כיוון מותג בתקשורת - יש לנו מה לומר!

כיוון מגישים: פרסום נכון בשלושה שלבים

עצור, אל תפרסם!

עצור, אל תפרסם! המדריך: פרסום נכון בשלושה שלבים  אני נגד פרסום! אני נגד עסק שרוצה למצוא את הלקוחות שלורק דרך העיתון, המגזין או החינמון,ולא מצליח

המשיכו לקרוא בפנים »
מה אפשר לעשות כשאין השראה והראש יבש?

יבש, יבש, יבששש…

איך מגיעים להשראה כשהראש יבש? יבש, יבש, יבש… מבקשים ממני להביא רעיון גאוני,רעיון קריאייטיבי –הכל יבש.אין אין אין כלום.זה מרגיש כאילו פותחים ברז,ובמקום מים –

המשיכו לקרוא בפנים »
מותגים אז והיום - מה השתנה? תמונת כותרת

מותגים אז והיום

ממשיכים הצלחה של ארבעים שנה מה ההבדל בין מותגים אז והיום? בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים רבים העוברים בכל המערכת השיווקית והקמעונית. חנויות משדרגות נראות

המשיכו לקרוא בפנים »

מה יש לנו כאן?

המון חומר איכותי ומרתק.

מתחילים לקרוא, אי אפשר להפסיק…

על מה?

על מיומנות מרתקת של פרסום ותקשורת.

על תופעות מעניינות בעולם התקשורת.

על קריאייטיב חכם.

על מיומנויות חשיבה.

כיוון – מותג בתקשורת מגישים מגוון רחב ומרתק של מאמרים בנושא.

…יצא לי משהו מזה?

למה לא?

דבר ראשון, זו העשרה מרתקת.

דבר שני, אפשר ללמוד המון מקריאה בפוסטים האלו.

ודבר שלישי, יש המון רעיונות לתרגול מתחת לפני השטח. נסו, קראו ותווכחו לראות שאפשר לדלות מכאן ים של חומר.

לא מספיק מה שלמדתי?

מה, אתה לא רוצה להשתדרג? להיות קצת יותר? להיות מעודכן?

כשעוסקים במקצוע מסויים, ולא משנה איזה,

תמיד טוב להשתפשף באנשי מקצוע נוספים.

להכיר דרכי תקשורת נוספות.

ללמוד כיווני חשיבה.

להכיר דרכים נוספות.

אולי גם לך יהיה דבר חדש ללמוד וללמד?

אל תשארו עם הידע שלכם בלבד,

אם תגנו עליו ולא תסכימו לפתוח את עצמכם לספוג ידע ומיומנויות מאנשים נוספים –

תמצאו את עצמכם לכודים בתוך המעגל האישי שלכם,

חוזרים על עצמכם שוב ושוב ושוב, ולא מצליחים לפרוץ את עצמכם לשום מקום.

אף אחד לא עומד לגנוב אתכם.

וגם אם כן, תמיד תהיו אתם המקור לחיקוי, הבסיס, בעלי הידע שאתכם אפשר לחקות.

האם אין חקייני מותגים בשוק החופשי?

ברור שכן…

נו, ואז?

העוילם אינו גוילם, והוא יודע היטב מי המקור ומי החיקוי.

אבל תמיד יש סכנה שהמותג יעלה על המקור?

אוההה… ברור!

ולכן צריך תמיד לכוון את עצמכם כמותג שמתחדש, שמתרענן, שיודע מה הצרכן דורש ומספק את צרכיו.

ואם החקיין ימשיך להיות מוצלח?

נו, אז מה?

אם עשיתם את כל ההשתדלות בפרנסה, אין כמעט אפשרות שהמתחרה ילחם בדיוק על אותה משבצת.

אולי הוא מדבר על צורך שונה?

אולי הוא מדבר לקהל יעד קצת שונה?

כששוקטים על השמרים, ברור שמותגים שמתוקשרים טוב, מצליחים לשרוד ולצוף היטב,

ומותג ששוקט על שמריו – נע בכיוון הטביעה.

אז מה הלאה?

דבר ראשון, תפילה.

ודבר שני, השקעה, השקעה, השקעה. לימוד השוק, הבנת כיווני תקשורת, והתעדכנות תמידית.

אנחנו בכיוון ממששים את השוק ובודקים את הצרכים, הלקוחות, המגמות.

אתם מוזמנים לפנות אלינו!