סלוגן:
ריכוז של חוויות
המטרה של הסלוגן הוא להעביר את חווית ה DNA ללקוח, כך שהחוויה שרצינו להעביר הוא, שהחתונה הזאת היא פעם בחיים, ולכן חשוב לנו שתחווי חוויה עוצמתית ענוגה, מהפסיעה הראשונה בסלון של ההשכרה, כי לחיה חשוב שכל תהליך הבחירה וההתאמה של השמלה, יהיה בחוויה וריגוש גבוה
משפט תיאור העסק: השכרת שמלות ערב
המשפט הזה טכני, ומקומו הפיזי, ליד הפרטים הטכניים, למטה במודעה וכד׳
הקונספט המילולי, המטרה לפתח שפה מתוך הסלוגן, משפטים כמו:
ריכזנו לך קולקציה חדשה | מתרכזים ובאים | ריכוז גבוה | רכז מובחר | תתרכזו טוב, יש מה לראות
בקיצור, יש למותג ריכוז של קופי מובחר