מיתוג אירוע הכתרת הרבנים היווה עבורינו אתגר מעניין ושונה מהרגיל.

המיתוג הינו חד פעמי, אבל הרושם שהוא אמור להותיר – חייב להשאר חקוק בלב.
כמו כן, מתוקף המעמד, מסרי מיתוג האירוע צריכים להיות יחודיים, מרשימים ומכובדים,
ומנגד – לשדר אוירה של חיבור למקורות, אבל לא להראות מיושנים וכבדים.

התבלבלתם? גם אנחנו… בקיצור, פיצוח הבריף הזה לא היה בין הדברים הקלים.

מיתוג אירוע הכתרת הרבנים –
אתגר שעמדנו בו בכבוד!

לאחר ששברנו את הראש ופיצחנו את הבריף,
בחרנו למתג את האירוע באמצעות צורה, צבע, סמל וטקסטורה.

בחרנו בצורת הכתר ושילבנו אותו במעין מסגרת, שהיתה חלק מהמספר 23.
למה עשרים ושלוש? זה היה מספר הרבנים שהוכתרו.

הצבע – כחול רויאל מלכותי בשילוב אפור רך ומכובד.

הפונט שבחרנו, פונט שמפניה מבית פונטייפ,
מבטא בצורתו השמחה מחד והמאופקת-מה מאידך,
את ענין ה”גילו ברעדה”, 
ומעביר מסר חד של יראת כבוד.
הצורניות שלו השתלבה באופן מפתיע ומושלם בקונספט הכללי.

בחלק מפריטי העיצוב השתמשנו בטקסטורת רקע שדברה אף היא את שפת המותג,
והמשיכה לשדר את המסרים שבחרנו בהם.

בין הפריטים שעיצבנו היו:
הזמנות מרשימות, כרטיסי ביקור, רול-אפים עם ברכות לעוסקים במלאכה,
ברכונים, תעודות מפוארות לרבנים ומיתוג עד הפרטים הקטנים ביותר. 

המיתוג האמנותי נעשה כולו במטרה אחת –
לפאר ולכבד את התורה ולומדיה.

אירוע הכתרת הרבנים בפועל

מעמד רב הוד ורושם התקיים בפאר והדר,

בו הוכתרו 23 מורי הוראה.

מיתוג אירוע הכתרת הרבנים, דרש הערכות מרובה עד הפרטים הקטנים
ואנחנו, בכיוון, שמחים שעמדנו בדרישות בכבוד.

רוצים לקבל פרק מתנה מהספר החדש “עיניים לעסק – הנוסחה הסודית לבניית מותג כריזמטי”? הכנסו פה!

הכנסו לכאן כדי לראות מותגים נוספים שבנינו!

מעוניינים לקבל את סדרת “24 טיפים למותג כריזמטי במתנה”? הרשמו פה!