#5

 לשווק בשפע

בדור השפע

יום ד׳
ג׳ אייר  4.5.22 

10:00 בבוקר בזום
כשעה ועשרים דק׳ כריזמטיות

120 ₪ 180 ₪
בהזמנה מראש לפני ההרצאה

 

השיווק בדור השפע, אתגר מתסכל,
מצד אחד, יש הרבה מאוד שהשירות שלי יכול לעזור להם.
אך, איך אגיע אליהם? או יותר נכון, איך הם ישמעו עלי וירצו אותי?

ובכלל, אנו לא אנשי מכירות, תחום השיווק הוא לא העבודה שבחרנו, אנו מעצבות ורוצות תכלס להתפרנס.
בהרצאה נדבר בס״ד, על תכלס מהשטח, מה איך וכיצד, נשתמע.

למי ההרצאה מתאימה?

ההרצאה נבנתה עבור מעצבות, ממתגות וקופירייטריות, הדוגמאות והנסיון שלי משם, אך הם מתאימים לכל מי שמוכרת שירות בתהליך אישי וחשוב לה להיות אוטוריטה ולכוון גבוה.

במשובים שאני מקבלת מכם, מספרים על התהליכים והידע מקצועי, שעזרו בעסק באתגרים ובדילמות, ועל עסקאות שניצלו פרויקטים שהפכו להיות ריווחים. על בהירות בעסק ובתהליך, ובעיקר על ההכוונה גבוה.

בתחילת דרכי, מה שהיה חסר לי, בשביל להרוויח מהעסק היה ידע ונסיון
אני מציעה לכם להתקדם דרך הניסיון והקשיים שאני למדתי בדרך.

כמה מילים על תוכנית מועדון HD 

 

בהזדמנות זו אני רוצה לשתף אתכן, על מועדון HD למעצבות שמכוונות גבוה, אם את מעצבת ורוצה להתקדם באופן תמידי, אך במחיר הגיוני, בדיוק עבורך בניתי את התוכנית.

לא חייבים להכנס למועדון בשביל לשמוע את ההרצאות, תוכלי לרכוש כל הרצאה בנפרד כמו עד היום. 
רק שאם את במועדון, תקבלי בנוסף להרצאה הזאת גם מפגש מאסטר מיינד. וגם לא תצטרכי: לשקול, להתלבט ולרכוש כל פעם מחדש, אלא תהיו במערכת, ותסעי קדימה.

מי אני? ולמה יצאתי  עם הסדרה?

נעים להכיר, פערי אויש, בונה מותגים ומנטור למעצבות. למדתי הרבה בביה״ס של החיים. וכמנטורית למעצבות, הבנתי שכולנו כנותני שירות וכמעצבות בכלל, מתמודדות עם אותם דילמות וחוזרות על אותם טעויות, הגורמות לנו לבזבז זמן, לאכול את הלב, וחבל הוא לא טעים ולא משביע.

דוגמא טריה מהשטח. 2 מעצבות, קבלו את אותו פרויקט, בקשו את אותו תעריף אחת הרוויחה 150 ש״ח לשעה והשניה הרוויחה פחות מ-30 ש״ח לשעה!!! איך? פשוט, התנהלות שונה. כואב, למדת מקצוע, השקעת, לא בשביל להפסיד.
הבנתי שכל מה שכל כך ברור לי היום, יכול להיות שווה הרבה מאוד כסף לאחרות, וחיפשתי דרך להעביר את הידע למקסימום מעצבות. סדרת ההרצאות היא התשובה שלי.

פרטים טכניים חשובים

-ההרצאה אונליין ותועבר בזום, בדקי שהתוכנה מותקנת אצלך.

-הלינק לאירוע יישלח אל תיבת המייל שלך לאחר סיום ההרשמה, אם התאריך לא פנוי, וחבל לך לפספס, תוכלי להרשם, לשלם מראש ולשלוח לי במייל בקשה מיוחדת לקבל את ההרצאה המוקלטת.

-לאחר ההרצאה בזום, יתאפשר לרכוש אותו במחיר של 180 ₪ 

-מי שרוכשת את ההרצאה מראש, ולא יכולה להשתף בזום, יכולה לרכוש אותו כעת במחיר ההנחה והיא תקבל תוך יום יומיים את ההרצאה בקבצי MP4

 

– מבנה ההרצאה לאחר הזום: 

לא יראו אותי בהקלטה, מצד שני, המצגת יפה ומרתקת גם כך.

וכן תקבלי את התוכן בחלוקה של כ-10 קבצים, כי בהרצאת זום, יש לנו את היכולת להקשיב שעה וחצי ושעתיים, אך בהרצאה מוקלטת קשה למצוא את הזמן והסבלנות. (גם כשהתוכן מרתק וחשוב:) )

-לחסומים, או למי שמעדיפה לשלם בהעברה בנקאית:

פועלים בנק 12 סניף 766 , מספר חשבון 156267 לפקודת כיוון –  ולשלוח אסמכתא למייל: kivun.il@gmail.com

מה ההשקעה שלך?

כמה שווה לך לדעת איך לשווק נכון וצורה כזאת שהלקוחות יחפשו אותך?

 

יום ד׳
ג׳ אייר  4.5.22 

10:00 בבוקר בזום      
שעה ועשרים דק׳ כריזמטיות

120 ₪ 180 ₪

בהזמנה מראש לפני ההרצאה

 

מה שאתן אמרתם:

 

והראשונה, הקלטה של מעצבת מתוקה, שהחליטה לפנק אותי עם משוב מוקלט ומרגש. 

תודה שחלקת איתנו את הידע המדהים שלך ביחד עם הרגישות והאנושיות זה שיעור ממש לא רק למעצבות! תצאי איתו לעוד קהלים

השתתפתי בוובינר שמסרת,  ורוצה לספר לך שעכשיו קבלתי עבודה ופשוט הרגשתי שזה עובד!! תמיד כשהלקוחה הביאה ביקורת מכל מיני חברות שלה השתדלתי הכי שאפשר כמו שאמרת להקשיב לה, מה שניתן לשנות, לשנות ומנגד לעמוד על דעתי ופשוט ראיתי מול העינים איך האמון הולך ונבנה,עד כדי שבסוף היא אומרת לי 'אולי זה היה טעות שפרסמתי את זה שם, אני סומכת עליך' פשוט היה כיף לעבוד ככה!!! תודה ענקית!!!!

רציתי לומר לך תודה על ההרצאה, ענה לי על הרבה שאלות וזה הוסיף לי הרבה. לפני ששמעתי את ההקלטה ציפיתי שאני אקבל בסה"כ עוד הרצאה בנושא לקוחות בכלל לא חשבתי שזה יהיה הרבה יותר, מה יש כבר לדבר בנושא של לקוחות, טוב אני יודעת איך לעבוד… אבל ברגע ששמעתי את ההרצאה אמרתי לעצמי טוב אני לא יודעת כלום…..

הרגשתי בהרצאה שקיבלתי את הכלים להתמודדות מול לקוחות איך לעבוד נכון בכל מצב, עם כל בן אדם…. ולהיכנס לראש של השני שזה דבר ממש חשוב, לשמוע אותו ולהבין אותו ואח"כ להסביר מה כדאי לעשות שכולם יהיו מרוצים.. בעצם זה מה אנחנו רוצים…

שמעתי אליך והנושא היה מאד רלוונטי, המחיר לא מדי גבוה, אז נרשמתי.. 🙂 הכל היה מאד לענין, היה כיף להרגיש חלק של קבוצה שלכולנו יש אותו נסיונות ולהרגיש שמבינים אותך. מה הכי מדבר אלי, שאני צריכה את הנקודות האלה היה: להיות המנהלת של העבודה, לקחת הפרויקט בידיים שלי, להגיד ללקוח מה יהיה ומה יקרא… ואני מרגישה שהפסיבות שלי, זה מה שהיה חוסר לי שללקוחות שלי לא היו מספיק אימון.

אני רוצה לספר לך, שמיד לאחר ההרצאה, התקשרה אלי לקוחה, צעקה עלי בבדציבלים לא הגיוניים, ובזכות ההרצאה הצלחתי להתאפס ולהגיב כמו שצריך…

קיבלתי הרבה תובנות ח ד ש ו ת שיעזרו לי בעבודה הלאה (ולא, אני לא חדשה בתחום!)

את לא יודעת כמה ההרצאה שלך היתה במקום, למרות שלא שמעתי את כולה, הגיע לי פתאום סיפור, שרק לאחר שסיימתי את שיחת הטלפון, קלטתי, בזכותך, שיש פה מוקש.  תכלס שאלולי ההרצאה שלך, לא בטוח שהייתי בכלל שמה לב שיש פה בעיה ומרוב הצורך שלי לסגור דחוף את המינוס בבנק, הייתי נשכבת על הרצפה בשביל לעשות לו מה שהוא רוצה,

אני חייבת להגיד לך הסדנא הייתה פשוט מדהימה וכמה שחשבתי שאני יודעת הכל על תקשורת בינאישית, גיליתי שלנסיון של שנים יש המון מה לומר. ממש כמה דקות אחרי שנגמרה הסדנא, קבלתי מייל מלקוחה' היא כתבה שהיא קבלה כמה תגובות

שהמודעה מעט אפרורית ונכון שהיא יודעת שזה הסטייל והאוירה החורפית. אבל…

בהשראת הזום, כתבתי לה להתקשר אלי, ודברנו היה מדהים! היא כל כך התחברה למה שאמרתי, ואמרה תודה מליון פעם והיא כל כך מסכימה איתי, זה פשוט נתן לה אמון מטורף בי ובערך שאני מביאה לה, חויה – גם שתינו הכי מרוצות ועוד בלי ששיניתי כלום!

קיבלתי הרבה תובנות ח ד ש ו ת שיעזרו לי בעבודה הלאה (ולא, אני לא חדשה בתחום!)

תודה רבה רבה!! ההרצאה היתה מעולה!!! ממש התקשרתי להכל!! זה היה כל כך בענינים

היה מדהים מרתק ומחכים, כל כך עמוק – לגלות את קצה הקרחון מה שעומד מאחורי הבקשות של הלקוחות

היה מיוחד.

אני גרפיקאית – באמצע מיתוג לעצמי (וואו כמה שזה קשה…)

כמעט הלכתי על נקודת בידול של שירות אישי,

אבל בזכות התרגיל שלך הגעתי למסקנה שה DNA שלי הוא …

תודה פערי, נתת לי המון! עושה חשק להתחיל ליישם, בס״ד

גם בקהילת קדם, חיממו את ליבי עם משובים מרגשים

גם לפרוגיסים יש מה להגיד עם התובנות שקבלו, מכאן תוכלו לראות את התגובות שלהם

ההרצאה היתה נהדרת! למרות שהכרתי את כל הפרויקטים (אני מבקרת הרבה באתר שלך…)

היה מרתק לשמוע את התהליך והדרך שעברת עם הלקוחות.

הדבר המדהים בעיני היה לראות תוצרים מושלמים, מהוקצעים, איכותיים כלכך ומתוך הדברים נשמע החיפוש, הניסיונות, שלא ברגע אחד הגיעה ההברקה והכל רץ.

זה מחזק את הביטחון שגם אנחנו ננסה ננסה וננסה ובעז"ה נגיע לתוצרים משובחים.