כיוון מותג בתקשורת - יש לנו מה לומר!

מקט ח – מודה אני

בוקר טוב נפלאות – גלרית אומנות לחיזוק שרירי האמונה אמונה, זה לא משהו שקונים אותווהוא נשאר שלנו לכל החיים.אמונה, היא עבודת חיים יומיומית,רוכשים אותו בעמל

המשיכו לקרוא בפנים »

מעל המזל

Your good fortune לקוח OITO תחום הייטק הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג, עיצוב המותג​ אויטו, חברת הייטק הנותנת שירותי פיתוח, ייעוץ, יישום , תשתיות, הדרכות ומיקור

המשיכו לקרוא בפנים »

אפשרי

משלימים את החסר לקוח אפשרי תחום מימוש זכויות רפואיות הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג, ליווי ובקרה על בניית עיצוב המותג כולל בניית מערכת השיווק חברת אפשרי,

המשיכו לקרוא בפנים »

חנה ברנדס

Bake a wish Chana Brandys לקוח Chana Brandys תחום Custom-designed cakes and cookies הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג עיצוב המותג חנה ברנדס – אומנית ביצירת עוגות

המשיכו לקרוא בפנים »

התחל>>>

סיפור של תחילת הדרך במטרה לתת לך כלי בכל התחלה שהיא…   ביצעתי עבודה ללקוח – קטלוג לנעלים אגב, הלקוח ידע שזה פעם ראשונה שאני

המשיכו לקרוא בפנים »

שומרים על ההסטוריה

לפני שיוצאים עם מיתוג מחדשצריך לזכור, היסטוריה לא הורסים,היסטוריה בונים!יש לך היסטוריה מפוארת,לא בטוח שנכון להרוס אותהבנית אותה בעמל ויזע, שנים על גבי שנים… ולכן,

המשיכו לקרוא בפנים »

ברוך פייגר

מותג עם פלוסים לקוח ברוך פייגר תחום מרכז ארצי לייעוץ לעסקים ויזמים הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג וזהות חזותית ברוך פייגר, יועץ פיננסי לעסקים, ומותג בתחומו,

המשיכו לקרוא בפנים »

פריגרפיה

אומנות של מותג לקוח צביה קוריץ תחום גילוף אומנותי בפרי הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג וזהות חזותית פריגרפיה הכרתם את קליגרפיה, תכירו את פריגרפיה מקצוענות בפיסול

המשיכו לקרוא בפנים »

estee and co. coa

חווית מיתוגעם כריזמה לקוח אסתי קנובליך תחום קונדיטורית הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג והקמת זהות חזותית כולל שם המותג, עיצוב ארגז כלים מורחב וקמפיין פרסום. פרוייקט מיתוג

המשיכו לקרוא בפנים »
מיתוג שימעלה טרקלין יהודי

שימעלה

המותגשל שימעלה לקוח שימעלה תחום תשמישי קדושה ומתנות הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג וזהות חזותית בפרוייקט המיתוג שימעלה טרקלין יהודי, עמדנו בפני אתגר של מיתוג מחדש.בפרוייקט

המשיכו לקרוא בפנים »
דסמנית ממליצה על מיתוג של כיוון

דסמנית

חדשנות עם כריזמה לקוח ריקי קפלן תחום קידום אתרים ולא רק… הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג זהות חזותית כולל שם המותג מיתוג דסמנית היה פרוייקט מרתק

המשיכו לקרוא בפנים »

B ART

כריזמה בניחוח צרפתי לקוח בתיה וואכמן תחום ציירת, בתחום הזמנות לאירועים הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג זהות חזותית כולל: שם המותג ארגז כלים, ופרסומת למדיה הבינלאומית

המשיכו לקרוא בפנים »

פרויקט הספסל

לכריזמה של הספסל לקוח חסידה רוזנברג תחום אמנית הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג זהות חזותית כולל שם המותג האתגר שהיה בפרויקט של חסידה רוזנברג מבוסס על

המשיכו לקרוא בפנים »

מיקוד

מיתוג עם כריזמה לקוח מיקוד תחום דפוס דיגטלי ואופסט הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג זהות חזותית כולל מעטפת נרחבת של מוצרים ופרסום האתגר: ענף הדפוס עמוס-עמוס-עמוס,

המשיכו לקרוא בפנים »
פרסום בולט, מותג שווה, איך ולמה? תמונת כותרת

פרסום בולט

יש פרסום בולט? תראו איזה גשם של פרסום יש בעולם. איך אפשר לגרום, שכולם יחפשו את הפרסום שלי דווקא?! העולם הזה צפוף לחלוטין. ההרגשה היא,

המשיכו לקרוא בפנים »
מותג שווה - תמונת כותרת

מותג שווה!

האם מותג שווה יכול להרשות לעצמו למכור את המוצר – ב70% הנחה, ועדיין להשאר רווחי, קריאייטיבי וכריזמטי? האם הורדת מחירים – זה מה שמניב רווחים

המשיכו לקרוא בפנים »
מיתוג מרענן - תמונת כותרת

מיתוג מרענן

מיתוג – מרענן? או – לצאת מהחופשה הנעימה… למה מיתוג מרענן קשור לחופש? ולמה צריך לצאת מהחופשה העצלה והנעימה, כדי לבצע מיתוג מרענן לעסק? אנחנו

המשיכו לקרוא בפנים »
בניית מותג יוקרה - ליקר לחיים - תמונת כותרת

לחיים! לאניני הטעם

לחיים עם כריזמה לקוח מרדכי וולקוביץ תחום ייצור ושיוק ליקרים לאניני טעם הפרויקט שלנו עיצוב אריזות לליקרים מאחורי הקלעים של עיצוב תויות לחיים ומיתוג התויות

המשיכו לקרוא בפנים »

מה יש לנו כאן?

המון חומר איכותי ומרתק.

מתחילים לקרוא, אי אפשר להפסיק…

על מה?

על מיומנות מרתקת של פרסום ותקשורת.

על תופעות מעניינות בעולם התקשורת.

על קריאייטיב חכם.

על מיומנויות חשיבה.

כיוון – מותג בתקשורת מגישים מגוון רחב ומרתק של מאמרים בנושא.

…יצא לי משהו מזה?

למה לא?

דבר ראשון, זו העשרה מרתקת.

דבר שני, אפשר ללמוד המון מקריאה בפוסטים האלו.

ודבר שלישי, יש המון רעיונות לתרגול מתחת לפני השטח. נסו, קראו ותווכחו לראות שאפשר לדלות מכאן ים של חומר.

לא מספיק מה שלמדתי?

מה, אתה לא רוצה להשתדרג? להיות קצת יותר? להיות מעודכן?

כשעוסקים במקצוע מסויים, ולא משנה איזה,

תמיד טוב להשתפשף באנשי מקצוע נוספים.

להכיר דרכי תקשורת נוספות.

ללמוד כיווני חשיבה.

להכיר דרכים נוספות.

אולי גם לך יהיה דבר חדש ללמוד וללמד?

אל תשארו עם הידע שלכם בלבד,

אם תגנו עליו ולא תסכימו לפתוח את עצמכם לספוג ידע ומיומנויות מאנשים נוספים –

תמצאו את עצמכם לכודים בתוך המעגל האישי שלכם,

חוזרים על עצמכם שוב ושוב ושוב, ולא מצליחים לפרוץ את עצמכם לשום מקום.

אף אחד לא עומד לגנוב אתכם.

וגם אם כן, תמיד תהיו אתם המקור לחיקוי, הבסיס, בעלי הידע שאתכם אפשר לחקות.

האם אין חקייני מותגים בשוק החופשי?

ברור שכן…

נו, ואז?

העוילם אינו גוילם, והוא יודע היטב מי המקור ומי החיקוי.

אבל תמיד יש סכנה שהמותג יעלה על המקור?

אוההה… ברור!

ולכן צריך תמיד לכוון את עצמכם כמותג שמתחדש, שמתרענן, שיודע מה הצרכן דורש ומספק את צרכיו.

ואם החקיין ימשיך להיות מוצלח?

נו, אז מה?

אם עשיתם את כל ההשתדלות בפרנסה, אין כמעט אפשרות שהמתחרה ילחם בדיוק על אותה משבצת.

אולי הוא מדבר על צורך שונה?

אולי הוא מדבר לקהל יעד קצת שונה?

כששוקטים על השמרים, ברור שמותגים שמתוקשרים טוב, מצליחים לשרוד ולצוף היטב,

ומותג ששוקט על שמריו – נע בכיוון הטביעה.

אז מה הלאה?

דבר ראשון, תפילה.

ודבר שני, השקעה, השקעה, השקעה. לימוד השוק, הבנת כיווני תקשורת, והתעדכנות תמידית.

אנחנו בכיוון ממששים את השוק ובודקים את הצרכים, הלקוחות, המגמות.

אתם מוזמנים לפנות אלינו!