קדמא

לקוח

כיוונים

תחום

תרבות ופנאי

הפרויקט שלנו

בניית זהות מותג, כולל שם המותג, ופיתוח שפה מורחב

קדמא – היכל התרבות התורנית

חברת כיוונים יצאה לתהליך מיתוג היכל התרבות התורני החדש שנבנה בעיר באר-שבע

לרגל בניית היכל התורני, בנין מושקע, מצויד במערכת תאורה, אמפיתאטרון, חדר לפעילות ולחוגים, וכד׳, המבנה ישמש לפעילויות תרבות תורנית לכל הגילאים – ילדים, משפחות ולגיל הזהב.

יערכו בו מופעים, הרצאות, סדנאות ופעילויות שונות, שהמכנה המשותף לכולם- לתת חוויה, השראה ולמידה.

ואני שמחה לשתף אתכם בתהליך, לפחות בחלקים שניתן להציג לקהל הרחב

התהליך התחיל משלב הקידוש – נתינת השם לרך הנולד

וואו, לתת שם לעסק/חברה/עמותה, ותזכרו שאמרתי שאני בדרך להוציא על זה ספר, (עם כל הכללים ותובנות שצריך לזכור לפני שנותנים שם למותג) זה תהליך מורכב משמעותי ועם אופציות להסתרבלות ולתקיעות עד לקבלת ההחלטה. כאן ב״ה זה רץ מהר ב״ה, בעקבות שת״פ הדוק עם החבר’ה המקצועיים והמבינים עניין של באר שבע.

השם שבס״ד התקדם לשלב הבא הוא: קדמא.

קדמא

השם קדמא נולד מתוך חיבור למסורת היהודית.

קדמא הוא אחד מטעמי המקרא המשמש כנעימה לקריאה בספרי הקודש.

בצליל שלו, נוכל לשמוע חיבור למילה ׳קידמה׳ וכמה מעניין גם למילה ׳קדום׳.

כך אנו משלבים בין עולמות התוכן של המותג – יציבות ומסורת יהודית מול חוויה עדכנית מודרנית של קידמה.

סלוגן – היכל תרבות תורנית

כמה מילים על הסלוגן, כבר בתחילת הדרך, המילה היכל התבקשה במיוחד מתוך ההבנה שהוא בעבורנו כמו בית מלכות מפואר, מושקע וייעודי לצרכים הספציפיים של הפעילות לקהל היעד

כך שההבטחה והחוויה שעולה מהסלוגן -היכל התרבות התרונית, עונה מדוייק לצורך שלנו כאן.

המשכנו תוך מחקר של מרכזי תרבות ופנאי ועולמות תוכן עם הערכים הללו, כשהשילוב של המסורת וההתאמה לקהל היעד משמעותי במיוחד.

האתגר:

המותג צריך לשלב בין עולמות שונים, שמחה – אנרגיה – FUN יחד עם מסורת – יציבות – יהדות

תהליך בניית הלוגו היה מורכב וחוויתי כמו כל תהליך כזה, עם התקדמות נסיגה, עם בדיקה ובירור מה בדיוק מתאים לנו כאן, אני שמחה על התוצאה הסופית

מה שעומד מאחורי הלוגו:

התחלנו מהקשת, בהשראה של טעם המקרא- קדמא, הקשת

חצאי קשתות שמתחברות יחד ויוצרות שער להיכל

הקוים חדים ובטוחים בעצמם עזים ועדכניים, שילוב של חוויה עם יציבות.

 כמה מילים מנתי מסינג בסיום התהליך (מתוך המכתב המצורף):

התהליך היסודי ורמת הביצוע הגבוהה של הצוות המקצועי. לאור האמור לעיל, אני ממליץ על התקשרות עם הספק יצא לי לעבוד עם הרבה משרדי מיתוג ופרסום במהלך השנים, כיוון הפתיעו אותי בחווית השירות וברמה המקצועית, בהחלט נשארתי עם טעם של עוד. תודה רבה 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן