הסיפור של הלפרין
2019
לקוח
יעל הלפרין
תחום
ריהוט הבית
הפרויקט שלנו
אסטרטגיית המותג, חידוש המותג, שיימינג, לוגו ארגז כלים בסיסי פרסום וקטלוג.
האתגר: את הלפרין רהיטים מנהלת ביד רמה יעל הלפרין, עם וותק של 20 שנה, כשהיחודיות שלה זה הרבה מעבר לחנות רהיטים, והשם והתדמית של רהיטי הלפרין היה – חנות רהיטים בלבד.
האתגר היה למתג את הלפרין רהיטים, כפירמה שמיצרת רהיטי איכות לבית.
הפתרון: הusp שזיהינו אצל הלפרין בשלב אסטרטגיית המותג היה: יעל הלפרין, לא מוכרת רהיטים, ולא חנות רהיטים, אלא הלפרין זה פירמה, זה קלאסה, יעל מעצבת את הרהיט, זאת אומרת שאין 2 שולחנות סלון או ארון ספרים שימכרו ללקוח, כי לכל לקוח היא תבנה ותעצב את החלום שלו, את הדוגמה היחודית המתאימה לתנאים שלו, היחודיות שלה זה הוואן פייס שהיא נותנת לכל רהיט
אז הD.N.A זה הוואן פייס, הגישה היחודית, זה שכל לקוח מרגיש כמו בן יחיד, היה חשוב שכשיראו את הלוגו והסמל של רהיטי הלפרין ירגישו את העוצמה של המותג, את העוצמה שהיא נותנת, ואז חיפשנו את הדרך היצירתית להוריד את זה ללקוח, את הקונספט המפתיע שלא ישאיר לקוח אדיש. ושדרכו נשפוך את הערכים של רהיטי הלפרין
האמת שזה היה קל וברור כל כך, מי שמכירה את יעל, היא נמרצת, שופעת ואנרגטית, תמיד תשלוף עוד סיפור מיוחד על עוד לקוח מרוצה במיוחד, אנו מאמינים שלכל בעל עסק יש סיפורי הצלחה, אבל כאן זה היה מעבר, הגישה והחוויה של סיפורי ההצלחה, נתן עוצמה שהיה ברור: זה הקונספט,
אז לפני שנמשיך קבלו סיפור אחד: הסיפור דוקא מתחיל רע, אבל עם הפיאנד הלפריני, אז מדובר בלקוח שהאמת הרהיט שהזמין, היה מורכב במיוחד, והיצור היה מורכב, הנגר בנה את הרהיט לפי התוכנית, אך את התוצאה לא השביע את הלפרין שלא רצו להעביר את הרהיט ללקוח, אלא בקשו מהנגר, לתקן, להתחיל שוב וכך רהיט שחשבו שיקח חודש וחצי לבנות אותו לקח כפול ואולי יותר זמן, כמובן שכל הזמן הלקוח עודכן בנעשה, ובהתקדמות, אך הלקוח, כמו כל לקוח, התעצבן. לא הבין את הסחבת, עד – – שהרהיט הגיע סוף סוף, כאן הלקוח שלח מכתב, שבו כתב: עד לזמן שרהיט הגיע, אני כעסתי עליכם יום יום, אבל מהיום שזה כאן, אני מברך אתכם כל יום מחדש…