גם עסק ותיק מוצא את עצמו בנקודה מסויימת, עם צורך לעשות חושבים- האם ההבטחה שאני הולך איתה, נכונה לי גם כעת בנקודת הזמן של היום?
האם המיתוג והנראות של המותג שלי, משקף עדיין את מה שאני מביא ללקוחות כיום?
פינטופ, לקוחה וותיקה שלנו כבר כעשור, התחילה עם בשורה של חלוקי בית, שמלות אירוח ובגדים קלילים, ותוך כדי תנועה, זרמו עם הלקוחות והדרישה שלהם, כך עברו לאט לאט לבגדי נשים ונערות נוחים, נעימים מעודכנים ויפים, שכיף להיות איתם כל היום. בבית, בעבודה ולכל מטרה
התהליך היה הדרגתי כשבכל פעם התאימו את הקולקציה לדרישה בשוק.
וב״ה החנות פורחת ובונה קשרי לקוחות של לקוחות מרוצים וחוזרים, ובעונה האחרונה הם עשו צעד משמעותי נוסף, של הרחבת החנות, עם עיצוב פנים וריהוט חדש להגדלת חווית השירות בחנות.
וזו היתה ההזדמנות המתאימה לעשות סוף סוף חושבים ולבדוק לעומק את כל מאפייני המותג, מה נכון לשמר ומה צריך לשנות.
מנקודת ההתחלה, הבנו שישנם לקוחות אוהבים ומרוצים, והשינוי אמור להיות מאוד מינורי, שמצד אחד ישאר באווירה הוותיקה, ומצד שני, יתחדש ויתרענן, וישקף במדויק את ההבטחה שלהם היום.
התחלנו מהלוגו,
כשבדקתי מה הם מרכיבי הלוגו, ראיתי, עיטור של פרח, והלוגו תחום בתוך עיגול
לגבי הפרח, הסמבול שלו בהחלט משקף את ההבטחה, כי הפרח הוא מוצר רענן מתחדש , הפרח שנבחר כאן הוא לא פרח נדיר או יוקרתי יותר מידי, נראה עממי ומלבלב.
העיגול התחום הוא משהו קצת ישן יותר, ורציתי לספר אותו בסטייל חדיש
השינוי הוא קטן, אך שימו לב, כל מאפייני הלוגו קבלו זרימה חדשה ואלגנטית, הקו הנוקשה- התעדכן וקיבל זרימה נעימה ואלגנטית, לאורך כל מאפייני הלוגו, מעיטור הפרח, עד לקו התוחם שהחליף את משטח העגול התוחם.
יש גם שינוי קליל ברווח בין המילים של פינטופ.
השינויים אומנם קלים ודקים, אך עושים את ההבדל הענק
סלוגן – תמיד לבוש עליך
לאחר דיוק ההבטחה המדוייקת, והטקטיקה הקריאייטיבית שלה,
תמיד לבוש עליך סיפר את זה במדוייק
היה חשוב לנו להיות מדוייקים הן להבטחה כעת, והן להבטחה בשנים הבאות, חיפשנו אמירה שתתאים בעז״ה לאורך שנים ושינוים
הDNA של פינטופ מבטא את שם החנות, פיין וטופ, ההבטחה של קולקציה מצד אחד פיין, חסידי, אלגנטי עדכני, מצד שני נוח נעים לכיס וללב. כך שנעים ללבוש אותו תמיד, גם בבוקר בעבודה גם בצהרים בבית, וגם בערב לאסיפת ההורים וכד׳.
פיתוח שפה
בנינו שפה שהיא המשך טבעי לשינוי שחל בלוגו,
פיתוח אלמנטים תוך שימוש בצורניות של הלוגו בזרימה הספונטנית והקלילה שלהם בשביל לשדר בדיוק את זה. הן בזריקה של האלמנטים, והן באיסוף שלהם מחדש