לקוח

דיוטיפרי - נגיעה של שלווה

תחום

רשת קוסמטיקה, איפור וטיפוח

הפרויקט שלנו

אסטרטגיית המותג, בניית מותג ופיתוח תוצרי פרסום ושיווק.

האתגר:

אסתי, בעלת המותג דיוטיפרי, פנתה אלינו במטרה ברורה – לבנות מותג ניחוח יוקרתי וממגנט. הם התמודדו עם אתגרים משמעותיים בשל התחרות הקשה בענף. למרות היותו ותיק בענף עם ניסיון של כ-12 שנים, התחרות הקשתה על דיוטיפרי לעמוד בקצב ולהגיב כל הזמן להצעות המתחרים שלהם.

הפתרון

באמצעות מחקר מעמיק, גילינו חוזקות ויתרונות ייחודיים על פני המתחרים. תוך שימוש בתהליך האסטרטגי הייחודי שלנו, מיצבנו את דיוטיפרי כמותג יוזם ומוביל ללא קשר לגורמי שוק חיצוניים. זה היה תהליך משחרר שאפשר לדיוטפרי להצליח בתעשייה מאתגרת. 

דיוטיפרי הינה חנות קוסמטיקה, איפור וטיפוח. המציעה יכולת הבחנה וזיהוי ייחודית, מתן הדרכה מדויקת ואולטימטיבית. הערך העיקרי של אסתי הוא אמפתיה ואכפתיות, ההבנה שלהרגיש טוב עם המראה החיצוני חיונית לשקט פנימי ולערך עצמי.

איפור הוא תחום מקצועי, ומטרתנו הייתה להעניק חוויה בטוחה ומאובטחת ללקוחות, לצד ידע עשיר ומדויק. התפתחות חזותית של המותג התרכזה ברעיון העננים – מקום של רגיעה, רוך ושלווה. לקסיקון המותג מתמקד בלהיות ולהרגיש בעסק, ויוצר אי של ביטחון ללקוחות.

הלוגו שעיצבנו הוא לוגו בסגנון ׳לוג׳-איקון׳ המשלב אלמנטים של, רוגע הפודרה וכוונה מדויקת. צורת האותיות משתלבת עם הפורמליות של הלוגו וחווית המותג.

 

כדי להבטיח עקביות בשפת העיצוב שלנו, פיתחנו שפה רשמית מלאה ביצירתיות אמנותית כדי לשקף את הערכים והאווירה שלנו.

 

חשוב לי להדגיש את המסר
של התנהלות מותגית
מעבר לתוצאה הוזיאלית הכובשת
מעבר לדיוק האסטרטגי המותאם
היה כאן שינוי בגישה,
אימוץ התנהגות מותגית גאה
במקום להתנהל בתגובה
המתחרים.. לחצים. פחדים.
במקום, להציע מבצעים בלי טעם
להגרר, לעבוד בזיעה וזעם


התנהגות מותגית זה –
להתחבר לעצמינו
ולבשורה שלנו
לכוח שלנו
ליופי שבנו
להציע בשורה חדשה,
להוביל – הכוונה

תגובת הלקוחה לאחר כחצי שנה

תהליך המיתוג איתך, והליווי שלך, עשה לנו מהפך, שינה לנו את כל ההסתכלות ואת הנהלות לגבי פרסום והמרדף אחר המתחרים, עם הקווץ הכואב בבטן… 🙁

ב״ה זה עובד ויש תוצאות בשטח, בינתיים כמעט הכפלנו ברווחים ואנו בעליה מתמדת. הלקוחות אוהבים את המותג, ומצביעים השטח. תודה רבה אסתי פומרנץ, דיוטיפרי

 

11 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגב

    מדהייייייייייים!
    עיצוב פשוט מוושלם!

  2. שרה הגב

    מדהים!!! את השראה לאיך לעבוד נכון!!!!

  3. אסתי הגב

    האמת שברגע הראשון שראיתי את הלוגו הייתי בטוחה שזו חנות למוצרי תינוקות.
    אבל בגדול המודעות עצמן ממש קולעות לבריף

    • פערי הגב

      תודה, הלוגו הוא חלק מהסיפור, במודעה ובכל מוצר, ניתן להרגיש את כל הסיפור השלם, שמחה שמרגיש לך קולע.

  4. חני הגב

    וווואוווווו!!!!
    אין – לי – מילים – !!

  5. נחמה הגב

    ווואאאו פערי!
    מטורף!!!
    איזה פיתוח שפה יפהההההה!

  6. גיטי גוטליב הגב

    אהבתי מאוד את השפה העיצובית ואת הפירסום.
    חדיש ומקורי.

  7. חוי גרינבוים הגב

    אואו.. איזה ענוגגגגגגגגג!!!
    ממש יציאה…

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגב

    מעניין, לא ידעתי שיש להם מתחרים.
    מבחינתי הם החנות היחידה הכי נוחה, נעימה ואמינה. רק שם אני קונה את האיפור.
    מיתוג מעניין.

  9. חיה הופר הגב

    וואו משגע!
    איזה תהליך קסום ותוצאה מדהימה!

    מכירה דיוטיפרי בבני ברק זה קשור לזה?

השארת תגובה