כיוון מותג בתקשורת - יש לנו מה לומר!
מקט ז – באה שבת באה מנוחה
גוט שבת נפלאות – גלרית אומנות לחיזוק שרירי האמונה אמונה, זה לא משהו שקונים אותווהוא נשאר שלנו לכל החיים.אמונה, היא עבודת חיים יומיומית,רוכשים אותו בעמל
מקט ח – מודה אני
בוקר טוב נפלאות – גלרית אומנות לחיזוק שרירי האמונה אמונה, זה לא משהו שקונים אותווהוא נשאר שלנו לכל החיים.אמונה, היא עבודת חיים יומיומית,רוכשים אותו בעמל
מקט ו – יום יום יעמס לנו
עמוס לך? נפלאות – גלרית אומנות לחיזוק שרירי האמונה אמונה, זה לא משהו שקונים אותווהוא נשאר שלנו לכל החיים.אמונה, היא עבודת חיים יומיומית,רוכשים אותו בעמל
מקט ה – הוא הנותן לך כח
רוצים אנרגיה נפלאות – גלרית אומנות לחיזוק שרירי האמונה אמונה, זה לא משהו שקונים אותווהוא נשאר שלנו לכל החיים.אמונה, היא עבודת חיים יומיומית,רוכשים אותו בעמל
מקט ד – ואכלת ושבעת וברכת
ברכת הפרנסה נפלאות – גלרית אומנות לחיזוק שרירי האמונה אמונה, זה לא משהו שקונים אותווהוא נשאר שלנו לכל החיים.אמונה, היא עבודת חיים יומיומית,רוכשים אותו בעמל
מקט ג – כל דעביד לטב עביד
הכל לטובה נפלאות – גלרית אומנות לחיזוק שרירי האמונה אמונה, זה לא משהו שקונים אותווהוא נשאר שלנו לכל החיים.אמונה, היא עבודת חיים יומיומית,רוכשים אותו בעמל
מקט ב – הגזרה אמת והחריצות שקר
שלא עשנו עבד נפלאות – גלרית אומנות לחיזוק שרירי האמונה אמונה, זה לא משהו שקונים אותווהוא נשאר שלנו לכל החיים.אמונה, היא עבודת חיים יומיומית,רוכשים אותו
מקט א – כי אנו בניך ואתה אבינו
חיבור אינסופי נפלאות – גלרית אומנות לחיזוק שרירי האמונה אמונה, זה לא משהו שקונים אותווהוא נשאר שלנו לכל החיים.אמונה, היא עבודת חיים יומיומית,רוכשים אותו בעמל
כמה מילים מפערי אויש
מה הקשר בין גלרית נפלאות למותגים של כיוון? מי אמר שיש קשר? נפלאות – גלרית אומנות לחיזוק שרירי האמונה אמונה, זה לא משהו שקונים אותווהוא
סיפורים אישיים
ONCE UPON A COMMUN לקוח תמך תחום עסקים הפרויקט שלנו עיצוב חוברת סיפורי קומונה היה היתה קומונה קורונה כבר כתבו עליו הרבה דנים עליו כל
DIY עשה זאת בעצמך
DIYעשה זאת בעצמך המושג הזה, תופס היום כמעט בכל תחום בנגרות בעיצוב הבית באפיית גורמה ובכלל כעת בקורונה התעשיה של לימוד עצמי DIY- עשה זאת
רוצים אנרגיה?
מחפשים אנרגיה? — אין לי כח – – – לכי לישון׳ זה לא יעזור… מכירים את התחושה? עייפות כבדות לא, חופשה לא תעזור וגם הקורונה
מעל המזל
Your good fortune לקוח OITO תחום הייטק הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג, עיצוב המותג אויטו, חברת הייטק הנותנת שירותי פיתוח, ייעוץ, יישום , תשתיות, הדרכות ומיקור
חשבון פשוט/השאלה שנותרה ללא מענה.
חשבון פשוט/השאלה שנותרה ללא מענה. כל שנה מחייבת חשבון סיכום שנה כיצד היא עברה הרווחית היתה או נפסדת חלילה. ולא אני לא המוכיח בשער
אפשרי
משלימים את החסר לקוח אפשרי תחום מימוש זכויות רפואיות הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג, ליווי ובקרה על בניית עיצוב המותג כולל בניית מערכת השיווק חברת אפשרי,
תמונות אוירה לחדר העבודה שלך
תמונות אווירה לחדר העבודה זה התחיל כמו שסיפרתי לכם כשלקחתי לעצמי זמן איכות ויצרתי 4 פוסטרים מיוחדים לא כל כך מקובל שאני אחמיא לעצמי (או
סיורים מהחופשה שלי
שלום לך, אני רוצה לספר לך על ״חופשה מיוחדת״ כבר תקופה ארוכה שאני חולמת לצאת לחופש ובסוף הגל הראשון של הקורונה ישבתי ודברנו על החופשה.
עיצוב מותג מחדש>>> מתי?
מה הקשר של המותג לעסק שלך? ובעיקר להצלחה שלך? יש לך ב"ה עסק יש לו לוגו ואולי גם מיתוג שבנית האם יש קשר בין
חנה ברנדס
Bake a wish Chana Brandys לקוח Chana Brandys תחום Custom-designed cakes and cookies הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג עיצוב המותג חנה ברנדס – אומנית ביצירת עוגות
התחל>>>
סיפור של תחילת הדרך במטרה לתת לך כלי בכל התחלה שהיא… ביצעתי עבודה ללקוח – קטלוג לנעלים אגב, הלקוח ידע שזה פעם ראשונה שאני
הכתר והסיני ואנחנו…
מיליארד סינים מפחידים מיליארדי דולרים נפסדים כל העולם בדאגה והכל בגלל נגיף שעובר מיד ליד מקירבה, נשיפה, התעטשות וכד' הזהירות שומרת
מי מה ולמה
איך אדע אם אני צריך מיתוג מחדש??? יש לי מיתוג, למה לשנות?זה אכן ישן, ולא כל כך מביע אבל – – –אני שומעת כל הזמן את
שומרים על ההסטוריה
לפני שיוצאים עם מיתוג מחדשצריך לזכור, היסטוריה לא הורסים,היסטוריה בונים!יש לך היסטוריה מפוארת,לא בטוח שנכון להרוס אותהבנית אותה בעמל ויזע, שנים על גבי שנים… ולכן,
ברוך פייגר
מותג עם פלוסים לקוח ברוך פייגר תחום מרכז ארצי לייעוץ לעסקים ויזמים הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג וזהות חזותית ברוך פייגר, יועץ פיננסי לעסקים, ומותג בתחומו,
פריגרפיה
אומנות של מותג לקוח צביה קוריץ תחום גילוף אומנותי בפרי הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג וזהות חזותית פריגרפיה הכרתם את קליגרפיה, תכירו את פריגרפיה מקצוענות בפיסול
רשות הדיבור ללקוח
שלום! בטח מעניין אתכם להבין מה עובר על לקוח שבא ל׳כיוון׳ האם היה ׳גדול׳ כבר לפני שבא לכאן, ושאלת השאלות: כמה, בתכלס, הוא שילם???? אז
מיתוג המרכז החרדי לניהול
מיתוגהמרכז לניהול לקוח הר' וויסמן תחום מרכז למידה רב תחומי למנהלים חרדיים הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג זהות חזותית כולל ארגז כלים המרכז החרדי לניהול קם
estee and co. coa
חווית מיתוגעם כריזמה לקוח אסתי קנובליך תחום קונדיטורית הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג והקמת זהות חזותית כולל שם המותג, עיצוב ארגז כלים מורחב וקמפיין פרסום. פרוייקט מיתוג
מינדי פקשר- רווח מקיר לקיר
כריזמהעם רווח לקוח מינדי פקשר תחום אדריכלית פנים הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג וזהות חזותית איך מיתגנו את האדריכלית מינדי פקשר? בנינו את הלוגו מנקודות שפזורות
שימעלה
המותגשל שימעלה לקוח שימעלה תחום תשמישי קדושה ומתנות הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג וזהות חזותית בפרוייקט המיתוג שימעלה טרקלין יהודי, עמדנו בפני אתגר של מיתוג מחדש.בפרוייקט
דסמנית
חדשנות עם כריזמה לקוח ריקי קפלן תחום קידום אתרים ולא רק… הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג זהות חזותית כולל שם המותג מיתוג דסמנית היה פרוייקט מרתק
B ART
כריזמה בניחוח צרפתי לקוח בתיה וואכמן תחום ציירת, בתחום הזמנות לאירועים הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג זהות חזותית כולל: שם המותג ארגז כלים, ופרסומת למדיה הבינלאומית
אסטרטגיה גאונית: איך כמה בועות נמכרו ב 3.2 מילארד $
אסטרטגיה גאונית – סודה סטרים הסעירה את השוק. סודה סטרים, חברה ישראלית שצמחה מלמטה, נרכשה בסכום של 3.2 מיליארד דולר. לא שקל. דולר. לא מליון.
פריסת תקציב פרסום
איך פורסים תקציב פרסום בצורה מושכלת ונכונה? איפה כדאי לפרסם? איך לא לבזבז את הכסף במדיות לא נכונות? פעמים רבות אני מתחבט בשאלה: מהו תקציב
פרויקט עיריית אשדוד
לסיפור הכריזמטי 2018 לקוח עיריית אשדוד תחום עיריות ומוסדות הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג, עיצוב הלוגו מחדש ל100 שנים הבאות האתגר היה גדול: איך אפשר לייצג
פרויקט הספסל
לכריזמה של הספסל לקוח חסידה רוזנברג תחום אמנית הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג זהות חזותית כולל שם המותג האתגר שהיה בפרויקט של חסידה רוזנברג מבוסס על
מיקוד
מיתוג עם כריזמה לקוח מיקוד תחום דפוס דיגטלי ואופסט הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג זהות חזותית כולל מעטפת נרחבת של מוצרים ופרסום האתגר: ענף הדפוס עמוס-עמוס-עמוס,
הסיפור הכריזמטי של הלפרין
הסיפור של הלפרין 2019 לקוח יעל הלפרין תחום ריהוט הבית הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג, חידוש המותג, שיימינג, לוגו ארגז כלים בסיסי פרסום וקטלוג. האתגר: את
משמעות הלוגו לעסק
מהי משמעות הלוגו לעסק שלך? בואו נעשה מבחן זכרון. שבוע שעבר צפיתם בקליפים שמסבירים מהו לוגו, איך הוא עובד, וממה הוא מורכב. …האם הזיכרון שלכם
סיפורו של הלוגו: איך יראה הלוגו שלך?
איך סיפורו של הלוגו משפיע על המותג? ולמה הוא כל כך חשוב? במקום להכביר מילים, ולבזבז הסברים, במקום להלאות אתכם ולדרוש מכם לגלול את המסך
מיתוג חוייתי – דסמנית
מיתוג חוייתי – דסמנית – הוא פרוייקט יוצא דופן. המיזם החדש הזה, בטח ילהיב גם אתכם. (באופן אישי, הפרטים למטה) בואו, תצטרפו אלינו. דסמנית, הוא
פרסום חוייתי – פרסום שיזכרו
פרסום חוויתי – פרסום שיזכרו בזמן שעשרות פרסומות ומסרים מנסים לתפוס את תשומת הלב של כולנו מעל גבי העיתון, ברחוב, ברדיו ובכל מדיה אחרת –
פרסום בולט
יש פרסום בולט? תראו איזה גשם של פרסום יש בעולם. איך אפשר לגרום, שכולם יחפשו את הפרסום שלי דווקא?! העולם הזה צפוף לחלוטין. ההרגשה היא,
מותג שווה!
האם מותג שווה יכול להרשות לעצמו למכור את המוצר – ב70% הנחה, ועדיין להשאר רווחי, קריאייטיבי וכריזמטי? האם הורדת מחירים – זה מה שמניב רווחים
מיתוג מרענן
מיתוג – מרענן? או – לצאת מהחופשה הנעימה… למה מיתוג מרענן קשור לחופש? ולמה צריך לצאת מהחופשה העצלה והנעימה, כדי לבצע מיתוג מרענן לעסק? אנחנו
מיתוג משפיע על לקוחות! בוחרים ב"הצלחה"
מיתוג משפיע.הבחירות ואנחנו, הבחירות והעסק. אחת לתקופת זמן לא מוגדרת נהפכת קערת המשילות על פניה.המדינה כולה בתכונה מסתחררתתקופת בחירות, דמויותיה וגווניה. המועמדים מגייסים תומכיםמבטיחים הבטחות
10 טיפים למותג מצליח
אתם רק בכיוון וכבר קיבלת 10 טיפים למותג מצליח… כל אחד רוצה להצליח בעסקים בחיים ובפרנסה. עד כמה שווה להשקיע בעסק? האם יש אפיק השקעה
כלל בסיס בבניית לוגו
כלל בסיסי בבניית לוגו – כדי שתהיה מותג בשביל מה צריך, בכלל, כלל בסיסי בבניית לוגו? הרבה אנשים מבלבלים בין מיתוג למותג. אצל חלק מהאנשים
לחיים! לאניני הטעם
לחיים עם כריזמה לקוח מרדכי וולקוביץ תחום ייצור ושיוק ליקרים לאניני טעם הפרויקט שלנו עיצוב אריזות לליקרים מאחורי הקלעים של עיצוב תויות לחיים ומיתוג התויות
מיתוג מחדש… איזה פרוייקט! מתי צריך אותו?
"מתי כדאי לעשות מיתוג מחדש?" שואלים אותי פעמים רבות מכל מיני כיוונים. "האם שינוי קטן בלוגו 'יעשה את זה'?" אם אשנה פונט, או אעגל פינות,
מה יש לנו כאן?
המון חומר איכותי ומרתק.
מתחילים לקרוא, אי אפשר להפסיק…
על מה?
על מיומנות מרתקת של פרסום ותקשורת.
על תופעות מעניינות בעולם התקשורת.
על קריאייטיב חכם.
על מיומנויות חשיבה.
כיוון – מותג בתקשורת מגישים מגוון רחב ומרתק של מאמרים בנושא.
…יצא לי משהו מזה?
למה לא?
דבר ראשון, זו העשרה מרתקת.
דבר שני, אפשר ללמוד המון מקריאה בפוסטים האלו.
ודבר שלישי, יש המון רעיונות לתרגול מתחת לפני השטח. נסו, קראו ותווכחו לראות שאפשר לדלות מכאן ים של חומר.
לא מספיק מה שלמדתי?
מה, אתה לא רוצה להשתדרג? להיות קצת יותר? להיות מעודכן?
כשעוסקים במקצוע מסויים, ולא משנה איזה,
תמיד טוב להשתפשף באנשי מקצוע נוספים.
להכיר דרכי תקשורת נוספות.
ללמוד כיווני חשיבה.
להכיר דרכים נוספות.
אולי גם לך יהיה דבר חדש ללמוד וללמד?
אל תשארו עם הידע שלכם בלבד,
אם תגנו עליו ולא תסכימו לפתוח את עצמכם לספוג ידע ומיומנויות מאנשים נוספים –
תמצאו את עצמכם לכודים בתוך המעגל האישי שלכם,
חוזרים על עצמכם שוב ושוב ושוב, ולא מצליחים לפרוץ את עצמכם לשום מקום.
אף אחד לא עומד לגנוב אתכם.
וגם אם כן, תמיד תהיו אתם המקור לחיקוי, הבסיס, בעלי הידע שאתכם אפשר לחקות.
האם אין חקייני מותגים בשוק החופשי?
ברור שכן…
נו, ואז?
העוילם אינו גוילם, והוא יודע היטב מי המקור ומי החיקוי.
אבל תמיד יש סכנה שהמותג יעלה על המקור?
אוההה… ברור!
ולכן צריך תמיד לכוון את עצמכם כמותג שמתחדש, שמתרענן, שיודע מה הצרכן דורש ומספק את צרכיו.
ואם החקיין ימשיך להיות מוצלח?
נו, אז מה?
אם עשיתם את כל ההשתדלות בפרנסה, אין כמעט אפשרות שהמתחרה ילחם בדיוק על אותה משבצת.
אולי הוא מדבר על צורך שונה?
אולי הוא מדבר לקהל יעד קצת שונה?
כששוקטים על השמרים, ברור שמותגים שמתוקשרים טוב, מצליחים לשרוד ולצוף היטב,
ומותג ששוקט על שמריו – נע בכיוון הטביעה.
אז מה הלאה?
דבר ראשון, תפילה.
ודבר שני, השקעה, השקעה, השקעה. לימוד השוק, הבנת כיווני תקשורת, והתעדכנות תמידית.
אנחנו בכיוון ממששים את השוק ובודקים את הצרכים, הלקוחות, המגמות.