

 

עם מה תצאי מהרצאה בע״ה?
· תמכרי ללקוח את העיצוב שעשית לו, בלי להזיע
· תדעי איך להוביל את הלקוח שהוא יראה בך סמכות מקצועית ויתן אמון גבוה בידע המקצועי שלך והכל בעבודה משותפת וחוותית עם הלקוח בלי להתפשר על שום עיצוב או קריאטיב

מה ההשקעה שלך?

תחשבי על זה, רק לקוח אחד שתצילי את העסקה שלו, שווה לך הרבה מאוד. וכשהלקוח יהיה מולהב מאוד?

 סה״כ 180 ש״ח, בקרוב יעלה ל220 ש״ח

#2
איך מנהלים פרויקט בכריזמה

· הפרויקטים נסחבים לך כמה חודשים סתם?
· הלקוח מעכב את סיום עבודה כי…
· רוצה לשלוט על התנהלות הפרויקט כדי להרוויח הרבה יותר?ֿ

 

עם מה תצאי מהרצאה בע״ה?
תשמעי איך אני מנהלת את הפרויקטים שלי, כדי שתעבדי בצורה יעילה וממקסמת.
תדעי איך מנהלים פרויקט מנקודת 0 עד לנקודת הסגירה, כולל הנקודות באמצע, כדי שגם הלקוח יצא מרוצה ומולהב ובעיקר את תצאי מרוצה, והרווח שלך מהפרויקט יעלה בעשרות אחוזים (לא יתבזבז לך זמן לשוא)

מה ההשקעה שלך?

בינינו, רק פרויקט אחד שיצא לך ריווחי הרבה יותר – שווה לך המון, מהידע כאן תצליחי לכווץ את שעות העבודה ב70%.

 סה״כ 180 ש״ח, בקרוב יעלה ל220 ש״ח

 

#3
תמחור

נגן וידאו

· מה המחיר שנכון לי? שיהיה הוגן ללקוח וגם לי?
· להעלות מחיר? אולי לא?
·  תמחור לפי שעה או לפי פרויקט?
· איך מתמחרים פרויקט מורכב?

 

תמחור – מילה מעצבנת, מלחיצה.
אנו אוהבות את העבודה אוהבת את שלב האסטרטגיה והעיצוב אך תקועות בהצעת מחיר.
כמה זמן הלקוח אמור להמתין להצעת מחיר?
ישנם הרבה פרמטרים שצריך לתכנן מראש בתוספת ריזיקה. אם אקח מחיר גבוה מידי אולי אפסיד אותו לגמרי נמוך? אולי הלקוח התכוון לשלם יותר?

מה ההשקעה שלך?

תחשבי על זה, רק פרויקט אחד שתתמחרי נכון יותר, וברור יותר, כמה שווה לך הרווח ממנו?

 סה״כ 180 ש״ח, בקרוב יעלה ל220 ש״ח

#4
מאחורי הקלעים

אני מזמינה אתכן לביקור אישי לצפות
בבניה של בתהליכי פרויקטים מרתקים,

משלב האסטרטגיה
ואיך תרגמנו אותו למותג כריזמטי,
כולל תהליך העבודה מול הלקוח.
שלב הסקיצות והטיוטות שלא התקבלו. ומה הסיבה
נדבר על החלקים המאתגרים בתהליך.ומה למדנו מכל שלב

תכל׳ס, חווית למידה מהזוית של השטח,
כדי להבין איך התאוריות והמתודולגיות
מסתנכרנות עם המציאות המאתגרת.
ומקבלות מימד ממשי עם תוצאות מזניקות

מה ההשקעה שלך? 

שימי לב, אם תלמדי רק משהו אחד מתוך השיעור
כמו איך שהאסטרטגיה תהיה מדויקת יותר, איך לנהל את הפרויקט מול הלקוח ואיך לשווק חכם יותר. כמה זה שווה לך?

 סה״כ 180 ש״ח, בקרוב יעלה ל220 ש״ח

 

#5

לשווק בשפע בדור השפע

השיווק בדור השפע, אתגר מתסכל,
מצד אחד, יש הרבה מאוד שהשירות שלי יכול לעזור להם.
אך, איך אגיע אליהם? או יותר נכון, איך הם ישמעו עלי וירצו אותי?

ובכלל, אנו לא אנשי מכירות, תחום השיווק הוא לא העבודה שבחרנו, אנו מעצבות ורוצות תכלס להתפרנס.
בהרצאה נדבר בס״ד, על תכלס מהשטח, מה איך וכיצד, נשתמע.

מה ההשקעה שלך?

כמה שווה לך לדעת איך לשווק נכון וצורה כזאת שהלקוחות יחפשו אותך?

 סה״כ 180 ש״ח, בקרוב יעלה ל220 ש״ח

#6
מאסטר מיינד

מה זה מאסטרמיינד?

מפגשי מאסטרמיינד. מתבססים על חכמת ההמונים. המפגשים יתנו במה לשאלות שלכן בנוגע ליישום הפרקטי של החומר הנלמד. 

 

איך זה מתנהל?

בכל מפגש יעלו 3 מעצבות דילמה שמעסיקה אותן.

ובתהליך מיוחד, מוגדר ומכוון, יבוצע סיעור מוחות וחשיבה משותפת. 

מה ההשקעה שלך? 

שימי לב, אם תקבלי מענה על דילמה אחת שמאתגרת אותך.
כמה זה שווה לך?


למי ההרצאות מתאימות?

ההרצאות נבנו עבור מעצבות, ממתגות וקופירייטריות. הדוגמאות והניסיון בשטח שלי משם.
אך הם מתאימים לכל מי שמוכרת שירות בתהליך אישי וחשוב לה להיות אוטוריטה ולכוון גבוהה.

עד היום שמעו את ההרצאות גם: מתכנתות, מעצבות פנים, אדריכליות. צלמות, מאיירות, מעמדות תוכן.

והן מאוד נתרמו, ספרו על התהליכים והידע שהעברו שעזר להם מאוד בעסק מול הרפרוקיטים ומול הלקוח, אני מקבלת כל הזמן משובים על עסקאות שניצלו, על פרויקטים שהפכו להיות ריווחים, על בהירות בעסק, ובעיקר, שהשורה התחתונה גבוהה ב״ה הרבה יותר.

נעים להכיר, פערי אויש, בונה מותגים ומנטור למעצבות. למדתי הרבה בביה״ס של החיים, וכמנטורית למעצבות, הבנתי שכולנו כנותני שירות וכמעצבות בכלל, מתמודדות עם אותם דילמות וחוזרות על אותם טעויות, הגורמות לנו לבזבז זמן, לאכול את הלב, וחבל הוא לא טעים ולא משביע.

דוגמא טריה מהשטח. 2 מעצבות, קבלו את אותו פרויקט, בקשו את אותו תעריף אחת הרוויחה 150 ש״ח לשעה והשניה הרוויחה פחות מ-30 ש״ח לשעה!!! איך? פשוט, התנהלות שונה. כואב, למדת מקצוע, השקעת, לא בשביל להפסיד.

הבנתי שכל מה שכל כך ברור לי היום, יכול לעזור מאוד לאחרות, וחיפשתי דרך להעביר את הידע למקסימום מעצבות. סדרת ההרצאות היא התשובה שלי.

מעצבת/ממתגת יקרה, אני אשמח להכיר אותך
ולשמוע על איזה שאלה בדיוק תרצי לקבל ממני תשובה.
מלאי את השאלון ואולי תזכי ביעוץ אישי במתנה

פרטים טכניים חשובים
הרצאות בקובץ מוקלט MP4 (לנשים בלבד).
תקבלי את הקובץ בסיום התשלום באופן אוטומטי, במקרה שחסום או כל בעיה אחרת, אני כאן לשרותכם באופן אישי.

-לחסומות, או למי שמעדיפה לשלם בעברה בנקאית פועלים בנק 12 סניף 766 , מספר חשבון 156267 ולשלוח אסמכתא.

למייל: kivun.il@gmail.com

 

מה שאתן אמרתם:

 

והראשונה, הקלטה של מעצבת מתוקה, שהחליטה לפנק אותי עם משוב מוקלט ומרגש. 

תודה שחלקת איתנו את הידע המדהים שלך ביחד עם הרגישות והאנושיות זה שיעור ממש לא רק למעצבות! תצאי איתו לעוד קהלים

השתתפתי בוובינר שמסרת,  ורוצה לספר לך שעכשיו קבלתי עבודה ופשוט הרגשתי שזה עובד!! תמיד כשהלקוחה הביאה ביקורת מכל מיני חברות שלה השתדלתי הכי שאפשר כמו שאמרת להקשיב לה, מה שניתן לשנות, לשנות ומנגד לעמוד על דעתי ופשוט ראיתי מול העינים איך האמון הולך ונבנה,עד כדי שבסוף היא אומרת לי 'אולי זה היה טעות שפרסמתי את זה שם, אני סומכת עליך' פשוט היה כיף לעבוד ככה!!! תודה ענקית!!!!

רציתי לומר לך תודה על ההרצאה, ענה לי על הרבה שאלות וזה הוסיף לי הרבה. לפני ששמעתי את ההקלטה ציפיתי שאני אקבל בסה"כ עוד הרצאה בנושא לקוחות בכלל לא חשבתי שזה יהיה הרבה יותר, מה יש כבר לדבר בנושא של לקוחות, טוב אני יודעת איך לעבוד… אבל ברגע ששמעתי את ההרצאה אמרתי לעצמי טוב אני לא יודעת כלום…..

הרגשתי בהרצאה שקיבלתי את הכלים להתמודדות מול לקוחות איך לעבוד נכון בכל מצב, עם כל בן אדם…. ולהיכנס לראש של השני שזה דבר ממש חשוב, לשמוע אותו ולהבין אותו ואח"כ להסביר מה כדאי לעשות שכולם יהיו מרוצים.. בעצם זה מה אנחנו רוצים…

שמעתי אליך והנושא היה מאד רלוונטי, המחיר לא מדי גבוה, אז נרשמתי.. 🙂 הכל היה מאד לענין, היה כיף להרגיש חלק של קבוצה שלכולנו יש אותו נסיונות ולהרגיש שמבינים אותך. מה הכי מדבר אלי, שאני צריכה את הנקודות האלה היה: להיות המנהלת של העבודה, לקחת הפרויקט בידיים שלי, להגיד ללקוח מה יהיה ומה יקרא… ואני מרגישה שהפסיבות שלי, זה מה שהיה חוסר לי שללקוחות שלי לא היו מספיק אימון.

אני רוצה לספר לך, שמיד לאחר ההרצאה, התקשרה אלי לקוחה, צעקה עלי בבדציבלים לא הגיוניים, ובזכות ההרצאה הצלחתי להתאפס ולהגיב כמו שצריך…

קיבלתי הרבה תובנות ח ד ש ו ת שיעזרו לי בעבודה הלאה (ולא, אני לא חדשה בתחום!)

את לא יודעת כמה ההרצאה שלך היתה במקום, למרות שלא שמעתי את כולה, הגיע לי פתאום סיפור, שרק לאחר שסיימתי את שיחת הטלפון, קלטתי, בזכותך, שיש פה מוקש.  תכלס שאלולי ההרצאה שלך, לא בטוח שהייתי בכלל שמה לב שיש פה בעיה ומרוב הצורך שלי לסגור דחוף את המינוס בבנק, הייתי נשכבת על הרצפה בשביל לעשות לו מה שהוא רוצה,

אני חייבת להגיד לך הסדנא הייתה פשוט מדהימה וכמה שחשבתי שאני יודעת הכל על תקשורת בינאישית, גיליתי שלנסיון של שנים יש המון מה לומר. ממש כמה דקות אחרי שנגמרה הסדנא, קבלתי מייל מלקוחה' היא כתבה שהיא קבלה כמה תגובות

שהמודעה מעט אפרורית ונכון שהיא יודעת שזה הסטייל והאוירה החורפית. אבל…

בהשראת הזום, כתבתי לה להתקשר אלי, ודברנו היה מדהים! היא כל כך התחברה למה שאמרתי, ואמרה תודה מליון פעם והיא כל כך מסכימה איתי, זה פשוט נתן לה אמון מטורף בי ובערך שאני מביאה לה, חויה – גם שתינו הכי מרוצות ועוד בלי ששיניתי כלום!

קיבלתי הרבה תובנות ח ד ש ו ת שיעזרו לי בעבודה הלאה (ולא, אני לא חדשה בתחום!)

תודה רבה רבה!! ההרצאה היתה מעולה!!! ממש התקשרתי להכל!! זה היה כל כך בענינים

היה מדהים מרתק ומחכים, כל כך עמוק – לגלות את קצה הקרחון מה שעומד מאחורי הבקשות של הלקוחות

היה מיוחד.

אני גרפיקאית – באמצע מיתוג לעצמי (וואו כמה שזה קשה…)

כמעט הלכתי על נקודת בידול של שירות אישי,

אבל בזכות התרגיל שלך הגעתי למסקנה שה DNA שלי הוא …

תודה פערי, נתת לי המון! עושה חשק להתחיל ליישם, בס״ד

גם בקהילת קדם, חיממו את ליבי עם משובים מרגשים

גם לפרוגיסים יש מה להגיד עם התובנות שקבלו, מכאן תוכלו לראות את התגובות שלהם

ההרצאה היתה נהדרת! למרות שהכרתי את כל הפרויקטים (אני מבקרת הרבה באתר שלך…)

היה מרתק לשמוע את התהליך והדרך שעברת עם הלקוחות.

הדבר המדהים בעיני היה לראות תוצרים מושלמים, מהוקצעים, איכותיים כלכך ומתוך הדברים נשמע החיפוש, הניסיונות, שלא ברגע אחד הגיעה ההברקה והכל רץ.

זה מחזק את הביטחון שגם אנחנו ננסה ננסה וננסה ובעז"ה נגיע לתוצרים משובחים.