הצבע – ממרכיבי המותג
לכל צבע שפה משלו, דיבור משלו. כל צבע נותן תחושה אחרת, בעת בחירת צבע למותג נבחר את הצבע לפי מה
מותג עם תחרות, מי מנצח?
מיתוג עם תחרות, הולך יחד? בס"ד איך אפשר לשלב מיתוג עם תחרות? איך ניתן להרוויח ממתחרים? רוב האנשים חוששים ממתחרים,
יבש, יבש, יבששש…
איך מגיעים להשראה כשהראש יבש? יבש, יבש, יבש… מבקשים ממני להביא רעיון גאוני,רעיון קריאייטיבי –הכל יבש.אין אין אין כלום.זה מרגיש
מותגים אז והיום
ממשיכים הצלחה של ארבעים שנה מה ההבדל בין מותגים אז והיום? בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים רבים העוברים בכל המערכת
משרד הפרסום של אחשוורוש
קמפיין הפרסום של אחשורוש מסעות הפרסום של אחשורוש להגדיל ולהאדיר את שמו, בקשות משונות ומוזרות, הוראות והנחיות, בפריסה אדירה של 127