מאמרים

תמונת כותרת - פריסת תקציב פרסום

פריסת תקציב פרסום

איך פורסים תקציב פרסום בצורה מושכלת ונכונה? איפה כדאי לפרסם? איך לא לבזבז את הכסף במדיות לא נכונות? פעמים רבות אני מתחבט בשאלה: מהו תקציב

קרא עוד »
תמונת מאמר - משמעות הלוגו לעסק

משמעות הלוגו לעסק

מהי משמעות הלוגו לעסק שלך? בואו נעשה מבחן זכרון. שבוע שעבר צפיתם בקליפים שמסבירים מהו לוגו, איך הוא עובד, וממה הוא מורכב. …האם הזיכרון שלכם

קרא עוד »
תמונת כותרת - מיתוג חוייתי - דסמנית

מיתוג חוייתי – דסמנית

מיתוג חוייתי – דסמנית – הוא פרוייקט יוצא דופן. המיזם החדש הזה, בטח ילהיב גם אתכם. (באופן אישי, הפרטים למטה) בואו, תצטרפו אלינו. דסמנית, הוא

קרא עוד »
תמונת כותרת - מותג שעובד בשבילך

מותג שעובד בשבילך

מה זה מותג שעובד בשבילך? ואיך גורמים למותג להיות מותג שעובד בשבילך? זה שאתה לא כמו כולם, אתה יודע… כי יש לך מוצר יחודי! יש

קרא עוד »
פרסום בולט, מותג שווה, איך ולמה? תמונת כותרת

פרסום בולט

יש פרסום בולט? תראו איזה גשם של פרסום יש בעולם. איך אפשר לגרום, שכולם יחפשו את הפרסום שלי דווקא?! העולם הזה צפוף לחלוטין. ההרגשה היא,

קרא עוד »
מותג שווה - תמונת כותרת

מותג שווה!

האם מותג שווה יכול להרשות לעצמו למכור את המוצר – ב70% הנחה, ועדיין להשאר רווחי, קריאייטיבי וכריזמטי? האם הורדת מחירים – זה מה שמניב רווחים

קרא עוד »
10 טיפים למותג מצליח - תמונת מאמר

10 טיפים למותג מצליח

אתם רק בכיוון וכבר קיבלת 10 טיפים למותג מצליח… כל אחד רוצה להצליח בעסקים בחיים ובפרנסה. עד כמה שווה להשקיע בעסק?  האם יש אפיק השקעה

קרא עוד »
סיפורו של הלוגו - כלל בסיסי בבניית לוגו - תמונת מאמר

כלל בסיס בבניית לוגו

כלל בסיסי בבניית לוגו – כדי שתהיה מותג בשביל מה צריך, בכלל, כלל בסיסי בבניית לוגו? הרבה אנשים מבלבלים בין מיתוג למותג. אצל חלק מהאנשים

קרא עוד »
מותגים ממגנטים לקוחות, תמונת כותרת

מותגים ממגנטים לקוחות

מותגים ממגנטים לקוחות? איך??? 1+1, חשבון פשוט. מי לא רוצה עוד לקוחות? לקוחות הם הכל. למעשה, הם המטרה הסופית של מסע הפרסום והשיווק. למדת בשבילם, התמקצעת

קרא עוד »
הדמיה לספר "עיניים לעסק - הנוסחה הסודית לבניית מותג כריזמטי

השקת הספר עיניים לעסק

אני מתרגש לשתף אותך שהספר סוף סוף הודפס! להתרשמות מהספר ברוכים הבאים להשקת הספר עיניים לעסק. כל מי שהוציא ספריודע איזו חוויה נעימה זאתללטף את

קרא עוד »

השראה של מותג: B-ART

בואו להכיר: השראה של מותג: B-ART. לא צריך לטפס על הרים גבוהים או לבצע פעולות הירואיות, או להשתגע סתם ככה… בואו לקרוא את סיפורה של

קרא עוד »
הסלוגן חשוב במיתוג! תמונת מאמר

חשיבות הסלוגן במיתוג

מהי חשיבות הסלוגן במיתוג? השני בחשיבותו במיתוג אחרי הלוגו – הסלוגן. אם הלוגו מבטא את התועלת של המותג ללקוח בצורה גרפית, הרי שהסלוגן – מבטא

קרא עוד »
כיוון מגישים: מותג עם ערך

מותג עם ערך – בנק ערכים

מותג עם ערך – מותג שמבטיח ערך! מותג עם ערך מכיל בתוכו הבטחה ערכית ללקוח, משהו שהוא לא קשור למוצר מסוים דווקא, אלא ליחודיות שלנו ולאישיות

קרא עוד »
הלוגו ומה שמאחוריו - כותרת מאמר

הלוגו – מה שמאחוריו

הלוגו ומה שמאחוריו מה דעתכם, לבדוק את הלוגו ומה שמאחוריו, לפני שתתחילו במיתוג בכלל ובמיתוג שלכם בפרט??? ברור לנו, ברמה של הבטחה, כי תצאו ברורים

קרא עוד »
תמונת פוסט - אסטרטגיה של חשבון נפש

אסטרטגיה של חשבון נפש

אסטרטגיה של חשבון נפש למה בכלל צריך חשבון נפש? היום הזהמציינים 71 שנה,וזו הזדמנות מצויינת ללמודאסטרטגיה של חשבון נפש. חלק מהעם חוגגים ושמחיםמיום העצמאות ה-71,וחלק

קרא עוד »
כיוון מגישים: פרסום נכון בשלושה שלבים

עצור, אל תפרסם!

עצור, אל תפרסם! המדריך: פרסום נכון בשלושה שלבים  אני נגד פרסום! אני נגד עסק שרוצה למצוא את הלקוחות שלורק דרך העיתון, המגזין או החינמון,ולא מצליח

קרא עוד »
כיוון מגישים: מותג עם ערך

usp – יתרון תחרותי

מותג יחודי עם יתרון תחרותי USP – היתרון התחרותי שלך איך תוכל להיות מותג יחודי עם יתרון תחרותי? זה מעולה שאתה יודע שאתה הכי טוב,

קרא עוד »
כיון מגישים: כיצד משפיעים מרכיבי הצבע על המותג?

הצבע – ממרכיבי המותג

לכל צבע שפה משלו, דיבור משלו. כל צבע נותן תחושה אחרת, בעת בחירת צבע למותג נבחר את הצבע לפי מה שנרצה שהלקוחות יחושו בקשר למותג.

קרא עוד »
כשיש תחרות בין מותגים - דוקא מי שיש לו מיתוג טוב - הוא יוביל.

מותג עם תחרות, מי מנצח?

מיתוג עם תחרות, הולך יחד? בס”ד איך אפשר לשלב מיתוג עם תחרות? איך ניתן להרוויח ממתחרים? רוב האנשים חוששים ממתחרים, מיתוג עם תחרות מאיים עליהם.

קרא עוד »
מה אפשר לעשות כשאין השראה והראש יבש?

יבש, יבש, יבששש…

איך מגיעים להשראה כשהראש יבש? יבש, יבש, יבש… מבקשים ממני להביא רעיון גאוני,רעיון קריאייטיבי –הכל יבש.אין אין אין כלום.זה מרגיש כאילו פותחים ברז,ובמקום מים –

קרא עוד »
מותגים אז והיום - מה השתנה? תמונת כותרת

מותגים אז והיום

ממשיכים הצלחה של ארבעים שנה מה ההבדל בין מותגים אז והיום? בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים רבים העוברים בכל המערכת השיווקית והקמעונית. חנויות משדרגות נראות

קרא עוד »
משרד הפרסום של שושן: האסטרטגיה של אחשוורוש נחשפת כאן בגדול!

משרד הפרסום של אחשוורוש

קמפיין הפרסום של אחשורוש מסעות הפרסום של אחשורוש להגדיל ולהאדיר את שמו, בקשות משונות ומוזרות, הוראות והנחיות, בפריסה אדירה של 127 מדינות. התקציבים רשימה מקוצרת של

קרא עוד »