לכריזמה
של הספסל

לקוח

חסידה רוזנברג

תחום

אמנית

הפרויקט שלנו

אסטרטגיית המותג זהות חזותית כולל שם המותג

האתגר שהיה בפרויקט של חסידה רוזנברג מבוסס על היותה אומנית למעלה משני עשורים, יש לה תלמידות כבר 20 שנה. אך
הדבר לא ניכר ולא בא לידי ביטוי, ובטח לא כעת כשהיא עוברת לעיר אחרת, האתגר היה , להעביר את הנסיון של 20
שנה, לגבי מותג מוכר ונמצא בשטח, גם את זה בשטח חדש

הקונספט שנבחר היה פשוט ביותר, איפה האומנים נמצאים, גם אם לא תמיד, אבל המקום המסמל אותם ביותר, המקום שנותן להם השראה, פתיחת אופקים זה פשוט לשבת, עם עצמי ובסביבה הטבעית. בטבע ובמקום מרחיב אופקים

המותג משדר רוגע משדר את האישיות הנעימה של חסידה רוזנברג, נוגע ברגש של הציירות והאומנים, וקולע לטעם
ב״ה הפידבקים היו מעל ומעבר, להלן ציטוט של חסידה:
עשיתי אתמול יום פתוח לרישום לקורסים, ואני חייבת לספר לך שהמיתוג שלכם עבד מצוין!
כולן היו בטוחות שאני הכי מקצועית בעולם! למרות שהן לא הכירו אותי ולא שמעו עלי מעולם!!!!
תודה רבה!  

כרטיס ביקור - לקוח ספסל

במטרה להקל את הרישום, לעלות את החויה מכל מסלול, ניתן לכל מסלול שם חוויתי, מספסל ביער עד לספסל לימודים, כל מסלול לגופו, במטרה לפשט ולענין ובעיקר לסגור הרשמה, ולמלא קבוצות,

בקמפיין הפרסום, התחלנו עם טיזר מסקרן, ועברנו לפרסום ממוקד ומכירתי עם הגשת כל המסלולים והאפשריות עם מועדי הפתיחה ויום הפתוח, במטרה למלא קבוצות בפתיחת הגלריה למשך השנה כולה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן