כריזמה
בניחוח צרפתי

לקוח

בתיה וואכמן

תחום

ציירת, בתחום הזמנות לאירועים

הפרויקט שלנו

אסטרטגיית המותג זהות חזותית כולל: שם המותג ארגז כלים, ופרסומת למדיה הבינלאומית

בתיה וואכמן, אמנית וציירת ממוצא צרפתי, נשואה לבעל אמריקאי, לבתיה היה חשוב למצוא תחום ייחודי – שתוכל להביע בו את הכשרונות שלה. להתמקד בשטח צר ולמתג אותו במקסימום ולהיות מספר אחד בתחום שלה.

התחום שנבחר: ציור אומנותי על הזמנות לחתונה…

תודו שזה ייחודי: מוצר חדש!…
אך, דווקא בגלל זה אפשר לחנך שוק. אפשר לפתח נישה חדשה בתחום האמנותי.

תהליך המיתוג היה חוויה, להתמקד בשטח המצומצם הזה. אפילו לא הרחבנו אותו לציורי הזמנות לבר מצווה או בת מצווה, כי שוב, הרעיון הוא לצמצם. להתמקד בתחום ייחודי.

ואז, אחרי הצמצום באה ההרחבה ( חוק הפרארטו למי שמכיר):
אם כבר הזמנה מיוחדת – יש חלקים נוספים בחתונה: כל המזכרות, וכל מוצרי האווירה!
כן, יש לזה קהל יעד ממוקד. קהל שמשקיע בנישה הזאת של הפקת החתונה אין סוף כספים. והקהל הזה? רק חיפש את החברה שהיא מספר אחד בתחום…

מוזמנים ליהנות מהמיתוג ולהרגיש את היוקרה, ו….כן! כל העבודות המוצגות הן עבודת יד אומנותית לפי הזמנת הלקוח!

ואיך המשיך המותג, מה קרה שנה אחרי ההקמה

מוזמנים לקרא עוד

 

תוכלו להכנס גם לאתר של בתיה וליהנות מעוד יצירות ומידע https://batyaart.com/

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן