ברוך פייגר
מותג עם פלוסים לקוח ברוך פייגר תחום מרכז ארצי לייעוץ לעסקים ויזמים הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג וזהות חזותית ברוך פייגר,
רשות הדיבור ללקוח
שלום! בטח מעניין אתכם להבין מה עובר על לקוח שבא ל׳כיוון׳ האם היה ׳גדול׳ כבר לפני שבא לכאן, ושאלת השאלות:
מיתוג המרכז החרדי לניהול
מיתוגהמרכז לניהול לקוח הר' וויסמן תחום מרכז למידה רב תחומי למנהלים חרדיים הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג זהות חזותית כולל ארגז
estee and co. coa
חווית מיתוגעם כריזמה לקוח אסתי קנובליך תחום קונדיטורית הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג והקמת זהות חזותית כולל שם המותג, עיצוב ארגז
מינדי פקשר- רווח מקיר לקיר
כריזמהעם רווח לקוח מינדי פקשר תחום אדריכלית פנים הפרויקט שלנו אסטרטגיית המותג וזהות חזותית איך מיתגנו את האדריכלית מינדי פקשר?
אסטרטגיה גאונית: איך כמה בועות נמכרו ב 3.2 מילארד $
אסטרטגיה גאונית – סודה סטרים הסעירה את השוק. סודה סטרים, חברה ישראלית שצמחה מלמטה, נרכשה בסכום של 3.2 מיליארד דולר.