כיוון מותג בתקשורת - יש לנו מה לומר!
מיתוג מחדש… איזה פרוייקט! מתי צריך אותו?
"מתי כדאי לעשות מיתוג מחדש?" שואלים אותי פעמים רבות מכל מיני כיוונים. "האם שינוי קטן בלוגו 'יעשה את זה'?" אם אשנה פונט, או אעגל פינות,
מותגים ממגנטים לקוחות
מותגים ממגנטים לקוחות? איך??? 1+1, חשבון פשוט. מי לא רוצה עוד לקוחות? לקוחות הם הכל. למעשה, הם המטרה הסופית של מסע הפרסום והשיווק. למדת בשבילם, התמקצעת
השקת הספר עיניים לעסק
אני מתרגש לשתף אותך שהספר סוף סוף הודפס! להתרשמות מהספר ברוכים הבאים להשקת הספר עיניים לעסק. כל מי שהוציא ספריודע איזו חוויה נעימה זאתללטף את
אסטרטגיה של מותג: תיווך רבי עקיבא
אסטרטגיה של מותג לקוח תיווך רבי עקיבא תחום תיווך הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג זהות חזותית כולל פרוספט מורחב איך אפשר להכניס לתודעה של צרכנים, כי
השראה של מותג: B-ART
בואו להכיר: השראה של מותג: B-ART. לא צריך לטפס על הרים גבוהים או לבצע פעולות הירואיות, או להשתגע סתם ככה… בואו לקרוא את סיפורה של
חשיבות הסלוגן במיתוג
מהי חשיבות הסלוגן במיתוג? השני בחשיבותו במיתוג אחרי הלוגו – הסלוגן. אם הלוגו מבטא את התועלת של המותג ללקוח בצורה גרפית, הרי שהסלוגן – מבטא
חולם לזכות בפיס? השראה לבניית עסקים
השראה לבניית עסקים למה צריך השראה לבניית עסקים? ובעצם, מי לא רוצה להפסיק לחלום על לוטו? אז מה עדיף; להרויח מליונים בלוטו, או להגיע לרווחיות
מותג עם ערך – בנק ערכים
מותג עם ערך – מותג שמבטיח ערך! מותג עם ערך מכיל בתוכו הבטחה ערכית ללקוח, משהו שהוא לא קשור למוצר מסוים דווקא, אלא ליחודיות שלנו ולאישיות
הלוגו – מה שמאחוריו
הלוגו ומה שמאחוריו מה דעתכם, לבדוק את הלוגו ומה שמאחוריו,לפני שתתחילו במיתוג בכללובמיתוג שלכם בפרט??? ברור לנו, ברמה של הבטחה,כי תצאו ברורים הרבה יותר,תדעו יותר
טיפים למיתוג נכון | חלק שני
טיפים למיתוג נכון – חלק שני והנה, אנו שוב פה, עם טיפים למיתוג נכון – חלק שני. להוסיף משהו? אולי עוד קו? אולי עוד עיטור?
אסטרטגיה של חשבון נפש
אסטרטגיה של חשבון נפש למה בכלל צריך חשבון נפש? היום הזהמציינים 71 שנה,וזו הזדמנות מצויינת ללמודאסטרטגיה של חשבון נפש. חלק מהעם חוגגים ושמחיםמיום העצמאות ה-71,וחלק
טיפים למיתוג נכון | חלק ראשון
טיפים למיתוג נכון – חלק ראשון או: הכי הכי לוגו שיש? המדריך – טיפים למיתוג נכון חלק ראשון…נשמע יומרני לגמרי.בשביל מה צריך אותו בכלל?בעצם, רגע
עצור, אל תפרסם!
עצור, אל תפרסם! המדריך: פרסום נכון בשלושה שלבים אני נגד פרסום! אני נגד עסק שרוצה למצוא את הלקוחות שלורק דרך העיתון, המגזין או החינמון,ולא מצליח
usp – יתרון תחרותי
מותג יחודי עם יתרון תחרותי USP – היתרון התחרותי שלך איך תוכל להיות מותג יחודי עם יתרון תחרותי? זה מעולה שאתה יודע שאתה הכי טוב,
הצבע – ממרכיבי המותג
לכל צבע שפה משלו, דיבור משלו. כל צבע נותן תחושה אחרת, בעת בחירת צבע למותג נבחר את הצבע לפי מה שנרצה שהלקוחות יחושו בקשר למותג.
מותג עם תחרות, מי מנצח?
מיתוג עם תחרות, הולך יחד? בס"ד איך אפשר לשלב מיתוג עם תחרות? איך ניתן להרוויח ממתחרים? רוב האנשים חוששים ממתחרים, מיתוג עם תחרות מאיים עליהם.
יבש, יבש, יבששש…
איך מגיעים להשראה כשהראש יבש? יבש, יבש, יבש… מבקשים ממני להביא רעיון גאוני,רעיון קריאייטיבי –הכל יבש.אין אין אין כלום.זה מרגיש כאילו פותחים ברז,ובמקום מים –
מותגים אז והיום
ממשיכים הצלחה של ארבעים שנה מה ההבדל בין מותגים אז והיום? בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים רבים העוברים בכל המערכת השיווקית והקמעונית. חנויות משדרגות נראות
משרד הפרסום של אחשוורוש
קמפיין הפרסום של אחשורוש מסעות הפרסום של אחשורוש להגדיל ולהאדיר את שמו, בקשות משונות ומוזרות, הוראות והנחיות, בפריסה אדירה של 127 מדינות. התקציבים רשימה מקוצרת של
מה יש לנו כאן?
המון חומר איכותי ומרתק.
מתחילים לקרוא, אי אפשר להפסיק…
על מה?
על מיומנות מרתקת של פרסום ותקשורת.
על תופעות מעניינות בעולם התקשורת.
על קריאייטיב חכם.
על מיומנויות חשיבה.
כיוון – מותג בתקשורת מגישים מגוון רחב ומרתק של מאמרים בנושא.
…יצא לי משהו מזה?
למה לא?
דבר ראשון, זו העשרה מרתקת.
דבר שני, אפשר ללמוד המון מקריאה בפוסטים האלו.
ודבר שלישי, יש המון רעיונות לתרגול מתחת לפני השטח. נסו, קראו ותווכחו לראות שאפשר לדלות מכאן ים של חומר.
לא מספיק מה שלמדתי?
מה, אתה לא רוצה להשתדרג? להיות קצת יותר? להיות מעודכן?
כשעוסקים במקצוע מסויים, ולא משנה איזה,
תמיד טוב להשתפשף באנשי מקצוע נוספים.
להכיר דרכי תקשורת נוספות.
ללמוד כיווני חשיבה.
להכיר דרכים נוספות.
אולי גם לך יהיה דבר חדש ללמוד וללמד?
אל תשארו עם הידע שלכם בלבד,
אם תגנו עליו ולא תסכימו לפתוח את עצמכם לספוג ידע ומיומנויות מאנשים נוספים –
תמצאו את עצמכם לכודים בתוך המעגל האישי שלכם,
חוזרים על עצמכם שוב ושוב ושוב, ולא מצליחים לפרוץ את עצמכם לשום מקום.
אף אחד לא עומד לגנוב אתכם.
וגם אם כן, תמיד תהיו אתם המקור לחיקוי, הבסיס, בעלי הידע שאתכם אפשר לחקות.
האם אין חקייני מותגים בשוק החופשי?
ברור שכן…
נו, ואז?
העוילם אינו גוילם, והוא יודע היטב מי המקור ומי החיקוי.
אבל תמיד יש סכנה שהמותג יעלה על המקור?
אוההה… ברור!
ולכן צריך תמיד לכוון את עצמכם כמותג שמתחדש, שמתרענן, שיודע מה הצרכן דורש ומספק את צרכיו.
ואם החקיין ימשיך להיות מוצלח?
נו, אז מה?
אם עשיתם את כל ההשתדלות בפרנסה, אין כמעט אפשרות שהמתחרה ילחם בדיוק על אותה משבצת.
אולי הוא מדבר על צורך שונה?
אולי הוא מדבר לקהל יעד קצת שונה?
כששוקטים על השמרים, ברור שמותגים שמתוקשרים טוב, מצליחים לשרוד ולצוף היטב,
ומותג ששוקט על שמריו – נע בכיוון הטביעה.
אז מה הלאה?
דבר ראשון, תפילה.
ודבר שני, השקעה, השקעה, השקעה. לימוד השוק, הבנת כיווני תקשורת, והתעדכנות תמידית.
אנחנו בכיוון ממששים את השוק ובודקים את הצרכים, הלקוחות, המגמות.