לקוח

לורדון, משתקף לך טוב

תחום

מותג אופנה לתנוקות, נערות וכלות

הפרויקט שלנו

מיתוג מחדש

קצת רקע:

הלורד הקטן, זכיתי להכיר אותם וללוות אותם מעל עשור

במשך השנים הם גדלו והתקדמו עד ש – –

הרגישו שזהו

המותג היום ממש לא תואם את הגיל שלו.

האתגר:

כשיצאנו לדרך, הבנו שהלורד הקטן (לשעבר) צריך לקבל אריזה חדשה

המותג לורד הקטן, נולד בהתאמה לקהל היעד של בנים בגילאי הילדות,

וכעת, הקהל העיקרי בו רצינו לפנות היה נערות ונשים צעירות

האתגר היה בפער הגדול בין 2 הקהלים, כשמצד אחד ממש לא רצינו לזרוק את ההיסטוריה האיכותית של הלורד הקטן, היות שיש לו קהל לקוחות נאמן וותיק,

מצד שני הבנו שנערות, כלות ונשים צעירות, גם ש"במקרה" קונות בלורד הקטן, הן לא מרגישות נעים עם העניין והם צריכות לקבל אריזת מותג מותאמת.

הפתרון:

הפתרון:

מיתוג מחדש תוך שמירה על ההיסטוריה

השם החדש

מאזכר באלגנטיות את הלורד הקטן, אין בו משמעות מסויימת
אך הוא בקונוטציה אלגנתית על משקל לונדון, וסיומת מילה בסגנון,

ההבטחה:

  ה-DNA  של לורדון הוא, שכל נערה תאהב את עצמה, את הנראות שלה, היא קונה בגד, כי היא רוצה להרגיש טב, חשוב לה מצד אחד בגד עדכני אך כזה ששומר על הערכים, ובעיקר כזה שהיא תרגיש איתו טוב ועדכני.

הקונספט שיצאנו איתו הוא:

השתקפות, אכן מתוך מטרה להביע את העניין שהבגד הוא ההשתקפות של הערכים והרגשות שלך, וההבטחה שלנו הוא שהקולקציה שלנו תשקף לך את מה שאת רצה להרגיש.

הלוגו:

לוגו אופנטייפ אלגנטי שמשקף את ההשתקפות בצורניות שלו,

כשהסמל הקטן בהמשך לסמל הישן עם הטיפה שבשעתו יצרה כתר, כיהיה ללורדים, כעת הוא מסמל פפיון – פריט אופנה אלגנטי.

המותג שנולד משקף את המקום החדש של לורדון, החנות קיבלה נראות חדשה עם שילוט אוירה תואם, עם סיפור מותג מחבר, לורדון קיבל את האריזה בו הנערות והכלות רצו לקבל,

הן באמת הצביעו ברגליים ובעיקר בשיקוף החוזר של משוב חיובי על התהליך.


מזמינה אתכם להכנס לחנות הלורדון, חווית קניה איכותית , שקוף שתהנו.

לורדון – רחוב נהר הירדן 26 בית שמש

כמה מילים מרוחי הרשקוביץ בסיום התהליך:

לפרי היקרה

אני רוצה להביע את הכרת התודה אליכם על השרות הנפלא שנתתם לי,
הגעתי אליך עם אתגר לדיוק אסטרטגיה ,שהיה קריטי עבור העסק 
ובצורה מיוחדת כיוונת אותי לתהליך, שעם הרבה אומץ וחשש התחלנו,
(אגב גם כשהשתכנעתי היה קשה מאד לחוי -העובדת שלי להשתכנע, מדוע מדובר הוצאה כ״כ גדולה והיא הודתה לי אח"כ שהיה שווה כל שקל)
התהליך היה בנוי ומדויק צעד אחרי צעד, בקצב שלי, עד לסיום, קיבלתי הרבה מעבר למה שחשבתי
ב"ה אני מחוברת למותג היום ,הרבה יותר מאי פעם, הוא מייצג אותי עם כל המהות,
ומכאן והלאה העבודה אחרת לגמרי
המשיכי לעשות חיל.

 

18 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגב

    מהמם

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגב

    מרתקקק….

  3. חני הגב

    אוייייי זה משהווווו!!
    כיוון – את אחת המעצבות
    בחיים לא התלהבתי ככה מלוגו..
    מעריצה 🙂

  4. טובי הגב

    מהמם ומדהים.
    אהבתי מאד
    השם החדש – מיוחד
    והפפיון
    גאונות

  5. BRACHA הגב

    וואו ליגה!
    ממש אהבתי את העמידה באתגר
    והעיצוב בכלל…

  6. פנינה הגב

    ואווו אהבתיייי
    זה פשוט יפהההה
    את ההשראה שלי למיתוג, אני לומדת ממך הרבה!

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגב

    מדהים המיתוג מחדש
    כשהצצתי באתר שלך
    הלורד הקטן היה נראה מיושן…
    אני שמחה שהוא התחדש
    בהצלחה

  8. שרה פוגל הגב

    איזה פרוייקט מיוחד!
    החל מהשם הקצר והקליט שיושב טוב על השם הקודם
    ועד למיתוג המקצועי, והעדין, מדבר בשפה כ"כ נקייה, אלגנטית ומתוחכמת.

  9. תהילה גולדבאום הגב

    פערי את השראה!
    איך כל מיתוג אצלך מקבל אסטרטגיה ושפה מדוייקת שיושבת בול
    את ממציאה את עצמך כל פעם מחדש
    תצליחי!

  10. ציפי ארנטרוי הגב

    פרויקט מהפנט
    פיצוח קונספט ייחודי ושובה
    תוצאה שמשקפת איכות נדירה
    בגיזרת האסטרטגיה, הקופי והעיצוב

    שקוף שכל הפפיונים מגיעים לך ביושר

    • פערי הגב

      תודה לכולכם על פניני המומחאות, זה מרגש כל תגובה! מעריכה.
      מאחלת לכם השתקפות – רוב הצלחות

  11. שושי הגב

    פערי, עבודה ליגה!

  12. יהודית צאל הגב

    פערי פרויקט יפהפה!
    השראה את!

  13. נחמי שלנגר הגב

    מקסים!!
    אהבתי מאד את השילוב של הצבעים
    הטקסטורה עשירה ומיוחדת.
    והדימוי של המראה בפרסומת-
    כזה מינימליסטי, חכם
    גדול!!

  14. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגב

    מדהים.
    חוויה האתר שלך. שעות אני יכולה להיות עליו.

השארת תגובה