מותג שווה!
האם מותג שווה יכול להרשות לעצמו למכור את המוצר – ב70% הנחה, ועדיין להשאר רווחי, קריאייטיבי וכריזמטי? האם הורדת מחירים
מיתוג מרענן
מיתוג – מרענן? או – לצאת מהחופשה הנעימה… למה מיתוג מרענן קשור לחופש? ולמה צריך לצאת מהחופשה העצלה והנעימה, כדי
מיתוג משפיע על לקוחות! בוחרים ב"הצלחה"
מיתוג משפיע.הבחירות ואנחנו, הבחירות והעסק. אחת לתקופת זמן לא מוגדרת נהפכת קערת המשילות על פניה.המדינה כולה בתכונה מסתחררתתקופת בחירות, דמויותיה
10 טיפים למותג מצליח
אתם רק בכיוון וכבר קיבלת 10 טיפים למותג מצליח… כל אחד רוצה להצליח בעסקים בחיים ובפרנסה. עד כמה שווה להשקיע
כלל בסיס בבניית לוגו
כלל בסיסי בבניית לוגו – כדי שתהיה מותג בשביל מה צריך, בכלל, כלל בסיסי בבניית לוגו? הרבה אנשים מבלבלים בין
לחיים! לאניני הטעם
לחיים עם כריזמה לקוח מרדכי וולקוביץ תחום ייצור ושיוק ליקרים לאניני טעם הפרויקט שלנו עיצוב אריזות לליקרים מאחורי הקלעים של
מיתוג מחדש… איזה פרוייקט! מתי צריך אותו?
"מתי כדאי לעשות מיתוג מחדש?" שואלים אותי פעמים רבות מכל מיני כיוונים. "האם שינוי קטן בלוגו 'יעשה את זה'?" אם
מותגים ממגנטים לקוחות
מותגים ממגנטים לקוחות? איך??? 1+1, חשבון פשוט. מי לא רוצה עוד לקוחות? לקוחות הם הכל. למעשה, הם המטרה הסופית של מסע
השקת הספר עיניים לעסק
אני מתרגש לשתף אותך שהספר סוף סוף הודפס! להתרשמות מהספר ברוכים הבאים להשקת הספר עיניים לעסק. כל מי שהוציא ספריודע
אסטרטגיה של מותג: תיווך רבי עקיבא
אסטרטגיה של מותג לקוח תיווך רבי עקיבא תחום תיווך הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג זהות חזותית כולל פרוספט מורחב איך אפשר