באנר-צדדי-צר-2

#3

 

תמחור

איך אדע מה המחיר המקובל?
מה המחיר שנכון לי? שיהיה הוגן ללקוח וגם לי?
כולם אומרים להעלות מחירים, זה נכון? גם ללקוחות שלי? (אין להם כסף לשלם)
עדיף תמחור לפי שעה או לפי פרויקט?
מה לעשות כשמגיע לקוח שאני ממש רוצה? האם נכון לתת לו הנחה?
איך מתמחרם פרויקט מורכב?

יום ד׳
כד שבט  26.1.22 

10:00 בבוקר בזום      
שעה ועשרים דק׳ כריזמטיות

60 ש״ח 120 ש״ח

בהזמנה מראש לפני ההרצאה

למי ההרצאה מתאימה?

ההרצאה נבנתה עבור מעצבות, ממתגות וקופירייטריות. כי שהדוגמאות והניסיון בשטח שלי משם.
אך היא מתאימה לכל מי שמוכרת שירות בתהליך אישי וחשוב לה להיות אוטוריטה ולכוון גבוהה.

עד היום שמעו את ההרצאות גם: מתכנתות, מעצבות פנים, אדריכליות. צלמות, מאיירות, מעמדות תוכן.

והן מאוד נתרמו, ספרו על התהליכים והידע שהעברו שעזר להם מאוד בעסק מול הרפרוקיטים ומול הלקוח, אני מקבלת כל הזמן משובים על עסקאות שניצלו, על פרויקטים שהפכו להיות ריווחים, על בהירות בעסק, ובעיקר, שהשורה התחתונה גבוהה ב״ה הרבה יותר.

לפעמים כל מה שחסר בשביל להרוויח מהעסק הוא… ידע ונסיון
אני מציעה לכם להתקדם דרך הניסיון והקשיים שאני למדתי בדרך.

 

תמחור – איזה מילה מעצבנת, מלחיצה, היה ממש עדיף לעבוד בלעדיה
מכירות את זה? אנו אוהבות את העבודה, אוהבת את השלב של האסטרטגיה והעיצוב, אך. תקועות בהצעת מחיר. כמה זמן הלקוח אמור להמתין להצעת מחיר? רק שישנם הרבה פרמטרים שצריך לתכנן מראש, בתוספת ריזיקה גדולה, אם אקח מחיר גבוה מידי, אולי אפסיד אותו לגמרי, נמוך? אולי הלקוח התכוון לשלם יותר? לפעמים רק בגלל זה נפסיד אותו.

אני לא יועצת כלכלית, אך עברתי כברת דרך ארוכה מלאת אתגרים ומהמורות בדרך לבניית התמחור שלי, ואני רוצה לתת לכם את כל הידע הזה, כולל הצצה, לאיך אני מתנסחת, ואיך אני מנהלת את הגשת ההצעת מחיר. כדי שהעסקה שתסגר יהיה ווין ווין, לך וללקוח. 

מי אני? ובתור מה יצאתי  עם סדרת ההרצאות?

נעים להכיר, פערי אויש, בונה מותגים ומנטור למעצבות. למדתי הרבה בביה״ס של החיים. וכמנטורית למעצבות, הבנתי שכולנו כנותני שירות וכמעצבות בכלל, מתמודדות עם אותם דילמות וחוזרות על אותם טעויות, הגורמות לנו לבזבז זמן, לאכול את הלב, וחבל הוא לא טעים ולא משביע.

דוגמא טריה מהשטח. 2 מעצבות, קבלו את אותו פרויקט, בקשו את אותו תעריף אחת הרוויחה 150 ש״ח לשעה והשניה הרוויחה פחות מ-30 ש״ח לשעה!!! איך? פשוט, התנהלות שונה. כואב, למדת מקצוע, השקעת, לא בשביל להפסיד.
הבנתי שכל מה שכל כך ברור לי היום, יכול להיות שווה הרבה מאוד כסף לאחרות, וחיפשתי דרך להעביר את הידע למקסימום מעצבות.
סדרת ההרצאות היא התשובה שלי. ההרצאה הזאת היא השלישית בסדרה בעז״ה.
כל הרצאה עומדת בפני עצמה, ותקבלי תועלת מכל אחד בנפרד, אך הם גם תומכות אחת בשניה, כי בכדי להתנהל נכון, חשוב לסגור את כל החורים. עדיין לא רכשת את ההרצאות הקודמות? דברי איתי, ואתן לך מחיר לחבילה

פרטים טכניים חשובים

-ההרצאה אונליין ותועבר בזום, בדקי שהתוכנה מותקנת אצלך.

-הלינק לאירוע יישלח אל תיבת המייל שלך לאחר סיום ההרשמה, אם התאריך לא פנוי, ואת לא רוצה לפספס, תוכלי להרשם, לשלם מראש ולשלוח לי במייל בקשה מיוחדת לקבל את ההרצאה המוקלטת.

-לאחר ההרצאה בזום, יהיה אפשר לרכוש אותו במחיר של 120 ₪ (נכון, יש לכם הנחה משמעותית, לקהל הראשון ששומע את ההרצאה)

-לחסומים, או למי שמעדיפה לשלם בעברה בנקאית פועלים בנק 12 סניף 766 , מספר חשבון 156267 לפקודת כיוון –  ולשלוח אסמכתא.

-לרכישת ההרצאה הקודמת, לחצי כאן

מה ההשקעה שלך?

תכל׳ס אם את ההצעת מחיר הבא תבני נכון יותר, הרווח שלך יכול להסתכם באלפים

 

יום ד׳
כד שבט  26.1.22 

10:00 בבוקר בזום      
שעה ועשרים דק׳ כריזמטיות

60 ש״ח 120 ש״ח

בהזמנה מראש לפני ההרצאה

חלק מהתגובות שקבלתי אחרי ההרצאות הקודמות

 

השתתפתי בוובינר שמסרת,  ורוצה לספר לך שעכשיו קבלתי עבודה ופשוט הרגשתי שזה עובד!! תמיד כשהלקוחה הביאה ביקורת מכל מיני חברות שלה השתדלתי הכי שאפשר כמו שאמרת להקשיב לה, מה שניתן לשנות, לשנות ומנגד לעמוד על דעתי ופשוט ראיתי מול העינים איך האמון הולך ונבנה,עד כדי שבסוף היא אומרת לי 'אולי זה היה טעות שפרסמתי את זה שם, אני סומכת עליך' פשוט היה כיף לעבוד ככה!!! תודה ענקית!!!!
_
 
כל מילה – יהלום. שמחתי לראות אותך. העדינות, האצילות מקרינים ממך. התחברתי לאישיות שלך ולכל מה שאמרת.
סיכמת את זה בצורה מושלמת ומתיישבת על הלב. את באמת מודל בשבילי.
הייתי רוצה אותך כמנטורית, תודה 💐
_

רציתי לומר לך תודה על ההרצאה, ענה לי על הרבה שאלות וזה הוסיף לי הרבה. לפני ששמעתי את ההקלטה ציפיתי שאני אקבל בסה"כ עוד הרצאה בנושא לקוחות בכלל לא חשבתי שזה יהיה הרבה יותר, מה יש כבר לדבר בנושא של לקוחות, טוב אני יודעת איך לעבוד… אבל ברגע ששמעתי את ההרצאה אמרתי לעצמי טוב אני לא יודעת כלום…..

הרגשתי בהרצאה שקיבלתי את הכלים להתמודדות מול לקוחות איך לעבוד נכון בכל מצב, עם כל בן אדם…. ולהיכנס לראש של השני שזה דבר ממש חשוב, לשמוע אותו ולהבין אותו ואח"כ להסביר מה כדאי לעשות שכולם יהיו מרוצים.. בעצם זה מה אנחנו רוצים…

_

שמעתי עליך והנושא היה מאד רלוונטי, המחיר לא מדי גבוה, אז נרשמתי.. 🙂 הכל היה מאד לענין, היה כיף להרגיש חלק של קבוצה שלכולנו יש אותו נסיונות ולהרגיש שמבינים אותך. מה הכי מדבר אלי, שאני צריכה את הנקודות האלה היה: להיות המנהלת של העבודה, לקחת הפרויקט בידיים שלי, להגיד ללקוח מה יהיה ומה יקרא… ואני מרגישה שהפסיבות שלי, זה מה שהיה חוסר לי שללקוחות שלי לא היו מספיק אימון.

תודה! הצלת לי לקוח…

_

את לא יודעת כמה ההרצאה שלך היתה במקום, למרות שלא שמעתי את כולה, הגיע לי פתאום סיפור, שרק לאחר שסיימתי את שיחת הטלפון, קלטתי, בזכותך, שיש פה מוקש.  תכלס שאלולי ההרצאה שלך, לא בטוח שהייתי בכלל שמה לב שיש פה בעיה ומרוב הצורך שלי לסגור דחוף את המינוס בבנק, הייתי נשכבת על הרצפה בשביל לעשות לו מה שהוא רוצה,

_

 

אני חייבת להגיד לך שהסדנא הייתה פשוט מדהימה וכמה שחשבתי שאני יודעת הכל על תקשורת בינאישית, גיליתי שלנסיון של שנים יש המון מה לומר. ממש כמה דקות אחרי שנגמרה הסדנא, קבלתי מייל מלקוחה' היא כתבה שהיא קבלה כמה תגובות
שהמודעה מעט אפרורית ונכון שהיא יודעת שזה הסטייל והאוירה החורפית. אבל…
בהשראת הזום, כתבתי לה להתקשר אלי, ודברנו היה מדהים! היא כל כך התחברה למה שאמרתי, ואמרה תודה מליון פעם והיא כל כך מסכימה איתי, זה פשוט נתן לה אמון מטורף בי ובערך שאני מביאה לה, חויה – גם שתינו הכי מרוצות ועוד בלי ששיניתי כלום!

___

קיבלתי הרבה תובנות ח ד ש ו ת שיעזרו לי בעבודה הלאה (ולא, אני לא חדשה בתחום!, יש לי ותק של 20 שנה)

__

תודה רבה רבה!! ההרצאה היתה מעולה!!! ממש התקשרתי להכל!! זה היה כל כך בענינים

__ 

היה מדהים מרתק ומחכים, כל כך עמוק – לגלות את קצה הקרחון מה שעומד מאחורי הבקשות של הלקוחות

__

אני רוצה לספר לך, שמיד לאחר ההרצאה, התקשרה אלי לקוחה, צעקה עלי בבדציבלים לא הגיוניים, ובזכות ההרצאה הצלחתי להתאפס ולהגיב כמו שצריך… 

_

תודה, זה מדהים, ושניה לאחר ההרצאה כשהלקוחה התקשרה על פרויקט שתקוע, היה שיחה חדשה שפתחה לנו דלת להמשך,

_

תודה פערי, נתת לי המון! עושה חשק להתחיל ליישם, בס״ד

_

תודה רבה המון ידע חדש ויעיל 

_

תודה שחלקת איתנו את הידע המדהים שלך ביחד עם הרגישות והאנושיות זה שיעור ממש לא רק למעצבות! תצאי איתו לעוד קהלים

 
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן