פריסת תקציב פרסום
איך פורסים תקציב פרסום בצורה מושכלת ונכונה? איפה כדאי לפרסם? איך לא לבזבז את הכסף במדיות לא נכונות? פעמים רבות
פרויקט עיריית אשדוד
לסיפור הכריזמטי 2018 לקוח עיריית אשדוד תחום עיריות ומוסדות הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג, עיצוב הלוגו מחדש ל100 שנים הבאות האתגר
פרויקט הספסל
לכריזמה של הספסל לקוח חסידה רוזנברג תחום אמנית הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג זהות חזותית כולל שם המותג האתגר שהיה בפרויקט
הסיפור הכריזמטי של הלפרין
הסיפור של הלפרין 2019 לקוח יעל הלפרין תחום ריהוט הבית הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג, חידוש המותג, שיימינג, לוגו ארגז כלים
משמעות הלוגו לעסק
מהי משמעות הלוגו לעסק שלך? בואו נעשה מבחן זכרון. שבוע שעבר צפיתם בקליפים שמסבירים מהו לוגו, איך הוא עובד, וממה
סיפורו של הלוגו: איך יראה הלוגו שלך?
איך סיפורו של הלוגו משפיע על המותג? ולמה הוא כל כך חשוב? במקום להכביר מילים, ולבזבז הסברים, במקום להלאות אתכם
מיתוג חוייתי – דסמנית
מיתוג חוייתי – דסמנית – הוא פרוייקט יוצא דופן. המיזם החדש הזה, בטח ילהיב גם אתכם. (באופן אישי, הפרטים למטה)
פרסום חוייתי – פרסום שיזכרו
פרסום חוויתי – פרסום שיזכרו בזמן שעשרות פרסומות ומסרים מנסים לתפוס את תשומת הלב של כולנו מעל גבי העיתון, ברחוב,
פרסום בולט
יש פרסום בולט? תראו איזה גשם של פרסום יש בעולם. איך אפשר לגרום, שכולם יחפשו את הפרסום שלי דווקא?! העולם