בפרוייקט המיתוג שימעלה טרקלין יהודי, עמדנו בפני אתגר של מיתוג מחדש. בפרוייקט מיתוג מחדש, עלינו לקחת את כל הערכים הישנים והותיקים של המותג, לערוך אותם, לבחון מה רלוונטי ומה זקוק לשיפוץ, ולצקת את כל המסקנות במותג המחודש.
בניגוד לבניית מותג מהיסוד, במיתוג מחדש חובה לבחון את המותג הקודם וללמוד אותו. לאחר ניתוח יסודי ובדיקה מעמיקה, בניית אסטרטגיה חדשה ועקבית ושפת מותג – אפשר לצאת לדרך.
בניגוד למה שמכר שימעלה, ולקהל היעד אליו הוא פנה – הנראות, המודעות והמיתוג הראשוני היו פשוטים וחובבניים להפליא. היה ניכר שעד עתה לא השקיע בבנית מותג מעבר למינימום, ואולי גם זה לא.
מוזמנים להציץ לטרקלין ולהכיר את שימעלה קצת יותר מקרוב ↓
בתהליך שעברנו עם שימעלה, עזרנו לו לבנות מותג יוקרה, מותג שמדבר ופונה לקהל יעד שמחפש מתנות ומוצרי יודאיקה איכותיים, והמחיר אינו מהווה בשבילו שיקול עיקרי בבחירת המוצר.
התקופה הנוכחית יצרה עבורנו גם הזדמנות מצויינת לצאת עם מיתוג שימעלה טרקלין יהודי, כיוון שהוא עבר כעת לחנות חדשה, מפוארת, גדולה ומרווחת – המהווה טרקלין של ממש לכל מוצרי היודאיקה והמתנות.
המיתוג בהשראה יוקרתית ומעוצבת וכולל הכל; החל מהשלט ולא כלה בשקית נייר מהודרת, דפי ברכה ללקוחות ועוד ועוד. החנות נותנת השראה וחויה למאות לקוחות, בה הם יכולים לבחור את המתנה מתוך חווית קניה איכותית וגאווה יהודית.