האתגרים של הלוגו:
הסמל שנבנה היה כל כך תואם את הסיפור, משדר את הגילוף האומנות והזרימה, אך הוא חייב שיתאים לכל דבר, מסמל קטן, שיופיע על הפרי עצמו, סמל בניירת ובכל שימוש עתידי.
הסלוגן:
פשוט מאוד, ראשית, הפיסול והגילוף הוא נותן את החותם לאירוע, (מאחורי הקלעים) וכן היות שצביה מבינה שחלק גדול מקהל היעד שלה יקנו רק את האבטיח המסולסל, או התפוח המגולף (מוצר חדש שיכנס בקרוב לחניות בוטיק) הרעיון: ליצור חתימה על כל פרי
אז מה שנכון נכון, צביה מתעסקת עם הפרי והקליפה שלו… וחתומה אישית עליו, משרה את החותם למוצר ייחודי ומושלם.
למה דוקא הצבעים הללו
כשבחרנו את הצבעים היה חשוב לנו כמובן לשדר את היוקרה והמקצועיות, וחיפשנו צבעים שישתלבו בצורה הומוגנית עם צבעי הפירות
זה פשוט עובד יפה ביחד (תבדקו)