אסטרטגיית המותג, בניית מותג ופיתוח תוצרי פרסום ושיווק.
האתגר:
בלינק נולדה מתוך השאיפה לזהות מותג חוויתית, יוקרתית וממוקדת איכות. המשקפת באמת את הסגנון והערכים הייחודיים של העסק. החברה כבר ייצרה וייבאה קולקציה איכותית, השקיעה באיכות ובעיצוב, וכעת היא נזקקה לשיפוץ מיתוג שיתאים.
הפתרון
הצעד הראשון היה שינוי השם. המילה "בינגו" הייתה גנרית וסלנגית מדי, ולא הצליחה להעביר את החוויה היוקרתית שהעסק רצה להציע. לאחר שיקולים רבים, נבחרה Blink – מילה פחות נפוצה שתפסה בצורה מושלמת את המיקוד והסגנון של המותג.
סיפור המוותג
סיפור המותג מעביר את חויית הזרימה והכיף בחנות, תוך הדגשת הכבוד וההערכה לכל לקוח. הבטחת המותג הייתה לשים את כולם במקום חיובי ונעים ללא שיפוטיות, להעריך כל אדם ואדם.
הקונספט
הקונספט שהניע את המותג הוא "ערך בהערכה", מה שהבטיח שהערך העצמי של כל לקוח מוערך ומוערך בהערכה רבה. ערכי הלקוחות אומצו וכיבדו, וקו המיצוב הכריז על Blink כיעד המומלץ לבגדי נשים ונערות בעלי ערך גבוה.
נוצר לקסיקון מותגים ייחודי וחוויתי, הכולל אלמנטים המשדרים סטייל ויוקרה עם חוויה קולחת וצעירה. פלטת הצבעים נבחרה בקפידה, וכוללת ירוק עוצמתי וירוק מנטה אצילי, יחד עם החמימות הרכה של גוון אפרסק נשי. משחקי הצבע המעבר שדרגו את החוויה, והוסיפו רמה חדשה של זרימה וכיף.
הלוגו עוצב עם זרימה מינימליסטיות. התמקדנו על לוגוטייפ מינימליסטי עם ליטושים גיאומטריות. ומגע של נצנוץ, המוסיף נופך של כיף יוקרתי למותג.
לבסוף, השפה הגרפית שילבה צורות גיאומטריות המשלבות עיגולים ומשולשים, ויצרו סגנון עיצוב שטוח ייחודי שהציג מעברי צבע חדשניים. הקובייה הקטנה של הלוגו הייתה מפוזרת בכל האלמנטים כדי ליצור משחק של פיזור נקודות של זוהר ונצנוץ.
המיתוג מחדש של בלינק זכה להצלחה מסחררת, לכד בצורה מושלמת את הסגנון היוקרתי, הצעיר והיוקרתי של המותג, והעלה את חווית הקנייה ללקוחותיו.
מוזמנות להנות מסניפי הרשת.
בלינק, בהערכה למי שאת, בגדי נשים נערות עם ערך גבוה
אמאלע ואבאלע!!!!
אני מכירה את המותג הזה.. הוא לא היה מהמותגים שקראו לי לקנות..
ווואוווו מה שעשית פה
ווואו ענק!!! (כמו תמיד – חתיכת השראה..)
פעם הבאה שתהיה אצלנו מכירה אני ארוץ לשם על ארבע – – –
אמאלע ואבאלע!!!!
אני מכירה את המותג הזה.. הוא לא היה מהמותגים שקראו לי לקנות..
ווואוווו מה שעשית פה
ווואו ענק!!! (כמו תמיד – חתיכת השראה..)
פעם הבאה שתהיה אצלנו מכירה אני ארוץ לשם על ארבע – – –
תודה, משמח לשמוע, זה המטרה של המיתוג
וזה בדיוק הקולקציה שתמצאי, יוקרתי יחודי חוויתי – השראה