מיתוג
עם כריזמה

לקוח

מיקוד

תחום

דפוס דיגטלי ואופסט

הפרויקט שלנו

אסטרטגיית המותג זהות חזותית כולל מעטפת נרחבת של מוצרים ופרסום

האתגר:

ענף הדפוס עמוס-עמוס-עמוס, תחת כל עץ רענן מייצרים טונות של נייר ובתי דפוס צצים מכל הכיוונים.

 

המטרה:

למצוא יתרון ייחודי, כזה שלא פוגע במחיר וברווחיות, ובעיקר -לסמל במיתוג את המהות: קשר ישיר עם הלקוח.

ולמה זה היה חשוב?

היות שלפני הכל – צוות דפוס מיקוד הם ידידים. גם שלי אישית, וגם של הלקוחות שלהם.

 

ישבנו יחד על הבריף והגענו למסקנה שלדפוס מיקוד יש יתרון נפלא, יתרון שבזמנו היה נדיר בבתי דפוס.

מה היתרון?

שירות אישי ומפנק עם כל הסבלנות ללקוח. רתימת הטכנולוגיה המתקדמת כדי לשרת אותו טוב יותר,

ובכלל – התנהלות של טרמינל.

מה היתרון?

שירות אישי ומפנק עם כל הסבלנות ללקוח. רתימת הטכנולוגיה המתקדמת כדי לשרת אותו טוב יותר,

ובכלל – התנהלות של טרמינל.

 

חשוב להבין שבענף הדפוס – יש את הלקוח שמשלם ויש את זה שבקשר עם בית הדפוס.

זה יכול להיות לקוח שמסמיך את הגרפיקאי לטפל בדפוס או מנהל מוסדות שמצפה מהמזכיר להיות אחראי על זה.

בית הדפוס למעשה מתנהל מול הגרפיקאי או המזכיר,

וצריך לזכור לא להזניח את הלקוח הסופי – לצורך בניית האמון.

 

ראינו מול עינינו טרמינל. המון תנועה, מגוון ספקים, והכל למטרה אחת:

כי רואים את הלקוח מול העיניים. עובדי הדפוס, המזכירות,  כל אנשי השירות מכל הכיוונים –

שירתו את הלקוח. לצד השיפורים הטכנולוגיים וההשקעה בענף הדפוס המתפתח בגדול, יש מבט-על מקיף

שכל השטח יתנהל בסדר הנדרש.

 

בדפוס מיקוד ראינו את האנושיות, את הרצון לחשוב על הלקוח, הדיבור בגובה העיניים והסבלנות לכל לקוח

השירות הלבבי, החשיבה על כל פרט ופרט. המותג הכי ידידותי שאפשר.