באמצעות מחקר מעמיק, גילינו חוזקות ויתרונות ייחודיים על פני המתחרים. תוך שימוש בתהליך האסטרטגי הייחודי שלנו, מיצבנו את דיוטיפרי כמותג יוזם ומוביל ללא קשר לגורמי שוק חיצוניים. זה היה תהליך משחרר שאפשר לדיוטפרי להצליח בתעשייה מאתגרת.
דיוטיפרי הינה חנות קוסמטיקה, איפור וטיפוח. המציעה יכולת הבחנה וזיהוי ייחודית, מתן הדרכה מדויקת ואולטימטיבית. הערך העיקרי של אסתי הוא אמפתיה ואכפתיות, ההבנה שלהרגיש טוב עם המראה החיצוני חיונית לשקט פנימי ולערך עצמי.
איפור הוא תחום מקצועי, ומטרתנו הייתה להעניק חוויה בטוחה ומאובטחת ללקוחות, לצד ידע עשיר ומדויק. התפתחות חזותית של המותג התרכזה ברעיון העננים – מקום של רגיעה, רוך ושלווה. לקסיקון המותג מתמקד בלהיות ולהרגיש בעסק, ויוצר אי של ביטחון ללקוחות.
מדהייייייייייים!
עיצוב פשוט מוושלם!
מדהים!!! את השראה לאיך לעבוד נכון!!!!
האמת שברגע הראשון שראיתי את הלוגו הייתי בטוחה שזו חנות למוצרי תינוקות.
אבל בגדול המודעות עצמן ממש קולעות לבריף
תודה, הלוגו הוא חלק מהסיפור, במודעה ובכל מוצר, ניתן להרגיש את כל הסיפור השלם, שמחה שמרגיש לך קולע.
וווואוווווו!!!!
אין – לי – מילים – !!
תודה על התגובה, מחמם לקרוא, גם בלי מילים 🙂
ווואאאו פערי!
מטורף!!!
איזה פיתוח שפה יפהההההה!
אהבתי מאוד את השפה העיצובית ואת הפירסום.
חדיש ומקורי.
אואו.. איזה ענוגגגגגגגגג!!!
ממש יציאה…
מעניין, לא ידעתי שיש להם מתחרים.
מבחינתי הם החנות היחידה הכי נוחה, נעימה ואמינה. רק שם אני קונה את האיפור.
מיתוג מעניין.
וואו משגע!
איזה תהליך קסום ותוצאה מדהימה!
מכירה דיוטיפרי בבני ברק זה קשור לזה?