#1
בניית סמכות ואמון מול לקוח

· הלקוח רוצה אין סוף סקיצות?
· הלקוחה מתייעצת עם… ולא מקבלים את דעתך?
· מתוסכלת מפרויקט שחשבת שהוא כבד, וגילית שהוא מכביד?

 

עם מה תצאי מהרצאה בע״ה?
· תמכרי ללקוח את העיצוב שעשית לו, בלי להזיע
· תדעי איך להוביל את הלקוח שהוא יראה בך סמכות מקצועית ויתן אמון גבוה בידע המקצועי שלך והכל בעבודה משותפת וחוותית עם הלקוח בלי להתפשר על שום עיצוב או קריאטיב
 
איך זה בשבילך? 🙂

יום ד׳
כ׳ כסלו 24.11.21

10 בבוקר בזום          60 ש״ח
יש מצב עם קפה ושוקולד?               

הסדרה מיועדת למעצבות וממתגות
שרוצות להנות מניסיון שנרכש
בביה״ס של החיים
ולא, לא תמיד קיבלתי 100 🙁

מנטור_1

מעצבת/ממתגת יקרה, אני אשמח להכיר אותך
ולשמוע על איזה שאלה בדיוק תרצי לקבל ממני תשובה.
מלאי את השאלון ואולי תזכי ביעוץ אישי במתנה

ימים
שעות
דקות
שניות

נעים להכיר
פערי אויש, בונה מותגים ומנטור למעצבות.
למדתי הרבה בביה״ס של החיים, וכמנטורית למעצבות, הבנתי שכולנו כנותני שירות וכמעצבות בכלל, מתמודדות עם אותם דילמות וחוזרות על אותם טעויות, הגורמות לנו לבזבז זמן, לאכול את הלב, וחבל הוא לא טעים ולא משביע.

דוגמא טריה מהשטח. 2 מעצבות, קבלו את אותו פרויקט, בקשו את אותו תעריף אחת הרוויחה 150 ש״ח לשעה והשניה הרוויחה פחות מ-30 ש״ח לשעה!!! איך? פשוט, התנהלות שונה. כואב, למדת מקצוע, השקעת, לא בשביל להפסיד.

הבנתי שכל מה שכל כך ברור לי היום, יכול להיות שווה הרבה מאוד כסף לאחרות, וחיפשתי דרך להעביר את הידע למקסימום מעצבות.

סדרת ההרצאות היא התשובה שלי.
ההרצאה הזאת היא הראשונה בסדרה בעז״ה. רוצה לקבל עדכונים על ההרצאות הבאות, הרשמי כאן

פרטים טכניים חשובים
ההרצאה אונליין ותועבר בזום, ודאו שהתוכנה מותקנת אצלכם.
הלינק לאירוע יישלח אל תיבת המייל שלכם לאחר סיום ההרשמה, אם התאריך לא פנוי לכם, ועדיין לא רוצים לפספס בשום אופן, תוכלו להירשם, לשלם מראש ולשלוח לי במייל בקשה מיוחדת לקבל את ההרצאה המוקלטת.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן